Kaikkein ihanimmat/kauneimmat/hehkutuksellisimmat trance-biisit?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 21
- Seuraava »
[q]starbuster, 7.11.2005 22:33:
---
Reija ja suklaatehdas, 1.11.2005 12:14:
---
---
Hienoa, joku levykauppias tulee vielä todella
tyytyväiseks jos aiot hankkia kaikki tässä
topikissa hehkutetut biisit.
---
ja olipas helvetin hauska läppä, v*ttu mä kuolen nauruun
[/q]
Läppä, mikä läppä?
Sori nyt vaan..
Aluna - All of my life (Breeze & Styles rmx[tai ainakin sinne päin..])
Hmm listaa vois jatkaa loputtomiin mut ihan ekana nyt tulee mieleen Vincent de Moor - Fly away *sydän*
Se vaan on niin maailman kaunein biisi.
Delerium - After All *sydän*
Sen jos edes kerran kuulisin bileissä, niin olisin totaalisen leseinä!
Ainii ja Andy Ling - Fixation (Airwave rmx)
Ehkä palaan tekee kunnon listan paremmalla ajalla
Tässä on jotain hieman vanhempia biisejä. Osa saattaa olla jo mainittu...
Airscape - L'Esperanza (Armin Van Buuren's Rising Star Mix)
Allure - Rejected
Amara - Pulse
Aria - Dido (Armin Universal Religion Mix)
Armin - Blue Fear (Trouser Enthusiasts E.B.E. Mix)
Armin - Communication
Art Of Trance feat.Caroline Lave - Breathe (Dawnseekers Remix)
BBE - 7 Days And 1 Week (Ferry Corsten Remix)
Blank & Jones - Cream (Paul Van Dyk Remix)
BT - Flaming June (BT & Paul Van Dyk Extended Mix)
BT - Mercury & Solace (Transa Remix)
Cascade - Altitude
Chakra - Love Shines Through
Chicane - Autumn Tactics (The Thrillseekers Remix)
Cygnus X - Superstring (Rank 1 Deep Dub)
DJ Tiësto - Sparkles (Magikal Remake)
Fire & Ice - Neverending Melody
Frank-E & Mars-L - Song Of The Holy Man
Johan Gielen presents Abnea - Velvet Moods
Jose Amnesia - The Eternal (Pulser Remix)
Kamaya Painters - Far From Over
Members Of Mayday - 10 In 01 (Paul Van Dyk Club Mix)
Moogwai - Viola (Armin Van Buuren Remix)
Moonman - Galaxia (Solar Stone Remix)
Push - Strange World (Airwave Remix)
Rapid Eye - Alderaan (Olmec Heads Remix)
Shane - C'est Musique (Armin Van Buuren Remix)
The Quest - C Sharp
The Quest - Shaken Not Stirred
The Thrillseekers - Synaesthesia (En Motion Mix)
Threesome - Mohave
Vimana - Dreamtime
Svenson&Gielen - We know what you did
Nu NRG - Bonsai
Rank 1 - Symsonic(Dumonde mix)
Sun Decade - I'm alone (ronski speed vocal mix)
Ridgewalkers - Find (kyau vs albert remix)
Svenson - Sunlight theory
Epos - Vivagio (Danjo&Styles remix)
Dumonde- Never look back
Chemistry - We are one
Peran van dijk- good time
Nu NRG - Last Experience
Ayumi Hamasaki - Trauma (dumonde remix)
Beam&Yanou - Freefall
Mike NRG - Lost in dreams
Whiteroom - Someday (instrumental mix)
Michael Woods - Solex
[q]Athene, 1.11.2005 13:25:
Joo, ajattelin että näitä sais ehkä jostakin latailtua, mut eipäs se niin helppoa sitten olekaan.. Mut ehkäpä joitakuita löytyy vielä jostakin.
Itse olen viimeaikoina tykännyt kuunneella mm. Aaltoa.
[/q]
Ehkäpä kannattaisi ostaa sitä musiikkia josta pitää, niin joku vaivautuu tekemään sitä vielä vastaisuudessakin. Warettaminen on alleensa laskemista - lämmittää hetken, mutta vähän ajan kuluttua vituttaa kun tajuaa kuinka tyhmästi tuli tehtyä.
(Kiksuhitit nyt ei ehkä ole sitä marginaalisinta marginaalimusiikkia, mutta silti)
The Thrillseekers - Synaesthesia (Mesh Remix)
Tiesto - Traffic
Whiteroom - Whiteroom
Orkidea - Unity
Matt Darey - Point Zero 2004 (Leama & Moor Remix)
Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix)
Ei tainnu olla viel: Delerium - Heaven´s earth (Matt Darey rmx)
Chicanen Saltwater on kyll ihkulegenda (ekoja kertoja kun kuuli ja siis vielki)
[q]Reija ja suklaatehdas, 8.11.2005 09:53:
---
starbuster, 7.11.2005 22:33:
---
Reija ja suklaatehdas, 1.11.2005 12:14:
---
---
Hienoa, joku levykauppias tulee vielä todella
tyytyväiseks jos aiot hankkia kaikki tässä
topikissa hehkutetut biisit.
---
ja olipas helvetin hauska läppä, v*ttu mä kuolen nauruun
---
Läppä, mikä läppä?
[/q]
Waretus on katsos itsestäänselvyys, levyjen ostaminen läppä
Reflekt - Need To Feel Loved
[q]Jone, 8.11.2005 11:39:
Ehkäpä kannattaisi ostaa sitä musiikkia josta pitää, niin joku vaivautuu tekemään sitä vielä vastaisuudessakin. Warettaminen on alleensa laskemista - lämmittää hetken, mutta vähän ajan kuluttua vituttaa kun tajuaa kuinka tyhmästi tuli tehtyä.
(Kiksuhitit nyt ei ehkä ole sitä marginaalisinta marginaalimusiikkia, mutta silti)
[/q]
Niin, itse asiassa tarkoitin kyllä sitä, että yritin etsiä näitä biisejä esim Beatportista, Audiojellystä yms sivuilta, mistä voisi OSTAA musiikkia.
[q]Athene, 8.11.2005 23:25:
Niin, itse asiassa tarkoitin kyllä sitä, että yritin etsiä näitä biisejä esim Beatportista, Audiojellystä yms sivuilta, mistä voisi OSTAA musiikkia.
[/q]
Lovely. Hyvä tyttö.
[q]Athene, 8.11.2005 23:25:
---
Jone, 8.11.2005 11:39:
---
[/q]
juuri näin. :) on se kumma että aina kun joku puhuu biisien latailemisesta niin oletetaan automaattisesti että waretetaan muna pystyssä. eikä siinä mitään, suuri osa ihmisistähän näin tekeekin (valitettavasti) mutta ei se oo mikään itsestäänselvyys. ja sikälikin toi laillinen biisien lataus on mainio juttu, että suurinta osaa esim tässä topikissa mainituista biiseistä ei saa cd-muodossa ollenkaan. ja kympin kappale maksavia vinyyleitä itse en ainakaan osta (kun en ole dj). joten toi latausjuttu on sikäli(kin) mahtava juttu. meinaa muutes livetä offtopiciks aika rajusti. ;)
[q]starbuster, 8.11.2005 23:31:
juuri näin. :) on se kumma että aina kun joku puhuu biisien latailemisesta niin oletetaan automaattisesti että waretetaan muna pystyssä.
[/q]
Mikä siinä nyt sit on niin kummallista, kun itsekin heti seuraavassa lauseessa toteat että:
[q]starbuster, 8.11.2005 23:31:
suuri osa ihmisistähän näin tekeekin (valitettavasti)
[/q]
Mä väittäisin, että kyseessä on suurin osa ihmisistä (jotka nyt ylipäätään musiikkia digitaalisessa muodossa hankkivat) eikä ainoastaan suuri osa. Siksi oon kärkevä huomauttamaan asiasta.
Se on helvetin hyvä jos ihmiset enenevissä määrin ostavat ämppärinsä (tai missä formaatissa nyt sitten musiikkinsa saavatkin), mutta perustuen jonkinasteiseen tietouteen muutamien webissä musiikilla kauppaa tekevien lafkojen myynneistä tekis kyllä tosiaan raskaasti mieli väittää, että kyllä sinne kovoille ja soittimiin kulkeutuu edelleen yhdeksän biisiä kymmenestä tai enemmän laittomia teitä. Näin taas käynee ajan "kaikki mulle heti tänne ja ilmaiseksi"-hengen mukaan ja musta on helvetin epätervettä, että kuluttajat kuvittelevat musiikin yhtäkkiä vain pullahtavan webbiin jostain loputtomasta runsaudensarvesta ilman, että sen tuottamiseksi ja julkaisemiseksi joutuvat monet tahot näkemään niin suuren vaivan ettei siitä saatu korvaus ole mitenkään suhteessa työmääriin. Tätä lätissessäni tarkoitan nyt erityisesti marginaalisempaa tavaraa - sen verran kaksinaismoralisti olen, että mulle on aivan sama jos waretatte Britneynne.
[q]Jone, 9.11.2005 00:12:
-klip-
[/q]
joo, eipä tuohon voi vastaan väittää. olet varmaankin ihan oikeassa. valitettavasti.
Mut jospas lopetetaan tää offtopikki tähän tai jatketaan jossain muualla. :)
koin tänään henkisen orgasmin kun kuulin ekaa kertaa :
Markus Schulz feat Anika Kelse - Travelling light *pihkassa**plur**sydän**sydän**jiihaa*
*tanssittel**slurps*
Ehdottomasti *sydän* Dj Tiesto - Close To You & Oceanlab - Satellite *sydän*
Moi!
Kaipaisin pimenevään syksyyn vinkkejä ihanista trance-biiseistä. Ei siis mitään synkkiä, vaikkakin tietty esim. surulliset voi olla jonkun mielestä kauniita. Koiran ulkoilutusreissut pimeinä ja kylminä syysiltoina ovat saaneet ihan uutta hehkua viime aikoina, kun olen kuunnellut kaikkia ihania leijunta-biisejä. Kauniin värikkäät lehdet leijailee ilmassa ja tekisi mieli tanssia tuolla kaduilla! *fiilistel*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 21
- Seuraava »