Mark Spoon on kuollut.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
[q]Lauri, 12.1.2006 10:10:
Jep, edellinen vastaava lienee Tony de Vit...
[/q]
...ja sitä edellinen oli Kekkonen ;)
Se on harmillista kun lusikan nurkkaan heitti hän. Lainaten tuntemattoman #klubitus -laisen ajattelijan sanoja: "There is no spoon..."
R.I.P
Yks sekavimmista ja huonoimmista seteistä mitä olen viimeisen 17v aikana kuullut on kyllä herran keikka muutama vuosi sitten Nosturissa. Charly taisi olla Mr Spoon:in paras ystävä valitettavasti.
Tuottajana herra oli kyllä mukana luomassa muutamia klassikkoja kuten esim. stella ja follow me.
R.I.P.
Ibizalla joku 4 v. sitten piti olla hänen dj-settinsä, näin kyllä kun mies oli paikalla mutta sen verran out of this world ettei kyennyt levareiden taakse...
Veivinsä heitti enkä edes tunne miestä. Joskus oon kuulu nimen muta yhtään hänen settiä en ole kuullut.
[q]
The Age of Love == Bruno Sanchioni and Guieppe Cherchia
...Jam & Spoonin remix oli se mikä teki biisistä hitin.
[/q]
Jees, näinpä. Ite vaan saan parhaat Jam & Spoon-fiilikset tosta biisistä, juurikin siksi kaivoin ton esille, koska ne teki veisusta tunnetun. Wrecked Anglen näkemyshän on oikeestaan remix remiksistä. Sekoittelun aatelia
Et näin.
Jam & Spoon - Tripomatic Fairytales-levy on äijien omasta matskusta parasta, jos nyt sitten sen verta mainitsen. Peace!
oivoi
Itse muistan Mark Spoonin ehkä maailmankaikkeuden surkeimmasta setistä Nosturissa 2003.
20 v housee kuunnelleena voisin kehua age of loven kuuluvan kärki kymmenikköön ever.
Pitää varmaan laittaa lätty soimaan äijän muistksi.
[q]Android, 14.1.2006 15:42:
Itse muistan Mark Spoonin ehkä maailmankaikkeuden surkeimmasta setistä Nosturissa 2003.
[/q]
joo tää kyseinen setti oli lähes samanlainen, kuin yks aikaisempi about vuoden takaa mitä kuuntelin joskus.. paska deejii.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »