Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

Kuukauden päästä myyntiin tuleva Star Wars: Force Unleashed II

Eka oli jo niin päräyttävä ja kakkososaan luvataan kaikenlaista uutta. Collector's edition jo ennakkotilattu ^_^

Eka oli jo niin päräyttävä ja kakkososaan luvataan kaikenlaista uutta. Collector's edition jo ennakkotilattu ^_^

aah toi on tosiaan yks niistä huippupeleistä mitkä tulee kuukauden sisällä toisistaan, vittu. mistä muuten tilasit ton? ite tilaan kaikki verkkokaupan ahvenanmaakaupasta mut välillä siellä kestää hävyttömän kauan että saa ennakkotilaa noita, esim. tota ei voi vielä tilata ollenkaan.

Ostan viikonloppuna 360, voitteko ehdottaa sille pelejä mistä itse olette nauttineet?

Riippuu ihan mistä tykkäät. Mutta ohessa hieman omia suosituksia ja joitaan joista olen kuullut erityisesti kehuja:

Batman Arkham Asylum, Red Dead Redemption, Alan Wake, Gears of War 2, Mass Effect 1, Mass Effect 2, Dragon Age: Origins, Fallout 3, FIFA 11, NHL 11, UFC 2010, Super Street Fighter 4, Forza 3, Skate 1/2/3, Scot Pilgrim vs. The World, Halo: Reach, Trials HD, Limbo, Oblivion, Red Faction Guerrilla... onhan noita vaikka hur mycket. Erityisesti suosittelen kyllä noita Mass Effectejä, Batman Arkhamia, Fallout 3:sta, Dragon Agea sekä Red Dead Redemptionia, ja tietty FIFAa. :)

---

---

aah toi on tosiaan yks niistä huippupeleistä mitkä tulee kuukauden sisällä toisistaan, vittu. mistä muuten tilasit ton? ite tilaan kaikki verkkokaupan ahvenanmaakaupasta mut välillä siellä kestää hävyttömän kauan että saa ennakkotilaa noita, esim. tota ei voi vielä tilata ollenkaan.

Verkkokauppaa mäkin käytän, mut en löytänyt tätä sieltä. Nyt tilasin cdon.fi, sieltä ainakin on aina tullut ajoissa.. hiukan aikaa sit tilasin Assassin Creed II Lineage Edition, joka tuli parissa päivässä..

Battlefield bad company 2 :)
xboxilla ja netissä kiitos nam :)

Aiempi bad company on myös edelleen kovassa käytössä netin puolella.

Muutoin en ole konsoleil niin hirveesti räiskinnöist innostunu, mut noi toimii jostai syystä itelle melko hyvin :P

WRC syyhytti ja pitkään, mutta demo lannisti odotukset täysin.
Oi tekispä joku oikeesti _hyvän_ rallipelin boksillekkin...
kaihoisaisti ekoja colin mcrae rallyja ja richard burns rallyy kaivaten....

FIFA 11

Potkupallopelien kuningas on entistäkin parempi, vaikka viime vuoden todella kovan version jälkeen vähän mietitytti kuin tota voi vielä parantaa. Mun mielestä aivan sairaan kova peli. Tulee varmaan taas hakattua vuoden ympäri tätä. :)

StarCraft 2, pitkästä aikaa jääny koukkuun RTS-peliin.

Laneja varten tuli hankittua, mutta tässähän on ihan oiva kamppiskin.

Medal Of Honorin uusinta painosta lataillessa tässä syyhyää jo näpit niin että........

epic
(Invalid youtube)

black opsia odotellessa *odottel*

World Of Tanks beta.
Aukee varmaan kohta kaikille, aika koukuttava tankki fps peli. Suosittelen kokeilemaan jos tykää fps tyylisestä taistelusta, hieman hitaammalla temmolla. Lisäksi tykistö sekä tankdestroyrit touvat peliin huomattavasti lisää taktisia vaihtoehtoja.

Call of Duty: Black Ops

Trailer:

hot tip: nyt on tullut verkkokauppaan ennakkotilattavaksi Dragon Age 2: Bioware Signature Edition. Oli ihan pakko pistää itelle tilaukseen, Dragon Age: Origins on imo viime vuosien paras peli.

fallout: new vegas ensi perjantaina *sydän*

..ja singlemode pelattu läpi, multiplayeriä tahkoessa ->

helvatu hyvä peli ollu mun mielestä, singlessä oli muutama bugi, mut ei haitannu menoa..

Joo itse tässä jännäilen jo, että tuleeko mun ennakkotilaamani kappale Verkkiksen Affenanmaan varastolta perjantaiksi (ainakin tähän asti tullut jokainen tilaamani peli sieltä julkaisupäiväksi, toivottavasti trendi jatkuu :). Niin ja: toivottavasti Obsidian on onnistunut ton pelin kanssa.

---
---

Joo itse tässä jännäilen jo, että tuleeko mun ennakkotilaamani kappale Verkkiksen Affenanmaan varastolta perjantaiksi (ainakin tähän asti tullut jokainen tilaamani peli sieltä julkaisupäiväksi, toivottavasti trendi jatkuu :). Niin ja: toivottavasti Obsidian on onnistunut ton pelin kanssa.

samasta paikasta oon tilannu ja tosiaan tähän mennessä toiminut kuin häkä. oon vielä hankkinu duunista pitkän viikonlopun että voi aloittaa pelaamisen heti kun se tipahtaa postilaatikosta. joskus noi on jopa tullut päivää ennen virallista julkaisupäivää mutta mulle toi perjantai riittäis ihan hyvin ;)

Fallout New vegas ja Gran turismo 5 kohta ulkona.. niitä odotellessa.

GT5:shän lykkääntyi taas, joskaan ei kovin paljoa tällä kertaa, eli on näillä näkymin vielä tulossa tämän vuoden puolella (ehkä ;).

---
---

GT5:shän lykkääntyi taas, joskaan ei kovin paljoa tällä kertaa, eli on näillä näkymin vielä tulossa tämän vuoden puolella (ehkä ;).

"Huhujen mukaan Gran Turismo 5:n julkaisun lykkääntymisen varsinainen syy ei olisikaan peliin tehtävät viime hetken viilaukset ja parannukset, vaan Sonyn piratismin ja hakkeroinnin vastainen taistelu.

Lähteiden mukaan GT5:n oli alunperin tarkoitus vaatia firmware-version 3.41 toimiakseen. PSJailbreak-nimellä kulkevan PS3:n suojausten murtokeinon tultua julki Sony päätti, että GT5:n tulee vaatia firmware-version 3.50 käyttämistä. "

http://www.konsolifin.net/playstation/uutiset/7646/

Metal Gear Solid 4

O