Twilight presents: Winter Mayhem 7.1.2006 @ Turku
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Tervetuloa lauantaina 7.1.06 Turun TVO:lle Winter Mayhemiin, luvassa kowaa menoa ja mäiskettä. Soittajina Sasha F, Mekha ja Noste. Ilta lähtee käyntiin Nosteen nostattavista trance-fiiliksistä, Sasha F jatkaa hieman oldskool-nrg-hardis-meiningeissä ja illasta loput hoitaa Mekha, jonka levylaukussa majailee erityisesti Tidyn, Nukleuksen ja Vicious Circle:n labeleitten tuotantoa olevia biisejä, eli klassista hardhousea ja -trancea on luvassa..
Nähdään TVO:lla. Liput vitosen.
Tääl vanhat polkat huutaa kunnon klasareita*pahis*
Samia on taas pakko tulla tänne kiusaamaan.
Pääsee taas kuntelee kunnon lekaa*grr**jiihaa*
[q]Mekha, 12.12.2005 13:49:
...Tidyn, Nukleuksen ja Vicious Circle:n labeleitten tuotantoa olevia biisejä, eli klassista hardhousea ja -trancea on luvassa..
[/q]
Vihdoinkin! *sydän*
Huom! TVO:lla ei löydy narikkaa joten..dress light folks..toivottavasti ei ole niitä -30 asteen öitä.. t. Mekha
Kaikki tänne tanssimaan!
[q]Elvirith, 27.12.2005 09:45:
---
Mekha, 12.12.2005 13:49:
...Tidyn, Nukleuksen ja Vicious Circle:n labeleitten tuotantoa olevia biisejä, eli klassista hardhousea ja -trancea on luvassa..
---
Vihdoinkin! *sydän*
[/q]
Suomessa on NRG&Freeform overload... Hieno siis että hard housea saa myös kuunnella!
[q]Dzad, 2.1.2006 20:45:
Kaikki tänne tanssimaan!
[/q]
Amen to that...*jiihaa*
[q]---
Elvirith, 27.12.2005 09:45:
---
Mekha, 12.12.2005 13:49:
---
Vihdoinkin! *sydän*
---
Suomessa on NRG&Freeform overload... Hieno siis että hard housea saa myös kuunnella!
[/q]
Näin on! Ei juuri vanhempaa soundia kuule enää...mut kyl sitä vähän uudempaakin matskua varmasti tulee soitettua siinä samassa.. *nuotti**vink**iloinen*
pian paukutetaan*senkin*
[q]vahvin DJ, 3.1.2006 14:15:
pian paukutetaan*senkin*
[/q]
Jos spacefrog -Terminator ei kuule, paikka palaa.
[q]Tom_Cruel, 6.1.2006 21:49:
Jos spacefrog -Terminator ei kuule, paikka palaa.
[/q]
mä oon messissä! :D
juu, tänne tullaan, kyl kyl
joo pakkohan se on etsiä ja soittaa
Eiks tääl todellakaan ole narikkaa?
Ehkä tyhmä kysymys mut ihmetyttää vaan.
Hehe, mä en tiedä, mutta aika kummallista se on. Mun on pakko olla ainakin mun vanha kesätakki päällä... Nojoo, ehkä jossakin (esim. lattialla) se voi mahtua!
Onnea vaan päivänsankarille, itse een pääse paikalle,
pakko olla nenäkiinnikirjassa....*toktok*
[q]lank, 7.1.2006 19:35:
Onnea vaan päivänsankarille, itse een pääse paikalle,
pakko olla nenäkiinnikirjassa....*toktok*
[/q]
Selityksen makua ! Sulla on vaa darra eiliseltä, ota pari tasottavaa ja mars matkaan !
.m
Iso Kiitos kaikille bilettäjille! Meillähän oli tunnelma vallan katossa Vedettiin vähän liikaa savua jossai vaiheessa mutta ... heh ei meinannu nähdä omaaa kättään sumussa.. Mitäs ny porukka on mieltä, oisko da capo vai finito? Kiitos ja Iso käsi Sashalle ja Nosteelle! Kai kuviakin tulee jossai vaihees esille.. Tää isäntä oli iltaan vallan tyytyväinen..kiitos vielä kerran kaikille
hyvät jamit oli...sasha f oli taas v***n asiallinen...muutkin setit kyl iski ihan kiitettävästi :)
nyt jalat paskana tutimaan...lisää näitä bileitä tottakai!!!
Oli kyllä loistavia settejä ja hyvää meininkiä.
Sami veti taas perinteisesti sen rankimman setin
Nosteelta tuli kyllä alkuillasta mukavaa rauhallisempaa läimettä.
Eli loistaavaa settiä tuli.
Mekhan settiä en kerenny kuuntelemaan ku oli pakko lähteä mutta ainakin alku oli loistavaa.
Kaikenkaikkiaan mukavat partyt paikka oli vaan hiukan ug omaan makuun.
Kyllä kyllä, hyvät bileet, kun ottaa illan setit huomioon, varsinkin herra Lekan setin Paikka tosiaan kyllä oli todella UG, mutta eipä tuo loppukädessä haitannut hirveästi sitten. Sanotaan näin, että olisi ollut helvetin hyvät kemut, jos samalla line-upilla oisitte menneet esim. Klubille soittamaan. Meinaan sen verran tasokasta mäiskettä, että varmasti moni moni muukin olisi halunnut nähdä/kuulla ja porukkaa olisi riittänyt.
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »