World of Warcraft
- « Edellinen
- 1
- ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- ...
- 143
- Seuraava »
Kellään muuten mitään vinkkejä tai vinkkisivua lvl19 BG magen kamoista tai specistä? Mieluiten jotain suht iisisti saatavia kamoja, kun ei tuota nyt varmaan kovin usein tule pelattua, kun maini on vasta lähestymässä L60:ä.
kohta on killassa 3x L19 BG magen tiimi lisäks on twinkki rogue ja preist
Katotaan joskos saatais kiltatiimi kasaan.
Noniin... tänään on sit se eka ZG keikka mulle. Sunnuntaina kun en ollu mukana ni tiputtivat 2 bossia... saa nähdä miten nyt.
Oisko mitään hyviä vinkkejä mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä, näin casterin näkökulmasta ? *hih*. Latasin eilen kyl ct_raidit, threatmeterit sunmuut, et auttais jonki verran.
Riippuu... Itsellä elisan yhteys eikä montaa minuuttia kestänyt sen pois päältä pistäminen, mutta esim. joillain kavereilla eri yhteys eikä nattia saa pois päältä ilman että koko yhteys lakkaa toimimasta.
Tuo uusin patchi, 160mb kokoinen, tulee itselläkin n. 1 kt/s vaikka ei ole minkäänlaisia nat-ongelmia ja edeltävä päivitys tuli hetkessä. (600mb) Vielä julkaisemattomat päivitykset kestävät ikuisuden ladata.
[q]kumimuumi, 21.6.2006 10:18:
Noniin... tänään on sit se eka ZG keikka mulle. Sunnuntaina kun en ollu mukana ni tiputtivat 2 bossia... saa nähdä miten nyt.
Oisko mitään hyviä vinkkejä mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä, näin casterin näkökulmasta ? *hih*. Latasin eilen kyl ct_raidit, threatmeterit sunmuut, et auttais jonki verran.
[/q]
No siis yksinkertaista.. odotat että tankki ottaa agrot ja dps dps dps dps.. :) Mitäs sitä muutakaan =P
No ei riippuen classista classit teke vähän eriasioita eri bosseil, mutta kyllä ne ekat bossit on ihan vain dps dps dps
[q]kosmo, 11.7.2007 08:54:
Mitäs miehiä sinä oot, hä?! :)
[/q]
Eka servu oli mulla myös Shadowmoon, lvl60 warru. Tuli sitten BC:n tullessa rollattua tuonne magille. Ei ole viel kunnon guildia löytyny tai päässy raidaamaan, eli random guildissa atm. Sit vasta kun saan tuon druidin sinne 70 asti.
Druidilla kerkesin eilen nelikympeille. Melko puhtaasti pvp buildiin tähtään kun kiinnostaa tuo hordejen potkiminen :) Nyamew nimellä siis pelaan.
Nelf warrior (arms/fury) L60 , ei kyllä muita epicejä löydy kun the unstoppable force *toktok*
Oon kyllä enemmän pvp miehiä, niin näin vähän jälkeenpäin ottaa päähän että menin alliancelle, kun omasta mielestä hordeilla selvästi paremmat racialit pvp:n suhteen.
Harmi että pvp:llä ei helpolla epicejä saa, ellei halua tahkoa BGtä kellon ympäri ties kuinka kauan jos rank14 tavottelee.
Pelaan shadowmoonilla, joka ei sekään ollut mielestäni mikään hyvä valinta. Täynnä venäläisiä, tanskalaisia ja gold farmereita. Vaihtaisin varmaan heti stormreaverille hordeille jos ei kaverit kuristais joka kerta kun ehdotan servun vaihtoa
[q]Eruska, 24.9.2008 23:05:
eipä ei :) se on italialainen serveri...ja kuten aina ne ei osaa siellä mitään hoitaa..
[/q]
otan osaa :D
Mikä muuten mahtaa olla suomalaistunein servu? Ainakin toi Argent Dawn (RP) on todella pohjoismaa -voittoinen ja eniten ruottalaisia. Sit Norja / Tanska...
