Scifisarjat

Back to yleinen keskustelu O

[q]hallucinogen, 15.3.2007 20:33:
Sanoinko mä, että nauttisin erityisesti Freddie Prince jr:n leffojen katsomisesta?
[/q]

... no onhan se Wing Commanderis...

LOloLolollöhk. :(

edit: ps. Galactican kolmoskauden vikat kaks jäljellä! jännää!

Pakko saada :D

http://www.badalijewelry.com/images5/ts-scifi.lg.jpg

[q]kap-pu, 19.3.2007 13:36:
... no onhan se Wing Commanderis...
[/q]

Leffa on kuraa mut pelisarja rautaa <3

Joost, Total Recall 2070

and some beer.

http://img504.imageshack.us/img504/2779/b5thelosttales200pixny0.jpg

b5*pihkassa*

No sci-fi sarjat on omia suosikkejani. Hyllyyn olen ehtinyt kerätä:

Babylon 5 -> kaikki seasonit, leffat sekä kirjahyllyyn kaikki kirjat (aivan hiton kova sarja)
Star Tek TOS -> kaikki seasonit
Star Trek TNG -> kaikki seasonit
Star Trek Deep Space Nine -> kaikki seasonit
Star Trek Voyager -> kaikki seasonit
Star Trek leffat kaikki on kanssa hyllyssä

Noiden lisäksi olen katsonut pari kertaa kaikki Outer limits sekä X-Files sarjojen jaksot.

Uusista scifi sarjoista juuri yksikään ei ole innostanut moneen vuoteen, mutta tässä vuoden sisällä olen ainakin Heroes sarjaan tykästynyt sekä katsomisen arvoisia ovat olleet usassa scifi kanvalta tulleet Eureka sarjan eka season ja The Lost Room minisarja.

Sci-Fi elokuvista tehdään tv-sarjoja: Star Wars ja Terminator: The Sarah Connor Chronicles tulossa.

Heroes saa sisarsarjan, Heroes: Origins. 6 jaksoa pitkä minisarja. Kun se on näytetty katsojat voi äänestää kuka liittyy seuraavan kauden Heroes tv-sarjaan.

[q]A-E, 5.5.2007 01:59:
No sci-fi sarjat on omia suosikkejani. Hyllyyn olen ehtinyt kerätä:

Babylon 5 -> kaikki seasonit, leffat sekä kirjahyllyyn kaikki kirjat (aivan hiton kova sarja)
Star Tek TOS -> kaikki seasonit
Star Trek TNG -> kaikki seasonit
Star Trek Deep Space Nine -> kaikki seasonit
Star Trek Voyager -> kaikki seasonit
Star Trek leffat kaikki on kanssa hyllyssä
[/q]

Hmm...

toH, tlhIngan Hol DajatlhlaH 'e' DaneH'a'?

Jos sulla ei ole yhtään Star Trek - Enterprice jaksoa niin olet pahasti ilman quv:ia!!

Sinä senkin QI'yaH!

Enterprise oli ihan hyvä, katsoin jokin aika sitten kaikki 4 kautta. Parille ekalle kaudelle mahtu niitä todella huonoja ja sitten niitä todella startrek-henkisiä jaksoja. 3. kauden juonikin ihan ok, vaikka en aina pitänyt siitä miten sitä vietiin eteenpäin. Sarjaan mahtu mukaan paljon mielenkiintosta asiaa ja harmi, että lopettivat 4. kauden jälkeen.

En ole kerennyt oikein sarjoja seurata, mutta Galactica on ollut viimeaikojen monista subpar jaksoista huolimatta niin mannaa, että uusinta odottaa aina.

Ainoa oikea vastaus on:

http://www.daviddarling.info/images/STcommunicator.jpg

Babylon 5: The Lost Tales trailer

Lexx nimistä sarjaa tuli joskus katsottua. Hauska

[q]Avernian, 19.5.2007 20:35:
En ole kerennyt oikein sarjoja seurata, mutta Galactica on ollut viimeaikojen monista subpar jaksoista huolimatta niin mannaa, että uusinta odottaa aina.
[/q]

Toivottavasti en ole tästä jo sanonut, mutta itse petyin ensimmäiseen tuotantokauteen. Osa henkilöhahmoista oli hyviä, mutta sarja on pullollaan kaikenlaisia typeryyksiä - isoja ja pieniä - jotka syövät muka realistisen otteen ansioita pahemman kerran. Ihan ok viihdettä, mutta ei se uusi messias mistä olin kuullut puhuttavan. Ajattelin antaa kakkoskaudelle vielä mahdollisuuden, mutta jos se ei koukuta, niin saa luvan jäädä koko roska.

[q]tomppi, 14.6.2007 23:30:
[/q]
Toivottavasti toi nyt toteutuu ja sitä tehdään monen monta vuotta! B5 *sydän*

Täytyy sanoa että kun tuli vihdoin oltua "eksyksissä" kolmannen tuotantokauden ajan niin imo kausi oli mitä parhautta.

Itse dikkasin koko kaudesta, vaikkakin yhä enevenemässä määrin ärsyttää tuo kaikilla on secrets ja kukaan ei kerro toisille informaatioitaan, sillä muutenhan kaikki olisi liian helppoa =P.

Mutta olen tyytyväinen että vaivauduin ko. kauden katsomaan.

Ot: Hallu tilaa mulle kans tollanen kaulakoru =P se oli aika mehevä.

[q]hallucinogen, 15.6.2007 12:04:
---
tomppi, 14.6.2007 23:30:

---

Toivottavasti toi nyt toteutuu ja sitä tehdään monen monta vuotta! B5 *sydän*
[/q]

Toivottavasti ei tehdä montaa vuotta kun kyseessä on ilmeisesti elokuva.

http://www.bajaclub.homestead.com/files/starbuck.jpg

Galactica!

O