Paoçala - Ilunibi (trance)
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
http://alek.szahala.com/imagae/peura.gif
Melodista trankee. Vähän haettu vaikutteita William Orbitista, hyvin vähän. Oikeestaan ei ollenkaan. Oikeestaan Orbit haki vaikutteita tästä.
trance
lisätiedot - kuuntele
aika leppoisa.
Yksi sana: Shrek
Aiee, taas tämmöistä. Toivottavasti ei jaa Green Fieldsin kohtaloa, joka oli kyllä melodialtaan mielestäni jotain niin ultrahienoa. Haluan siitä cdr:n jotta voin halia ja pitää omanani. :/
Ainiin terab6 tässä vaan moi, monen handlevaihdon jälkeen. x)
Vai olisko pitäny sanoa vasta toinen tämmöinen. >:)
Loistava melodia! Varmaan jo 4:säs kuuntelukerta ja hyvältä kuulostaa!=)
lyhyestä viesti kaunis. mennee näillä main seuraavaan miksaukseeni :)
voisi muuten olla paremmalla miksaushännällä lopussa...
juu.. sun pitäs mun mielestä tehdä näitä enemmän.. viel ku saat väännettyy jonku vähä teknomman tuotoksen.. ;) ihan perustranceks varsin kiva ralli ja saundit on hyvin balanssissa.
*tähti**tähti**tähti**tähti*
Aika jees, josko toivoin alun perusteella, et ois ollul hiukkasen rankempaa (jota päämelodia sit olikin), mutta toi 1:00 kohdalta alkanut tiluttelu ei kyl mun mielestäni tähän oikeen sopinut, eikä soinu yhteen hirveän kivasti päämelodian kanssa.
Päämelodiahan on nätti kuin hirvi ja toimii hienosti.
Soundeista ei muuten oikein voi mitään sanoa kun kurkkupurkeilla kuuntelin, mutta ihan hyvin tuntu olevan paketti kasassa.
Eli meikä tykkäs, mut toi tiluttelu ei kyl allekirjoittaneeseen oikein toiminut.
saksalaista alppimaisemaa, tyttö valkoisessa harsossa, meren ranta, kamerakuvaa helikopterista, aleksählä istuu levylaukun päällä ja pää kääntyy hidastetusti.
koskas tehää tästä video :D
no olipa herkkää
[q]T-mu, 17.1.2006 09:38:
saksalaista alppimaisemaa, tyttö valkoisessa harsossa, meren ranta, kamerakuvaa helikopterista, aleksählä istuu levylaukun päällä ja pää kääntyy hidastetusti.
[/q]
Kannatan!
Sellanen supertuuli efekti ja Alekstsatahala seisoo kristusasennossa vuoren huipulla ja letti vaan lepattaa!
kixuuu
Oho :DAika ihana biisi. Oon tosi yllättyny. Tällästä lisää. Kiitos
Tätä on kuulemma soitettu jossain isossa kieliteknologia firman kemuissa ja
"vanhuksetkin" on tykänneet niin paljon siellä että ovat halineet ja
sopineet känniriidat hymyissä suin*hihu**hih*
[q]T-mu, 17.1.2006 09:38:
[/q]
Kamera ja lennot alpeille niin on tehty jo :P
[q]SamHard, 17.1.2008 16:20:
Tätä on kuulemma soitettu jossain isossa kieliteknologia firman kemuissa ja
"vanhuksetkin" on tykänneet niin paljon siellä että ovat halineet ja
sopineet känniriidat hymyissä suin*hihu**hih*
[/q]
Joo, pandakarhut pelastui ja kaikki oli niin ihanaa ja ja ja *sydän*
Mut oikeesti, on kyllä harvinaisen kaunista kamaa. Mulla olis niitä videoscriptejä valmiina jo kaksin kappalein - jos rahotus on tiukilla niin toisen vois kuvata ihan kotimaassa... ja se toinen tarttis selkeesti lokaatiokseen vähintäänkin Malediivit. You're choice, meiltähän ei ideat lopu.
Ja vähän vakavoituen: en tiedä kuin yleistä se on muilla, mutta mä ainakin vain äärimmäisen harvoin alan visualisoimaan jotain biisiä päässäni tälleen. Jotain tässä biisissä on joka vaatii kuvaa äänen seuraksi, selkeesti.
olihan tää kivan kuulonen biisi :)
mikshän helvetissä oon noi stringit pumpannu tollain? *täh*
[q]domi, 14.1.2006 20:33:
Yksi sana: Shrek
[/q]
Komppaan itseäni kahden vuoden takaa:
Shrek
Kaunista.
alek is the man!!! (son of a bitch) aina toimii.. *ökkö*
- « Edellinen
- 1
- 2