Virallinen En ole humalassa-topik
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
En ole humalassa,vaikka join yhden siiderin eilen illalla.*enkeli*
jep, en ole humalassa... huomenna, ööö siis tänään saattaa olla toisin, kuhan ensin käy nukkumaan kohtis ja sit voiski alkaa etkoilee joskus alkuillasta H3LI!!!!!!!! *känni*
[q]Miinapiina, 7.4.2007 00:16:
jep, en ole humalassa... huomenna, ööö siis tänään saattaa olla toisin, kuhan ensin käy nukkumaan kohtis ja sit voiski alkaa etkoilee joskus alkuillasta H3LI!!!!!!!! *känni*
[/q]
*känni**känni**känni**känni*
hip hip. ihan selvinpäin. kivaa ku ei tarvinnu lähtee radalle. käytii kaverin kaa sivistyneesti syömässä. ja oli ihan huippumukavaa. Voi ne viikonloput selvänäki viettää
En oo humaloissa, mut kuuppa sirrailee ja syrän jyskyttää muuten vaan, eikä tää oo krapulaakaan. Darraa eijjo ollu kohta vuoteen, vaiks mulle on aina tullu kapula hyvinkin pienestä, mut ko ei toi juopiskelu inspaa. Tää on joku PLÖR-tauti, perskula! Ilmeisesti kroppa ja mieli elelöi 7 tuntia jäljessä täl hetkel.
Koko "dokailukylttyyri"*lmao* ei ole onneksi osaltani napannut enään vuosiin!!*iloinen*
..Vinyylit nielee muutoinkin lähes safkat kaapista ja kledjut niskasta saati, että nyt esim. bilikaan budjettia olisi ja hyvä näin.*joo*
...Chillaus, lepo, hiljaisuus.. hyvän mielen salaisuus!*enkeli*
en-pä. **ttu taksi maksoi enemmän tänne maalle kuin pääsylippu unityyn.
-noh pääseepähän nukkumaan tämän olon pois...
jossakin elämän vaiheessa vois yrittää jonkinlaista humalatilaa... tekis varmaan ihan hyvää...
ö-rrrrr...
En ole humalassa, koska huomaan toivovani, että olisin.
Olen väsynyt, en ole tippaakaan hauska
ja jalkojani särkee: en todellakaan
ole humalassa.
Onneksi muut olivat hyvää seuraa puolestani
Moi.
Vielä, mutta luulisin että illan tullessa olen...Jes!*vink*
[q]pörri, 11.8.2007 16:11:
Vielä, mutta luulisin että illan tullessa olen...Jes!*vink*
[/q]
Sama!
En ole en. Enkä todellakaan haluaisi olla.
olenpas!!
En ooo!enkä haluis...Huomenna vois kyllä maistella viiniä
En voi koskaan osallistua tähän ketjuun. PLease.
En ole!
Enkä tule olemaankaan, ainakaan tänä viikonloppuna.
en ole en
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »