Käytätkö nuuskaa?

Back to päihdekeskustelu O

En käytä.

Käytin, mutta tuli vaihdettua lailliseen vaihtoehtoon, nikotiininuuskaan. Kukaan muu kokeillut sitä? Suosittelen lämpimästi, ei tarvitse harrastaa pimeää kauppaa tai juosta jatkuvasti Ruotsissa torneja raahaamassa.

_o/ Pakko myöntää, välillä tulee käytettyä. Ennen käytin jatkuvasti, mutta nyt tupakanpolton lopettamisen myötä (ja lähipiirin painostuksesta) oon vähentäny huomattavasti.

[q]Hauptmann, 27.10.2005 16:24:
Käytätkö nuuskaa? Jos käytät säännöllisesti vai sillon tällön?
[/q]Kyllä käytän itse satunnaisesti

käytän säännöllisesti. paljon parempi vaihtoehto kuin tupakointi, jota ennen harrastin säännöllisesti.





edit. ainiin piti samalla kysyä; ei kellään olisi lahdessa tornia myytävänä?

En käytä, mut olen kokeilut!

Käytän säännöllisen jaksottaisesti. Nyt kun oon lopettanu tupakoinnin (3 kk sitten öbaut), niin on tullu aika säännöllisesti käytettyä (pussi-nuuskaa). Nyt pitäis vaan pikku hiljaa pudottaa tota käyttöa satunnaiseen ja sit kokonaan pois. Sit vois olla tyytyväinen saavutukseen, mut toi tupakasta irti oli jo iso askel.

Yhden kerran kokeillu ja silloinkin luonnollisesti onnistuin leväyttää ne pitkin suutani joten se jäi siihin.. maku oli etova.

Käytän säännöllisesti, välil tulee pidettyy 1-3kk taukoi jotta huuli saa parantua.

Nuuska jeesaa kans helvetin hyvin jos haluu lopettaa polttamisen kiitos korkean nikotiinimäärän, ja se rentouttaa hyvin :)

Tohon alkuviestiin vois tietty lisätä viel mitä merkkii käyttää, ja missä muodos, löysää vai pussii..

Ite käytän pussii koska se ei levähdä ja hampaat ja ikenet pysyy paremmas kunnos, saa nopeesti ja kätevästi heitettyy huulee.

Välil tulee kyl löysää nuuskaa kättettyy, ennen pelkästää sitä..

Täl hetkel on koekäytös uus merkki nimeltään: Strongcut, täst menee kyl aika skutsii koska täs on enemmän nikotiinii mitä normaalis nuuskas on :D

Muut top3 merkit jotka on käytäs on: Ettan, Grovsnus ja General.

Nuuska on nannaa. Mulla on nuuska huulessa melkein koko hereilläoloajan, mitä nyt syömisen ja hampaidenpesun ajaks otan pois, näin kärjistettynä. Saatan mä joskus olla puolikin tuntia ilman nuuskaa. Talk about addiction.

irtonuuskaa tottakai, ja merkeistä parhaiten menee ihan perus-ettan, kun röda lacketia ei saa laivoilta.

Joskus vuosia sitten olen kokeillut, niin pussi- kuin tykkinuuskaakin, mutta en kyllä helvetissä rupeisi käyttämään edes epäsäännöllisesti. Jokainen tietty tyylillään. Röökin poltonkin lopetin aikoinaan, koska se oli ihan turhaa touhua, mutta tämä se vasta turhaa onkin. Mutta näyttää makeelta, tietävät Tuning Festeillä kertoa!!!

Voiko turhempaa touhua ollakaan? Mieluummin poltan röökiä jos sitä nikotiinia on pakko saada!

Kyllä sitä tulee käytettyä aina kun jaksaa mennä hakemaan vaan sitä ennemmin tätä ku tupakkaa... tullu todettua se monta kertaa.. siks en poltakkaan ku äärimmäisessä kännissä... koska siit tuli omat vaivat vaan ja ajattelin parhaimmaks lopettaa se

[pieni]siitä juolahti mieleen, että vois mennä hakee sitä[/pieni]

Kyllähän sitä tulee käytettyä :) täällä hetkel on torni sinistä Göteborii menos :)

Käytän jaksottaisesti. Aina välillä on purkki, jota sitten käyttelen niin kauan kun loppuu, sit voin olla parikin kuukautta ilman. Nyt oon kyl jotenkin kyllästynyt nuuskaan...se on enemmän sellanen kesäjuttu.
Mun mielestä nuuskaaminen on paljon eettisempää kun tupakointi, koska nuuska vaikuttaa vaan itseen eikä ympärillä oleviin kavereihin.

En käytä. Ei tulis mieleenkään lisätä syöpäriskiä turhaan. Ja onhan nuuskaaminen nyt aika **tun etovan näköstä.
Eiks niistä lastareista sais siististi sen nikotiinin?

http://jasenpalvelut.hammasll.fi/suu/tupakka/nuuskan_aiheuttamat_sydan_ja_verisuoni.htm

en ole edes kokeillut. in cigarettes i trust :P

En. Joskus tuli käytettyä satunnaisesti.

et sitten itse jaksanut vastata tähän maanmainioon kyselyyn ja komiat on viikset

O