Käytätkö nuuskaa?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 20
- Seuraava »
[q]RINY, 27.10.2005 18:16:
Voiko turhempaa touhua ollakaan? Mieluummin poltan röökiä jos sitä nikotiinia on pakko saada!
[/q]
uhm, turhaa touhua, nuuskan asettaminen vie 5-30sec aikaa, jonka jälkeen se vaan on sielä, eikä sen kans touhuta, taas ku röökin kans touhutaan se 2-5min..
Käytän säännöllisesti, Ettanin pussia. Pakko käyttää duunissakin koko ajan ettei pää hajoo kaikkien urpojen kanssa :D
[q]Bio, 27.10.2005 20:04:
En käytä, en oo ikinä kokeillu.
Se näyttää ja haiseekin aivan kaameelta..
[/q]
Eipä tähän muuta lisättävää, paitsi etten tod.näk. tule
ikinä kokeilemaankaan.
Joskus tulee dokaillessa käytettyä. *toktok* Hassua, koska en oo ikinä ees maistanut tupakkaa, enkä tuu maistamaankaan...
[q]UnityF, 27.10.2005 18:42:
Yhden kerran kokeillu ja silloinkin luonnollisesti onnistuin leväyttää ne pitkin suutani joten se jäi siihin.. maku oli etova.
[/q]
juu, sama homma. tulin myös tosi kipeeksi ja oksentelin koko
loppupäivän o__O johtuu varmaan siitä, etten edes tupakoi
nuuska on niin ällöttävää ja sen käyttö näyttää niiiin tyhmältä,
joten tupakoikaa mielummin :D
juhliessa joskus tulee käytettyä, vaikka periaatteessa lopetin käytön n. 4v sitten*toktok*
Silloin tällöin.. Tottahan se on että nuuska haisee ja maistuu pahalle, mutta sen haju ei tartu käsiin, hiuksiin eikä vaatteisiin..
[q]k1ww0!, 28.10.2005 09:14:
---
nuuska on niin ällöttävää ja sen käyttö näyttää niiiin tyhmältä,
joten tupakoikaa mielummin :D
[/q]
Mun mielestä tupakointi näyttää tyhmältä...sellanen ihme pötkylä pitää olla suussa ja sauhuta... Ja tupakoinnista ei irtoa samoja nikotiinipössyä kun nuuskasta. Ja maistuukin pahemmalle (kun ei se nuuska sieltä huulesta suuhun valu kun on tottunut...)
[q]Kuukunen, 28.10.2005 14:17:
Mun mielestä tupakointi näyttää tyhmältä...sellanen ihme pötkylä pitää olla suussa ja sauhuta... Ja tupakoinnista ei irtoa samoja nikotiinipössyä kun nuuskasta. Ja maistuukin pahemmalle (kun ei se nuuska sieltä huulesta suuhun valu kun on tottunut...)
[/q]
x2
[q]k1ww0!, 28.10.2005 09:14:
tulin myös tosi kipeeksi ja oksentelin koko
loppupäivän o__O johtuu varmaan siitä, etten edes tupakoi
[/q]
Jos ei tupakoi ja kokeilee nuuskaa nii nikotiini oodeet tulee tosi helposti.
Mul kävi niin ku ekaa kertaa kokeilin nuuskaa, (12 vuotiaana) 10min ja sen jälkee tipahdin, joutu mennä lepää koska päässä pyöri, melkee ku olis ollu kännis ja laatatti kokoajan :D
oi niitä n00b aikoja <3
Kyllähän sitä tulee käytettyä :) täällä hetkel on torni sinistä Göteborii menos :)
Käytän jaksottaisesti. Aina välillä on purkki, jota sitten käyttelen niin kauan kun loppuu, sit voin olla parikin kuukautta ilman. Nyt oon kyl jotenkin kyllästynyt nuuskaan...se on enemmän sellanen kesäjuttu.
Mun mielestä nuuskaaminen on paljon eettisempää kun tupakointi, koska nuuska vaikuttaa vaan itseen eikä ympärillä oleviin kavereihin.
Jeps! Huuli turvoksissa mennään. Pussinuuskaa menee ja merkillä ei oo niin väliä. General on parasta, jos nyt pitää valita ja tietty Catch lakritsi on tosi herkkua tosin harvinaista sellaista valitettavasti. Topikkiin voisi lisätä vielä, että kuinka moni polttaa samanaikaisesti tai on polttanut? Itse en oo koskaan polttanu säännöllisesti maistanut toki ja huomannut ettei sopinut, mutta nude on herkkua. Hieman outoa ristiriitaa(ko)...
