This Is Not Ibiza 11.2.2006 @ Jyväskylä
Täällä otetaan hapanta naamaan lauantaina!
[q]happosepi, 7.2.2006 20:59:
Täällä otetaan hapanta naamaan lauantaina!
[/q]
Ai sitruunoita..? Mä kun en käytä noita hedelmiä ollenkaan.
Hei, täähän on jo muutaman päivän päästä. Pitää tulla katsastamaan meininki :)
Mä oon niin täällä, että mä oon jo täällä :P
Tässä vielä aikataulut:
ALAKERTA:
21.00-23.30 Naks & Wille R.
23.30-00.30 Juho Kahilainen
00.30-01.00 Tero - LIVE
01.00-02.30 Jussi-Pekka Parikka
YLÄKERTA:
21.00-22.30 Zzompp
22.30-23.15 Byproduct live
23.15-00.30 Dr. Robotnik live
00.30-02.30 Zzompp
[q]J Raninen, 9.2.2006 21:59:
Mä oon niin täällä, että mä oon jo täällä :P
[/q]
hyvin sanottu. katsos.. zzompp soittamassa legendaarisessa ilokivessä niinkuin silloin pimiöaikoina. varmasti hyvä piristysruiske nuo kemut jyväskylän bile-elämälle. pitäkäähän hauskaa !
En pääsekään tulemaan tänne...*nyyh*
Jippijajee. Hyvä syy tulla piipahtaan kotinurkillakin välillä. Täytyypäs yrittää kerranki päästä ajoissa paikalle kuunteleen wille-r:n ja naksin kaksinkamppailua *piis**uros**piis*
Ktn menossa tänne fråm 50100 tai ajamassa tätäkautta?
nim. Yöksi Kotiin.
Jees! Huomenna vietetään pakkaspäivien päättäjäisiä viileän musan tahdissa!
Sormet syyhyää jo!
[q]Cimi, 10.2.2006 12:55:
Jippijajee. Hyvä syy tulla piipahtaan kotinurkillakin välillä. Täytyypäs yrittää kerranki päästä ajoissa paikalle kuunteleen wille-r:n ja naksin kaksinkamppailua *piis**uros**piis*
[/q]
Kaksinkamppailusta en tiedä, mutta soitamme ainakin yhteen Sievästä tutulla tarmolla
onko tänne tulossa helsingistä ketään autollista, jonka kyytiin mahtuisi kaksi tyyppiä (zzompp ja minä)?
[q]salaisinko?, 10.2.2006 21:14:
onko tänne tulossa helsingistä ketään autollista, jonka kyytiin mahtuisi kaksi tyyppiä (zzompp ja minä)?
[/q]
Jos on, niin meitsi piffaa bensarahat......*joo*
Täällä oli kuulemma ihan ***** hyvät bileet!
Oli kivaa soitella, setti nauhoitettu ja jaossa täällä.
Hyvät oli bileet, tällaisia Jyväskylä tarvitsee paljon lisää!
Byproduct ja Tero olivat plussaa. Kahilainen ja Parikka, hmm... se nyt oli vaan sellasta... maailman parasta DJ-työskentelyä upealla musiikilla! Aivan mahtavaa! Muissakaan ei varmasti ollut mitään vikaa, ei vain kaikkea ehtinyt kuuntelemaan.
Kiitoksia yleisö, J-P, Tero, Juho, Ville, Janne, koko Efekti ja kaikki muut! :D
Ihan huippu ilta, loisto settejä ja mahtavaa jengiä. Pari kännikuvaa: http://www.jormas.com/naks/This_Is_Not_Ibiza/
Hyvähyvä! Alkaa vähitellen aivot taas toimimaan. Perhanan hauska meininki oli täällä. Yleisöäkin oli paikalla mukavasti. Alakerran minimal-henki rokkasi kyllä alusta loppuun, kovat setit joka jannulta. Juholle iso käsi visuaaleista, tuli spotattua tuttuja maisemia niistä Efektin yläkerta oli loistavaa toteutusta perinteiseen efekti-henkeen. Harmittavaa että oma aika meni miltei kokonaan alhaalla.
Kiitokset myös omasta puolesta artisteille,koko muulle porukalle ja ennen kaikkea yleisölle. Tästä on hyvä jatkaa uusin kujein eteenpäin, sen verran positiiviset fiilikset jäi.
Pari kuvaa: linkki