Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

Back to yleinen keskustelu O

onks kirjallisuus humanistista vai taiteellista? hyvät tiedot mulla :D, kai se humanistista on kun niin teoriapainotteista kuitenkin, eipä oo tullu työjuttuja hirveesti kelailtua vaan et oppis vaan lisää kaikesta....

Diplomi-insinööri oon vielä joskus..

Liiketalous on ihan yhtä kivaa kuin joku hakkaisi naulaa silmään. Pyrin nyt kevään yhteishaussa Helsingin yliopiston humanistiseen tiedekuntaan lukemaan teoreettista filosofiaa tai yleistä historiaa. Molempiin pyrin, mutta saa nähdä tuleeko kesää.

Edit: kielellistä yhtenäisyyttä.

[q]astaroth, 29.12.2006 15:58:

elikäs valmistun panostajaksi maarakennusalalle.
[/q]

Ilmankos sä tykkäät tosta vähä raskaammasta paukkeesta

laboratorioanalyytikko (AMK)

tällä hetkellä töissä yliopistolla :)

Tieteellis-humanistinen-hoito-ala?*ding**iloinen*
Sairaanhoitajan paperit hyllyssä. Tätä nykyä Luonnontieteellisessä tdk:ssa pääaineena maantiede ja aikomuxena aineenopettajaxi maantiedossa ja biologiassa *hihu*..eli kyllä opeja löytyy...*hymy*

Pääsin ihan ihmeen kaupalla opiskelemaan sosiaalialaa. Täytyy sanoa että olen niiiin tyytyväinen että tajusin vaihtaa liiketaloudesta tänne *sydän*.

On kyllä tosi hyvä fiilis kun nyt vihdoin tietää mikä on se mun juttu

matkailualaa tällä hetkellä lukemassa

Nyt mä olen ammatti-DJ.

Koulutusta vaastavia töitä odotellessa..

Tällä viikolla pitäisi selvitä tuleeko musta IT-alan kouluttaja.

Farmaseutti siis tuleva*pepsodent**hihu*

Onnellinen myyntineuvottelija, eipä oo koskaan tehny näin hyvää valintaa elämässä!

Ihan kohta valmis sosionomi (amk)

Kaksoistutkinto: Amiksessa Logistiikan ala=ajoneuvonkuljettaja sekä lukio opintoja.
Ykköstoive1.) Suomen armeijaan kapiaiseksi!

BBA (ICT) eli tradenomi tietojenkäsittely jolla suuntautuminen tietojärjestelmien kehittäminen. Enää olisi about enää jäljellä duuni harjoittelu (jota suoritan juuri nyt), parit rästit ja opinnäytetyö. Täytyy vaan katsoa kiinnostaako enää istua koulussa, kun olen jo oman alani töissä erittäin mukavassa duunissa.

[q]Elmiira, 17.11.2005 12:16:
Mainosala ja copyn hommat erityisesti kiinnostaa kovasti.

Itse olen viittä vaille valmis medianomi (AMK),
suuntautumisena käsikirjoitus.
[/q]

Toukokuun lopulla valmistuin vihdoin medianomiksi
ja copywriterina tällä hetkellä työskentelen

Sairaanhoitaja AMK. Jotain muuta tarvis kyllä kehittää, mutta mitä?? Palkka ja vastuu eivät kyllä tässä ammatissa kohtaa..

toivottavasti ensi toukokuussa alkais liikunnanohjaaja koulutus.. joulukuus psykologiset testit ja tammikuus selvii pääsinkö sisää *jännittel*

koulutukseltani insinööri AMK ja toimin vastaavana työnjohtajana raksalla.

edit: onkohan täällä muitakin vastaavanlaisia topicceja, sillä musta tuntuu että olen joskus jonnekin jo kirjoittanutkin.

Kohta valmistun sosionomiksi ammattikorkeakoulusta, eikä kyllä tälläkään alalla palkka ja vastuu kohtaa. Siksi olenkin vakavasti alkanut harkita putkimieheksi kouluttautumista - pitäähän sitä joku rahanlähde olla, jos joskus tulee paha taloudellinen tilanne.

Onko täällä putkimiehiä, tahi vielä parempi, putkinaisia? Ja ei, en jaksa kuunnella mitään ''ei siinä hommassa tollaset hienohelmat pärjää'' -settiä, vaan ihan oikeita kokemuksia ja ajatuksia koulutuksesta ja työstä. Tiiän, ettei ole aina mitään siisteintä hommaa, mut en mää nyt pahemmin paskaa pelkää.

Lisäksi haluisin opiskella myös kokiksi, ihan omaksi ja ehkis tulevan oman perheen iloksi. Pitäs kyl muistaa pestä kädet näiden kahden edellämainitun työn vuorottelun välillä. :D

Harmi vaan, kun en nyt taida voida lainalla elellä koko elämääni opiskellen. Ihan mälskää.

Tietojenkäsittelyn Tradenomiksi yritän opiskella toista vuotta..

O