[q]nethr, 28.10.2005 14:30:
Ei kukaan olis lähdössä laivalle lähiaikoina
[/q]
Mä oon menos ens kuus: 3-5, 10-12 ja 25-27.11
[q]nethr, 28.10.2005 14:30:
Kohtalotoveri -- zip clip--
Eniten tulee käytettyä General Whiteä ja Göteborgs Rapéa. Laivalta kyytiin tulee myös erilaisia makunuuskia, mistä vanilijakahvi on kyllä tyttöjen(kin) mieleen ja yleensäkin makuversiot on Catch-merkkisiä Arlandan kentältä saa kans jotain merkkejä, mutta hinta tietenkin ilman taxfreetä. Vikingillä on ainakin merkkivalikoima laajentunut huomattavasti viimeaikoina- varmaankin osittain ainakin Ruotsin tupakoinnin täyskiellon ansiosta? Tornihan maksaa sen ~20e, mutta kerran oli Gustavus-merkkiset nuuskatornit 10,90e Ai vitsi, että niitä sai raijjata
Ei kukaan olis lähdössä laivalle lähiaikoina
[/q]
Nuuskaamisen asiantuntijana (kun on monta vuotta tullu jo nuuskuteltua), voin todeta, että kaikista nuuskista Ettani on se paras: normaalikäytössä ei riko ikeniä, eikä tuu suu kipeeks. Röda lacket on liian hienojakosta ja kusee nopeesti. General taas on liian karkeeta ja rikkoo limakalvoja. Kaikista hirveintä paskaa mitä on tullu vastaan, on tää Ålandssnus, herraisä, kirvelee kuin hullu. Jouduin kerran nuuskapulassa sitä muutaman purkin käyttämään, jonka jälkeen oli pidettävä totaalitauko nuuskasta kun tuli ikenet niin kipeeks.
Pussinuuskista oon huomannu, että kuivattaa ikeniä paljon enemmän kuin irtonuuska.
Gustavus on taas kauheeta paskaa, kusee nopeesti, eikä siitä irtoo nikotiinia.
Ettani ei oo nimellä turhaan pilattu, kyllä se on paras. :) Jos nyt nuuskaa tai nuuskaamista voi yleensä hyväksi asiaksi edes lukea. Parempi kun ei olis koskaan nuuskaan koskenutkaan...
Ja mitä tulee nuuskaamisen epäesteettisyydestä tai, että "se on ällön näköistä" niin mua voi ainakin vapaasti seurata, ei valu hampaisiin, enkä sotke paikkoja. Se on ihan simppeliä, nuuska huuleen, ja sitten nuuska roskikseen.
Nuuskaaminen sitäpaitsi ei altista ympärillä olevia ihmisiä syöpään tai epämiellyttävään ja tukahduttavaan savuun. Ja viihteellä ollessa nuuskalla on -siis- todella vaikeeta esim. tökkästä ja polttaa palovammaa vieressä tanssivan henkilön käteen, niskaan, silmään etc...
Mutta se siitä hehkutuksesta. Perseestä nuuska on. Niinkun on tupakkakin.
[q]Fyraett, 28.10.2005 14:29:
---
Jos ei tupakoi ja kokeilee nuuskaa nii nikotiini oodeet tulee tosi helposti.
Mul kävi niin ku ekaa kertaa kokeilin nuuskaa, (12 vuotiaana) 10min ja sen jälkee tipahdin, joutu mennä lepää koska päässä pyöri, melkee ku olis ollu kännis ja laatatti kokoajan :D
oi niitä n00b aikoja <3
[/q]
Mäkään en oo ikinä polttanut, maistanut vaan tupakkaa joskus.... Nuuskasta ekalla kerralla tuli ihan hullu olo, ihan ku olis ollut pilvessä...Kikatin varmaan puol tuntia ilman syytä yhtä soittoa. Miks ei enää tuu sellasta, pientä huippausta ja hauskaa oloa vaan.
hokii pelatessani kyl käytin. Nykyään harvemmin
[q]Loose Grip, 28.10.2005 14:51:
---
Nuuskaaminen sitäpaitsi ei altista ympärillä olevia ihmisiä syöpään tai epämiellyttävään ja tukahduttavaan savuun. Ja viihteellä ollessa nuuskalla on -siis- todella vaikeeta esim. tökkästä ja polttaa palovammaa vieressä tanssivan henkilön käteen, niskaan, silmään etc...
[/q]
Just näin. Ainoa haitta on ehkä se "epäesteettisyys" löysän kanssa, mutta pussinuuskan kanssa ei ole oikeastaan sitäkään. Niinno, välillä tulee kommentteja "sun mällis haisee taas"
Ulkomailla (siis lähinnä Keski-Euroopassa) porukat jaksaa hämmästellä nuuskankäyttöä. Eikös niitä ruotsalaisia ja norjalaisia nuuskankäyttäjiä pyörikään maailmalla paljoa?
En. Joskus tuli käytettyä satunnaisesti.
et sitten itse jaksanut vastata tähän maanmainioon kyselyyn ja komiat on viikset
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 20
- Seuraava »