Käytätkö nuuskaa?

Back to päihdekeskustelu O

Kyl pussinuuskaa aina huuleen voi heittää, jos jollain on...eli aika harvoin

[q]cPo, 17.3.2007 16:13:
Mitä mieltä ootte jos mimmillä on mörkö hytissä? Näin stadissa sangen kuuman mimmin, joka sit rupes ylähuulestaan tonkimaan pussia. Oli aikamoinen turn off..
[/q]

Mikäs siinä, kyllähän naisetkin joutuu kestään meidän miesten käyttöö joten jos nainen haluaa käyttää niin ei oo mun asemani siitä vinkua sille... itekkään tuskin jätkät pitää jos muija valittaa sen olevan hirveetä ku käytät.

joutu lopettaa...nosti verenpaineen liian korkeeks :(

koht pitäs taas käydä laivalt hakemas varastoon pikkasen.

Sori vaan, mut musta nuuska kuulostaa jotenki lame.

Ei pahalla.

käytin 9vuotta mutta nyt yli puolivuotta ilman..onneksi pääsin eroon.

Kyllähän sitä tulee käytettyä :) täällä hetkel on torni sinistä Göteborii menos :)

Käytän jaksottaisesti. Aina välillä on purkki, jota sitten käyttelen niin kauan kun loppuu, sit voin olla parikin kuukautta ilman. Nyt oon kyl jotenkin kyllästynyt nuuskaan...se on enemmän sellanen kesäjuttu.
Mun mielestä nuuskaaminen on paljon eettisempää kun tupakointi, koska nuuska vaikuttaa vaan itseen eikä ympärillä oleviin kavereihin.

[q]JayVee, 18.3.2007 19:13:
joutu lopettaa...nosti verenpaineen liian korkeeks :(
[/q]

On se elämä julmaa :| Ootko sit kokonaan ilman mtn paheita? tupakoitko?

Aika paljo frendeistä käyttää ja sillontällön nappailen niiltä sit :)

[q]DeeJay-Ego, 18.3.2007 22:45:
---
jokke123, 18.3.2007 19:58:
käytin 9vuotta mutta nyt yli puolivuotta ilman..onneksi pääsin eroon.

---

Onneksi?
[/q]onneksi...

[q]cPo, 17.3.2007 16:13:
Mitä mieltä ootte jos mimmillä on mörkö hytissä? Näin stadissa sangen kuuman mimmin, joka sit rupes ylähuulestaan tonkimaan pussia. Oli aikamoinen turn off..
[/q]
eipä se minua haittaa sen enempää kuin tupukin polttelu. Tokihan se kun naisten pitää aina olla niin siveitä ja kilttejä ja nättejä ja muuta paskaa niin se sitten useimpia tuppaa häiritsemään enemmänkin.

onhan naisille keksitty pussinuuskaa kans, paljon pienempi pussiannos joka ei pullota, ja makuvaihtoehtoja löytyy sopivasti.

http://www.swedishsnus.com/SMNE_SE/pic-global/format_mini.gif

edit: kuva lisätty

[size=25]SNUS[/size]

Alottelin tuota typerää tapaa intissä ja jonkin aikaa siviilissä kunnes nuuska loppui... Siten loppui myös tapa ja ihan hyvä niin.

[q]Yoni, 19.3.2007 02:40:
Alottelin tuota typerää tapaa intissä ja jonkin aikaa siviilissä kunnes nuuska loppui... Siten loppui myös tapa ja ihan hyvä niin.
[/q]

Piditkö tunneillakin? Mitäs upseeristo tykkäs? Oliko vaikee saada sieltä käsin ostettuu Ruotsin ihanuutta? Diilasko joku? <--- Kauhee tenttiminen*hihu*

[q]DeeJay-Ego, 19.3.2007 17:53:
---
Yoni, 19.3.2007 02:40:

---

Piditkö tunneillakin? Mitäs upseeristo tykkäs? Oliko vaikee saada sieltä käsin ostettuu Ruotsin ihanuutta? Diilasko joku? <--- Kauhee tenttiminen*hihu*
[/q]

Taisin pitää joo tunneillakin. Suuriosa upseeristosta käytti ite myös. Ja kyllä eräs alikessu diilasi sitä mulle ja muille jotka maksoi (oli samaa saapumiserää miun kanssa.)

Siinähän tuli kaikki kaipaamani vastaukset*hymy* Kiitos*nauru*

En. Joskus tuli käytettyä satunnaisesti.

et sitten itse jaksanut vastata tähän maanmainioon kyselyyn ja komiat on viikset

O