Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

Brütal Legend, tuo pelien Spinal Tap.

Alkuintro jopa tullut ulos:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/brutallegend/video/6227649/brutal-legend-opening-cinematic-movie?hd=1&tag=topslot;img;3

Peli jossa matkataan toiseen maailmaan joka koostuu metallin kliseistä?
AWESOME!

Veli ihmettelee kuinka voin innostua tällaisesta pelistä vaikken metallia kuuntele yhtään mutta kyllähän pöllömpikin tajuaa että idea on aivan mahtava.

[q]niomic, 15.9.2009 01:49:

Ja toki ku DoWia pelaa, ni alkaa heti vituttaa GW:n munattomuus siinä et toivat WH:n MMO-muotoon juuri tuossa ns. vanhassa maailmassa (WoW vähän aika paljon pikkasen samanlainen, nooooooo?) Enpä oo sitäkään jaksanu sit juuri tuosta syystä kokeilla kun oma intressi on aina ollut aika pitkälti juuri WH40k
[/q]

Mitenkään munattomuuteen tai gw:n rahastukseen kantaa ottamatta on pakko sanoa, että.

No siis 40k mmrpg on kyllä tulossa, milloin on asia ihan erikseen mutta tulossa se on.
Nythän gw:ltä on tulossa myös 40k spacemarine rpg: Pc:lle myös.

Itseänikin nuo syyhyttävät kun scifistä tykkään ihan siinä missä fantasiastakin. Ja kunnon scifipeleistä on pulaa verraten jo ylitäytettyyn fantasia segmenttiin.

Fallen earthin beta oli mainio, pelikin on ihan mainio.. liian vähän pelaajia ei vain innostanut itseäni sen kuukausimaksuja makselemaan.
Tosin itse olenkin ultima online tyylinen crafter maniac/ grinder maniac joten peli jossa voi opetella kaikken tekemään itse on täyttää nannaa joten pelin lepsuudet eivät paljoa tuntuneet.

[q]Lost-Soul, 15.10.2009 12:51:
---
ezzy, 15.10.2009 12:47:
yay, verkkokauppa ilmoitteli, että affenanmaalta lähti postiin uncharted 2

---

Eli saat kaksi kappaletta kyseistä pelia ensviikon perjantaina
[/q]

Näin veikkaisin kyllä. Army of Two kolahti just postiluukusta. Alunperin tilattu 22.9 (play hylkäs samantien evt miks) ja toisen kerran 5.10.

Kunnon co-op viikonloppu odotettavissa, toivottavasti kaveri hommaa viel headsetin ni helpottuu vääntäminen pikkasen :)

Lisää uutta: Torchlight

http://torchlight.perfectworld.com/

http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/reviews/6697-Review-Torchlight

[q]epicuros, 27.10.2009 18:39:
Lisää uutta: Torchlight

http://torchlight.perfectworld.com/

http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/reviews/6697-Review-Torchlight
[/q]

Mä oon kans katellut tota "sillä silmällä", mut perkele, kun totakaan ei taida voida pelata padilla. Ei oikeen duunipäivän päälle vaan ranteet kestä hiiri + näppistä. :( Tostahan oli kait tulossa demo, jos oikein ymmärsin, niin pitää silti koittaa, jos saisi Pinnacle Game Profilerilla jonkun pelattavan konffin säädettyä padille. (puucee-puristit varmaan kihisee tällasista suunnitelmista raivosta ;)

Mutta joo... menin sitten testaamaan FIFA 10:n demoa ja niinhän siinä kävi, että moinen lähti sitten tänään tulemaan tuolta Affenanmaalta... huoh. :D

Update: joo'o... tänäänkin tuli sit aamutuimaan iskettyä 4,5h putkeen FIFAa, eli kaitpa tota voisi sanoa hyvällä omatunnolla ihan hyväksi peliksi. :D

Tales of Monkey Island Chapter 1 Launch of the Screaming Narwhal loppusuorillaan, illalla siirrytään sitten aivojumppaamaan chapter 2sta *känni*

Joku aika sitten tuli Pelattua ne uudet Sam & Maxit, todella hyviä nämä molemmat ks sarjat. Huumoria piisaa ja sopivasti miettimistä. Muutenkin nämä Lucas Artsin pelit on lapsuudesta tuttuja (indiana jonesit, apinasaaren seikkailut, samppa ja maxi jne)

[q]akir0, 30.9.2009 19:33:
---
Vihta, 30.9.2009 16:29:
---
akir0, 29.9.2009 21:02:
Cod 4 hakattu lävitse. Alun hyvyydestä johtuen loppupuolen armoton putkijuoksentelu oli kyllä tosi pettymys.

Seuraavaksi gtaiv.

---

(Invalid img)

---

Niino, en vaan jotenkin käsitä, että mitä iloa on pelata tommosta räiskintäpeliä, jossa oma ukko ei osaa kävellä ees 10 sentin aidan yli ja vastustajia spawnautuu koko ajan lisää, jos ei etene.
[/q]

Noiden pelien jäykkyys kyllä jättää hirveesti aina toivomisen varaa. Battlefield:Bad Companyssä pääsee sentään tekemään itse seinään reikää, jos ei ole ovea ja ampumaan aitaan reikää, jos tarvii päästä just siitä kohtaa läpi Ikkunoista ei kyllä pääse edelleenkää sisään, joka on kyllä aika noloa sekin. Kyykkyyn osaa sentään mennä.

