Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- ...
- 109
- Seuraava »
Tomb Raider - Underworld
-Julkaisu ümmärtääkseni Marraskuussa 2008
Fallout 3 tulis perjantaina ja Far Cry 2 on viä korkkaamatta eli tekemistä riittää taas hetkeks.
tollanen tulossa Star Wars-faneille :o
http://www.swtor.com/info
Test Drive : Unlimited.. auto pelien ystäville suositeltava peli
Peluussa tällä hetkellä Far Cry 2
odotellessa:
Little Big Planet
Resistance 2
Midnight Club LA
NFS: Undercover
fallout3 for sure, gta iv oli pienoinen pettymys itellä kun kolusin 50% ps3:sella.
[q]Real Charly, 29.10.2008 09:52:
Euroopassa kylläkin 30-31 pvä. Itse ennakkotilasin Tiltistä ja ilmoittivat alunperin sen 31 pvän, mutta tuli tuossa viime viikolla sähköpostia, että peli on noudettavissa 30 pvä torstaina, käy mulle. :P
[/q]
Jeps, tosin muistaakseni EA mainostanut että 28. päivä olisi tulossa joka maanosaan. Nyt näyttäis suomi EA sanovan 30. päivä.
Fallout 3 ja Whammer online. Siinäpä nuo pelit joita tällä hetkellä jaksaa/tahtoo pelata.
Wow ja Mätky ccg:nä tietysti edelleen
EA pistäny alkuperäisen Red Alertin jakoon
http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=62
Eikä tuo kolmonenkaan pahalta vaikuta...
Dead Space *sydän*
on se fallout 3 vaan hieno, kovat oli kyl odotuksetkin.
tietää mitä tulee tehtyä seuraavat viikot :)
[q]placiq, 30.10.2008 17:49:
[/q]
Joo :)))) Kohta pääsee töistä ja viimein sen pariin.
[q]Mar6, 30.10.2008 18:21:
---
placiq, 30.10.2008 17:49:
---
Joo :)))) Kohta pääsee töistä ja viimein sen pariin.
[/q]
Ite menin tyhmänä ennakkotilaan kyseisen pelin steamin kautta, josta sen saa ladattavaks vasta huomenna!!1! Yks tehokas pelipäivä meni taas vituiks
Call Of Duty 5 on tällähetkellä sellainen mitä tulee eniten odoteltua
MP betahan on jo jaossa mut ajattelin kärsivällisesti odotella ja aloittaa MP vasta kun singleplayer on pelattu läpi lopullisesta versiosta.
[q]Mikki, 29.10.2008 22:28:
Dead Space *sydän*
[/q]
Mä en kyllä tajua tota kustua ohjausta tossa pc-versiossa hiirellä pelatessa...vittu mikä pettymys ku peli oli ihan kelvoton ton takia.
Toivottavasti tää fallout 3 ei o kustu, vaikka tää fps-tyyli onkin ihan vitusta. pännii edes aloittaa...
[q]frz3n, 30.10.2008 18:26:
Ite menin tyhmänä ennakkotilaan kyseisen pelin steamin kautta, josta sen saa ladattavaks vasta huomenna!!1! Yks tehokas pelipäivä meni taas vituiks
[/q]
tota on odotettu niin kauan ettei yksi paiva ole siina mitaan.
huomenna duunin jalkeen hakemaan xboxi ja fo3 :)
[q]Sensuurikalastaja, 31.10.2008 01:03:
Call Of Duty 5 on tällähetkellä sellainen mitä tulee eniten odoteltua
MP betahan on jo jaossa mut ajattelin kärsivällisesti odotella ja aloittaa MP vasta kun singleplayer on pelattu läpi lopullisesta versiosta.
[/q]
EIIII miks nää ei voinu jatkaa tota nykyaikaa :( sinne jäi red dot sightit ja muut makeet jutut.
empä uskalla kuitenkaan vielä kokonaan tuomita. (empä) :( :(
[q]Sensuurikalastaja, 31.10.2008 01:24:
---
vähän itseäkin pelottaa ilman R-dottia... :D no, yksinpeli on varmasti on rautaa, ja jos MP syystä tai toisesta ei lämmitä niin onhan aina tuo Modern Warfare :) Mitä jotain huhuja kuulin niin tuon COD5 pitäis olla viimeinen WWII aiheinen, mutta loppuuko koko sarja sen ohella, sitä en tiedä.
(noil makeil jutuil tarkotit varmaa martydom, Grenadaaa launcher ja last stand, puhumattakaan RPG ja nade X3 )
[/q]
No eiks COD3 pitäny olla vika WWII aiheinen, mutta kas kummaa... Tosin olen ihan tyytyväinen että tuo sarja pysyy WWII aiheen ympärillä.
Jee, Spore!
On tää ihan hauska, vaik ei olekaan ihan niin vakavasti-otettava evoluutiosimulaattori mitä olin ehkä toivonut...
Iso dissaus vaan EA:lle siitä kuinka bugisia patcheja laittavat, oli aika säätö saada tää toimimaan (Macilla).
[q]ezzy, 29.1.2009 16:34:
Mä en kyllä mitenkään tajua ton aiheuttamaa kohua. Kaveri pelas lisäosankin tossa 3h:ssa läpi ja se sisälsi lähinnä kaikkea mikä oli paskaa tuossa orkkisfalloutissakin, putkijuoksu-fps:ää...
[/q]
Anchoragesta en voi sanoa mitään, kun ei ole käytännön kokemusta. Nätiltä näyttää kuvissa.
Mutta hassua kutsua putkijuoksuksi peliä, jonka voi pelaa läpi taistelematta, taistellen tai jotain siltä väliltä ja jossa suurimman osan asioista voi tehdä niin monella tapaa, jättää tekemättä.
Joitain kohtia on, joissa ei voi tehdä valintaa (tai ainakaan montaa), mutta eikö sellaisia tilanteita tule elämässäkin joskus vastaan?
Ainakin vähemmän on putkijuoksua kuin yleensä peleissä.
Temppu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- ...
- 109
- Seuraava »