Suomenojan (espoo) gigantissa oli vielä 6 hyllyssä. Nappasin 3, joten mulla on ainakin 1 ylimääräinen jos frendi ottaa yhen :)
maahantuojalla toimitusaika 3-4 viikkoa ja ilmeisesti aika monesta paikasta loppu jo. verkkokauppaan tullut viimeks 11.2 erä :(
Tiedä sitten onko tämä vaan ostopaniikkiinlietsomista :D
[q]KooKie, 9.3.2009 21:10:
http://ircquotes.fi/?131933
[/q]
hehe :D Touché, I would say.
http://f5.putfile.com/5/13905462089.jpg
(typot ftw!!)
pimp my pala alkoi nyt kun on full accountti. ekat gogglesitkin duunattu itse. ei suotta rankka paskiainen-look o rock!
http://hiredcam.com/wow/wow-dont_mess_with_the_pilot_pala.jpg
aaaah oispa kaikki dkt näin hyviä <3
ps. miun druippa on myös stormilla.
[q]Pyr0n, 25.11.2006 21:39:
Ne vaan pelkää et ne rakastuu suhun
Mutta eiköhän täältä aina joku löydä opettamaan
[/q]
Mä veikkaan syyn olevan siinä, että joko ne pelkää mun pieksevän ne loppupeleissä 100-0 siinä tai kuten broidit, että veisin ensin niiden aikaa itse nauttia addiktiostaan tai että lopulta itse pelatessani veisin niiltä kaistaa. :D
[q]Avernian, 5.5.2007 20:21:
Selvästi pitää laskea odotuksia kun klikkailee ympäriinsä :D
[/q]
Suurien odottaminen netissä on aika turmiollista!
[q]ALIEN, 5.5.2007 20:28:
iTank aswell u know..
tai siis, menneessä muodossa. Oh the glory days... :,)
Aikaa, milloin vielä lohikäärmeiden tappajia ei näkynyt joka kulman takana ja vastaantulijat kumartuivat, sekä palvoivat meitä Horden ylväitä edustajia - Ordo Templi Draconis forever!!1
[/q]
Ei vittu. :DDDDDD Mä lähden nyt kauppaan hakemaan sulle niitä tikkareita ja vaikka mehukattiakin, jos oot kiltti poika täällä forumilla sen aikaa.
[q]ALIEN, 9.5.2007 14:36:
Keksin itselleni muuten "sukunimen" vähän, kuin Orgrim "Doomhammer" ja Lothar "Lightbringer".
[/q]
Ootsä "Pooeater"?
[q]ALIEN, 20.9.2007 22:55:
Vois vaik Keksin yrittää saada tohon mukaan (ahahahahaha xDDD:DDD <3<3)
[/q]
Siis WoW, ei helvetti! Vittu mitä nolifee ihmiset, hankkikaa elämä. Ihmeellistä, että pitää jonkun 15-vuotiaan nörtin tasolla elää pahimmassa tapauksessa koko elämänsä, voi jeesus! Siis hankkikaa parempaa tekemistä ja alkakaa vaan 24/7 irccaamaan, klubitus.orgittaa tai vaihtakaa edes kissin chattiin plz.
...Paitsi jos järkkäätte IC-servulle sen killan.
"bloodninja: Slip out of those pants baby, yeah.
BritneySpears14: I slip out of my pants, just for you, bloodninja.
bloodninja: Oh yeah, aight. Aight, I put on my robe and wizard hat.
BritneySpears14: Oh, I like to play dress up.
bloodninja: Me too baby.
BritneySpears14: I kiss you softly on your chest.
bloodninja: I cast Lvl. 3 Eroticism. You turn into a real beautiful woman.
BritneySpears14: Hey...
bloodninja: I meditate to regain my mana, before casting Lvl. 8 Cock of the Infinite.
BritneySpears14: Funny I still don't see it.
bloodninja: I spend my mana reserves to cast Mighty F*ck of the Beyondness.
BritneySpears14: You are the worst cyber partner ever. This is ridiculous."
and so on, and so on...
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
=<<
Hyvin surkea accountin ryöstö yritys!
hahaha, ai noita on jo in-gamekin...huoh
tässä herää epäilys, että kuinka tyhminä wowittajia pidetään...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- ...
- 143
- Seuraava »