Vaihdoin just Resident evil 5:n (jota en vaan PYSTYNY pelaamaan edes FragFX:n kanssa) COD4:een ja Alottelin myös Assassin's Creed 1:en pleikalla.
PC:llä tuli pelattua pari chapteria sitä aikoinaan, mutta kävi toistavaks. Muuten kyllä hieno peli. Nyt pitää vaan treenata Assassin's Creed 2:sta varten ja toi makso joku 11 egee, niin piti tilailla samalla ku tuli muutakin.

ninja gaiden sigma 2 postissa, tuu jo!!

KORG DS-10 Synthesizer
Nyt voi väännellä namiskoita (ainakin virtuaalisesti kynän avulla :P) ja luoda musiikkia missä tahansa Nintendo DS:sän avulla! addiktoivaa!

Ps/edit: Voin muuten lämpimästi suositella DS:n omistajille DSTT:ä, EZFLASH-V:tä sun muita vastaavia "muistikortinlukijoita". Ei muuta kuin pelien ROM-tiedostot netistä muistikortille ja voila, voit pelata kaikkia uusimpia DS-pelejä maksamatta itseäsi kipeäksi. Sen lisäksi nuo sovitinratkaisut tuovat muitakin toimintoja DS:ssään; voi katella leffoja, kuunella musiikkia, emuloida NES-pelejä etc.
Näitähän saa esim http://www.modpiiri.com:sta

Uunituore FIFA 10 houkuttelis kovasti, mut pc:n tehot ei taida enää riittää ja konsoleita en omista. Joutuu ehkä pikkuhiljaa investoimaan joko ps3:seen tahi xboxiin.

[q]Wolverine, 2.10.2009 16:39:
[/q]

Tuli testattua demoa ja voi jessus mitä napinraiskausta :D Ei tollasia kyl pysty enää pelaamaan :D

portal2 läpi..

Oliko hyvä?

Tulipa vaihettua PsP Dj Hero2 ja 1 ihan kivaa ajan tappoa:D

[q]ezzy, 2.10.2009 16:54:
---
Wolverine, 2.10.2009 16:39:

---

Tuli testattua demoa ja voi jessus mitä napinraiskausta :D Ei tollasia kyl pysty enää pelaamaan :D
[/q]

no ensimmäinenhän oli samanlainen ;) itse pelissä kiehtoo sen uskomattoman kova taso, siinä joutuu kokeneempikin pelaaja tosissaan yrittämään että vetää sen läpi. tosin kuulin huhua että tää jatko-osa olis vaikeustasoltaan helpompi :(

Aloitin pari päivää sitten hakkaamaan Diablo 1:stä. Aivan loistava peli ottaen huomioon iän. Eikä millään meinaa päästä irti ku aloittaa pelaamaan.

"jos vielä pari vihua teurastan ja sit nuq.."

*odottel*

L.A. Noire

Tossa pöydällä kuumeisesti odottaa palaajaa.. ei voi paskempaa hetkee teloo kättä prkl

L.A. Noire

Tossa pöydällä kuumeisesti odottaa palaajaa.. ei voi paskempaa hetkee teloo kättä prkl

Ihan sikakova, ainakin mun makuun, mutta mulla tyssäsi n. 30% peliä pelattuani matka, kun mun boxin dvd-asema näytti sanovan aikalailla "viimeinkin" sopimuksensa irti (aika kreivin aikaan tämäkin *grr*). No... kait se on käytävä ostamassa ensi tilistä se s-malli 250gt kovolla, ja sit jatkuu matka Cole Phelpsin kengissä. :)

Hei, Olemme vaihtaneet tilaukseenne inFamous 2 Special Edition -version, joka on saman hintainen. Erikoisversio sisältää: * inFamous 2 -pelin erikoiskannella* Pelin sisäisen "Electrocution Granade" -kranaatin* Pelin sisäisen "Original Cole" -asun* Pelin sisäisen "Golden Amp" -aseen. Lisäksi ennakkotilaajan etu: Nopeimmille ennakkotilaajille koodi, jolla voi ladata peliin Sniper Blast -erikoiskyvin.

mahtavaa asiakaspalvelua verkkokauppa.comista, sain jopa aikaiseks laittaa kiittävää palautetta.. tuo on seuraava peli mitä odotan ihan huolella <3

---
L.A. Noire

---

Ihan sikakova, ainakin mun makuun, mutta mulla tyssäsi n. 30% peliä pelattuani matka, kun mun boxin dvd-asema näytti sanovan aikalailla "viimeinkin" sopimuksensa irti (aika kreivin aikaan tämäkin *grr*). No... kait se on käytävä ostamassa ensi tilistä se s-malli 250gt kovolla, ja sit jatkuu matka Cole Phelpsin kengissä. :)

hehe muistaakseni luin jossain että tuo LA Noire on joillakin tuhonnut koko XBOXin, tietenkään Rockstar ei myönnä tapahtunutta mutta ihmeellisen paljon tuollaisia tapauksia on kuitenkin ollut ollakseen pelkkää yhteensattumaa.

O