Mitä sait joululahjaksi?

Back to yleinen keskustelu O

Suklaata, punkeroa, kaulakoru, pikkareita, stockan lahjakortti 50€, Luhdan pyyhesetti, juusto veitset/ottimet, tehosekoitin, jalkahoitosetti ja sit 2 pakettia jotka unohdin siskon luokse Mitäköhän niissä on?!

Kasvorasvoja vai mitähä hittoja ovatkaa, dödön eli joutuu ostaa sille kaveriks oi de toaletin (johon muute tuliki rahaa :D) sekä sitten imurin *wrooooooooom* *sydän*

[q]gr, 25.12.2008 01:30:
Kasvorasvoja vai mitähä hittoja ovatkaa, dödön eli joutuu ostaa sille kaveriks oi de toaletin (johon muute tuliki rahaa :D) sekä sitten imurin *wrooooooooom* *sydän*
[/q]

ettei vaan ois hooooover

[q]thomas, 25.12.2008 01:31:
---
gr, 25.12.2008 01:30:

---

ettei vaan ois hooooover
[/q]
*hurrr* kuule tähä imutehoo o kämppiksetki tyytyväisiä

Pomolta lahjaksi 1,5 litran kossupullo (sitten se ihmettelee miksi kaikki työntekijät on juoppoja *känni* , vitsi), suklaata, sukkia, Gilette Fusion Power partahöylä viidellä terällä (tätä oon oottanut), hieman rahaa (nämä katoaa musiikin ostamiseen). Ei varsinainen lahja mutta Electronic Exclusives 12 - Digital Dusk CD tuli Electronica Exposedilta päivää ennen joulua postissa jossa mun ja Horzin biisi. Valkoinen joulu, perheen kanssa syöminen. Jee

diorin addict
lahjakortti manikyyriin & meikkaukseen
lonelyplanetin thaimaa-kirja
50e
30e stokkan lahjakortti
pari astiaa
pari astiaa lisää
kahvia

töistä: salaattikulho + salaatinottimet

:)

parasta oli kyl uus kylpytakki ja mutsin tekemä pipo <3

En mitään Tosin en antanutkaan kun yhden lahjan :) Diili ( ei lahjoja) piti siis hyvin

Edit. Eiku hetkinen, sainhan mä duunista (/duuneista) punkku flindan, pari punkku glasaria, juustohöylän ja pari leipäveistä

Paras lahja tänä vuonna oli kyllä ehdottomasti lahjakortti hierojalle! Ainakin 6 vuotta oon puhunut hierojalle menemisestä, mutta en oo saanut aikaiseksi. Nyt sit pääsen vihdoinkin käsiteltäväksi kuolettavan kipeiden hartioitteni kanssa. Kiitos vaan hani! *plur**sydän*

Mä sain mun lahjan jo pari vkoa sitten => maalit asuntoon Ja maalasinkin jo koko kämpän

Kannatan järkeviä ja käytännöllisiä lahjoja Krääsä boikottiin!

Iittalan kippoa ja kuppia ja suklaata ja kasan sukkia = perinteistä ja tarpeellista tavaraa

Siniharmaa satiininen aamutakki, mun lempituoksu Nina Riccin Nina - hajuvesi, kultainen kaulakoru, karkille tuoksuvaa saippuaa, suklaata, pehmoset sukat ja vielä toinen kaulakoru, sekä englantilaista olutta

- 4 kristalliviinilasia
- 2 arabian lautasta
- hackmanin haarukka, veitsi ja lusikkasetti
- kylpytakki
- pyyhe
- nalle
- suklaata ja karkkia
- rahaa

Rauhaa *sydän*

HS:

"Puolet ruotsalaisista tyytymättömiä lahjoihinsa"

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Puolet+ruotsalaisista+tyytym%C3%A4tt%C3%B6mi%C3%A4+lahjoihinsa/1135242315654?ref=rss

[color=darkgrey]En mitään.[/color]

pillua

iittalan astioita, muita astioita, itämaisen puikko+liinasetin, viltin, dermosil tuotteita, silkkisatiisinet petivaatteet, kylpypyyhkeitä. hmm olikohan muuta.

After Eight -suklaata, Fazerin suklaata, Fazerin käsintehtyjä konvehteja, karkkia, karvavuorelliset crocksit (??), rahaa ja rahaa, t-paidan, sukkia, kylpytakin, jtn turve/hilla/hunaja saunakuorimavoiteita ja löylytuoksua, Casa Stockmann viinipullokorkki/tarvikesetti ja jääkaappiin 120 eurolla safkaa ja kaikkea muuta (kiitos faija :)

Suklaata ja dvd-soittimen. Sekä kellon, ranne-sellaisen.

O