Club Sipoo [osa6] 25.2.2006 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

[q]leenuliinu, 25.2.2006 21:36:
---
emppu, 25.2.2006 21:28:
voitaisiin taas sanoa et perhe o pahin. Piti olla KOTONA tänää...ja mihis ollaa taas menos*igor*

---

HYVÄ POIKA!!
[/q]
Joo, meidän poika!!

Aivan kamalan hupsua.

*sydän*

huHHUHHHHHHH :d

Aivan mieletön kiitos Miika Kuismalle, joka veti kyl niin parhaimman settinsä mitä oon ikinä kuullut *sydän*

ja erityislämminkiitos niille, jotka jaksoivat olla loppuun asti Danceterian päättäjäiskemuista huolimatta.. harmi, että osuivat samalle päivälle..

Ensi kertaan <3

Kiitos Niko ja Olli ja Miika Kuisma !!

Väen vähyydestä huolimatta oli loistavat bileet jälleen kerran.
Ja ne viikset...... *sydän*

[q]Aurida, 26.2.2006 03:42:
[/q]

Siinä joo haettiin kai sellasta lievää pussy licker- fiilistä..Ehkä mä onnistuin valitsee aika osuvat*nauru*
Varsinkin ne Ollin teippaukset...*lmao*

[q]pirpeli, 26.2.2006 03:46:
---
Aurida, 26.2.2006 03:42:

---

Siinä joo haettiin kai sellasta lievää pussy licker- fiilistä..Ehkä mä onnistuin valitsee aika osuvat*nauru*
Varsinkin ne Ollin teippaukset...*lmao*
[/q]

Heh, joo onnistuit!! Kieltämättä poijat oli aika seksysti stailattu.

kiitosta vaan*hymy* Miika soitti todella herkullista settiä*joo* Ikävä kyl joutu lähtee perheen mukana muualle*igor* OISIN VOINUT JÄÄDÄ KYLLÄKI

Ei voi mitään. Sipoot on vaan aivan mielettömät pilleet! Vähän käy sääliksi niitä, ketkä eivät tiedä, mitä ovat missannet, kun eivät ole tulleet paikalle. Ei todellakaan hehkuteta turhaan näitä hippaloita: musa, ihmiset, tunnlema.... siis aivan kaikki on niin kohdillaan kuin voi olla! Kohta alkaapi Underbar olla liian pieni tämäntasoisille kemuille.

[q]Aurida, 26.2.2006 03:54:
Heh, joo onnistuit!! Kieltämättä poijat oli aika seksysti stailattu.
[/q]

Idea oli tirehtöörien, mä vaan olen nöyrä avustaja. Tosin Niko pyys mua valitsemaan ihan isse ne viikset...*nauru*

Sellanen oli myös näytöski*nauru* kuvia odotellessa......

Mut kylläpä oli taas mukavaa, huolimatta siitä, et birdie rokotti.... Loistavaa musaa Miikalta ja kiitos siitä!!! Ja tottakai Ollilta!!! :)

Kiitos kaikille!!*sydän*

[q]Peppi, 26.2.2006 04:40:
Kohta alkaapi Underbar olla liian pieni tämäntasoisille kemuille.
[/q]

Ja viiksille.....*nauru*

Oli kyl niin maukasta pepunkeikutusmusaa et aijai... tais munki perä ihan vähä liikahtaa

musa kuulosti ihan hyvälle, mut omasta mielestä ihan liian pieni paikka bileille, tykkään kyllä pienistä paikoista mut tanssimiseen pitää olla enempi tilaa...

Sibbo soikoon kun joutui nostaa jalkaa ja kättä. Kiitos kaunis viiksivalluille ja Miikalle

Hittolainen... sunnuntai aamu duunit sucks

Sipoo neitsyys meni ja nyt harmittaa ettei ole päässyt aikaisemmin käymään. Mukavan intiimi ja lämminhenkinen meininki Kiitos että pääsin soittamaan, oli kivaa :)

Biisilista löytyy täältä

Kaunis Kiitos pojille taas megauberkivoista kinkereistä *sydän* pitäisköhän sitä viiksiliimaa varata varmuuden vuoksi mukaan ens kerralla

Ai oliks niinku vähän kivaa! Ekat sipoot, muttei varmastikaan vikat. Kaikki oli vaan kohdallaan; fiilis, musa, ihmiset, paikka..

Muutama valokuva Sipoosta =)

O