Kuumimmat emännät [kuvan kera]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 238
- Seuraava »
[q]wiwi, 19.8.2009 09:48:
Löysin toisen!
[/q]
Aah ihanaa! Se nainen osaa hymyillä! No nyt sai tyyppi multakin pisteitä hieman.
[q]Kolera, 15.5.2009 08:19:
Ooks huomannu et mussutat muiden poikkeavista mielipiteistä kuin niitä ei sais sanoa ja niiden sanojis on jotain vikaa. Aina jos jotain negatiivista tipahtaa joltain ni alkaa hirvee älämölö.
Sit taas ku joku kehuu jotain pasteemaas eukkoo ni pitää komppailla perää ja vielä sanoo et varo vaa ettei tuu kohta ignoree kitisijöiltä =P
[/q]
Huomannu iha saman. On se jännä.
[q]mark hamilton, 5.4.2009 17:05:
---
ezzy, 5.4.2009 16:07:
---
mark hamilton, 5.4.2009 14:42:
---
ezzy, 5.4.2009 14:39:
---
mark hamilton, 5.4.2009 14:32:
---
laite, 5.4.2009 13:47:
---
Sunshine^82, 5.4.2009 13:46:
---
Freja, 4.4.2009 23:44:
Ehkä hotein ikinä.
---
punapäät on :D
---
Näin o! <3
---
Tälläset punapäät värjätyillä luonnottomilla hiuksilla antaa tähtitieteelisen nautinnon kun saa pitää hiuksistä kiinni kun se ottaa polvillan suikkiin.
---
Tämä ei ole huonoin iskurepliikkisi-thread.
---
No ehkäpä juu.. olis aika riskaapelia mennä paarissa ehdotteleen ventovieraalle tälläsiä.
Asioita on kyselty ja on sanottu jos tollasia ehdottelisi niin tulisi nenä kipeäksi aika haipakkaa.
---
Kai huomasit, että kuvassa oli yks tän forumin käyttäjistä?
---
no en vaan vastasin exteporee lukematta mitään taustoja tai tietämättä että sellaisia ees on.
[/q]
:'D
[q]ezzy, 14.4.2009 10:10:
OMG lol Dannii ei o sen oikea nimi, ihan fake ass muijja
[/q]
*släp**igor*
Et muuten uskokaan, mut aattelin et joku saattaisi tästä sanoakin. DANIELLE SIT. prkl
Siinä Danniissa on sentäs jotai järkee :D
[q]wiwi, 11.11.2008 20:01:
Aahhahaa! Kysyin mieheltä mielipidettä. Tulos: "Ai toi. Isot tissit...aika lailla lehmän näkönen. En hehkuttais millään tasolla."
Itseäkään ei kovin sytyttänyt kyllä. Mutta juu, makuja on monia.
[/q]
Ja mun silmään toi taas näytti kyl aika mukavalta :P Tollanen luonnonkaunis, ih :)
Suomessa näkyneen Huippumalli Haussa-ohjelman voittaja Cari-Dee oli kans aika söpis
Okei en osannu ette saa kuvaa.
[q]WiljamiDzay, 5.4.2009 13:54:
---
thomas, 5.4.2009 13:49:
---
laite, 5.4.2009 13:47:
---
Sunshine^82, 5.4.2009 13:46:
---
Freja, 4.4.2009 23:44:
Ehkä hotein ikinä.
http://klubitus.org/profiili/11086_6699.jpg
---
punapäät on :D
---
Näin o! <3
---
yup
---
Onko sil vielä vihreet simmut? wautsiwau
[/q]
Kato mä vaan oon vähä tällane helmi
[q]Tiia, 20.1.2008 00:36:
---
Nitta,
-Krystal Forscutt-
---
On kyl.. *pökr**kuolaa*
[/q]
Yhden ilmeen ihme.
Ei sytytä.
[q]Lilly, 25.11.2007 22:35:
Sarah Harding <3
[/q]
"Hello, I'm plastic!"
[q]Super-Kerttu, 15.4.2009 10:53:
Ja ikää noilla tytöillä on korkeintaan 15?!
