Twilight presents: Winter Mayhem 7.1.2006 @ Turku

Back to tapahtumat O

[q]nyt jalat paskana tutimaan...lisää näitä bileitä tottakai!!![/q]

Agreed!

Aika loistava bileet! Kaikki DJ:t soittivat hyvää musaa... Mekha oli kuitenkin mun suosikki... Aika paljon vanhaa hard housea/(trancea). Siis, mahtava!

Ja, nyt taas jalat hunossa kunnossa!

[q]Mekha, 8.1.2006 02:59:
..Kai kuviakin tulee jossai vaihees esille..
[/q]
..tulee toki..lähetän tänään klubbariin, nii eiköhän ne huomen viimeistään onlines..

..sen 45min mitä ehdittii paikanpäällä olla nii meininki oli kyl ..nooh kuvat kertokoot..

Kovin lupasin nimeltämainitsemattoman baaritiskin äärellä saapuu paikalle, mut seuraavan päivän vetämätön olo teki muuta. Olen pahoillani:(

Joo, loistavat oli bileet! Ei malttanut lähteä lattialta montaa kertaa, hyvä ettei nestehukkanen iskenyt :) Mukavan rankkaa settiä paikoitellen. Ei valittamista! Kiitokset soittajille ja kanssafiilistelijöille, pian uusiksi ;)

Loisto kemut, olin iloinen ettei paikalla ollut enempää porukkaa, olis tullu ahdasta!
Tykkäsin kovasti kaikista musisoijista ja oli kivaa!

IIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOO KIITOS!!!

Oli ilo järkätä teille bileet! Uusintaa odotellessa...*pahis* Stay tuned for more...

kuvii

Tooosi kivat oli bileet ja loistavaa musa antia olisi voinut kuunnella pidempäänkin...Hurja kiitos kaikille soittajille,Nosteelle,Sashalle ja tietysti rakkaalleni*jiihaa**iloinen*...ja nyt sitten uusintaa odotellessa...*aplodit**tanssittel*

sasha oli jälleen kerran todella hyvä ja musiikki parhaasta päästä =) paikka kyllä oli aika rupunen mut kivaa oli!

Biisilista löytyy nyt foorumin 'Dj-settien Tracklistit'-osastolta... *nuotti**piis*

O