[/q]
Little Lupe googlen mukaan 18 :DDD Mut joo, toiset ei saa silmiään irti tytöstä, toisille tulee sellainen olo et tekis mieli repii omat silmät irti ettei näkis enää tollasia :D
Ai katos, ikäkin vaihtelee näköjään :D
Juoksennellaan si vaiks yhes sinne suohon :D
Vitsit hei, tännehän pitäis postailla lisää tuntemattomien helmien kuvia, ja si kaikki kilpaa miettis ja väittelis kuka se on! Vähäks mul on kiva lukee noita arvuutteluja itteäniki rupes häirään, mut en tie ees koko mainosta (eli voisko joku kertoa mulle mikä mainos?) ni en tiiä et mistä alottaisin etsimisen
[q]Rx, 29.11.2006 10:19:
forum poliisi [/q]
noniinno. Myönnän, että tuohon aikaan yöstä olin aika helvetin väsynyt ja kiukkuinen, ja tuo sun postaus pisti silmään ja pahasti. Ymmärrät tai et, mut niin se teki.
[q] olet jo näköjään vetänyt ne herneet palkoja myöten jo valmiiks nenään
[/q]
Olin.
Ja "mikä latistaa kiinnostuksesi naiseen/mieheen" on sitten se missä voi kertoa niistä muista puistatuksista ihmisissä kuin se ulkonäkö.
piisaut, on jo parempi olo, ja hernekin lähes tippunu nenästä.
[q]aada, 4.9.2007 14:09:
...lisään vielä hotin ja älykkään supermalli Daria Werbowyn!
[/q]
Tuli eka mieleen Ville Valo. Toi rööki, toi ilme, noi silmät. Yhhh.
[q]lohikarme, 5.12.2007 10:13:
Jamie Eason selkeesti palvelee miesten salaisia homoeroottisia puolia? Hikinen nainen am-jalkapallokuteissa (isojen hikisten miesten hyvinkin fyysinen laji?). En kyllä näe tuossa likassa mitään eroottista :D
[/q]
:D
Joo, noi sen kädetkin on.. Yrh.
Siiri Nordin oli söpö blondina. En löydä kuvaa :/
[q]AlexS, 18.11.2006 20:04:
Emily Van Camp (Everwood)
[/q]
Mul on paha tapa, että jos tyypin esittämä roolihenkilö(telkkusarjoissa varsinkin) on raivostuttava, en osaa itse henkilöäkään pahemmin kuumana pakkauksena pitää. Enkä varmasti oo ainoo kellä on näin, enhän?
Laulaja Jewel on mielestäni myös kaunis (lisääkseni hiukan vaaleitakin kaunottaria tänne, koska niitäkin on olemassa.)
http://www.popmatters.com/music/interviews/images/jewel-media-060426.jpg
[q]Rx, 28.11.2006 22:48:
pitäskö tälle topikille tehä tasa-arvon vuoks "viileimmät emännät", mul ois pari yökötystä takataskussa?
[/q]
Ei. Joku raja sentäs mua ei oikeestikaan vituta enempää mikään muu kuin se, että jotkut linkkaa kilpaa kuvia "rumista" ihmisistä kun itse muka ovat niin komeita/kauniita että on "varaa" nauraa muille Pidä vaikka kavereides kaa iltamat missä googletatte ja vertailette "yökötyksiänne", mut helvetti ei täällä kiitos.
Sano et oli vitsi tai ei, mä sanon et ****** *****
[q]Funktion, 24.2.2009 15:50:
Tiesitteks muuten että ihku on orin hepissä oleva haavautunut syylä?
[/q]
Eli mä puhuin ny si syylästä. :(
[q]Kolera, 1.7.2007 16:12:
Eiku tämä! http://entimg.msn.com/i/gal/TV_haveThey-HaventThey/JenniferEsposito%5B2001-2005%5D.jpg vaikka näyttäs siltä et on skalpellin kautta. no vittu ei vieläkää tullu suoraa kuvaa ruutuu....vai tuliks? no kai joku sen sit ilmottaa ku liikaa vaivaa muka on =P
[/q]
tirsk, sil o 2001-kuvassa viikset
[q]jukebox, 24.2.2009 14:14:
paljon kitinää tyhjästä ja eipä tuota nyt niin "vakavasti" tarvinne ottaa.
[/q]
Miten niin tyhjästä? Pyydettiin kuitenkin work-safe-topiccia, kun oita toosia alkoi hyppimään ruudulle. Minusta se on ihan ymmärrettävä pyyntö ja juuri sinun se tulisi vakavasti ottaa, eli olla enää postaamatta noita pokekuvia.
[q]Timce, 24.2.2009 15:01:
---
Freja
Ok no älä perusta mun mielipiteistä, mut voisitko ymmärtää edes muita jos he toivovat ettei pimppuja hyppelisi ruudulle, ja painotan nyt juuri tuota että työssä me kuitenkin ollaan ja jotkut tekevät töitä avokonttorissa.
---
Boldasin noi muutamat kohdat. Oli ihan pakko.
[/q]
Mä jotenki odotin jotai tällast :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 238