Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 148
- Seuraava »
Jossain vaiheessa oli myynnissä punaista L&M:ää joissain "smart packeissa" tai mitä lie. En ikinä käsittänyt miten ko askia piti avata. Jouduin repimään puolet askista irti ennen kuin pääsin röökeihin käsiksi. Tajusiko kukaan muu ko paketin tarkoitusta? Heh vai oliko se joku lapsilukko?
[q]pirpeli, 10.6.2006 12:52:
Sen puoleen, että täällä on paljon alaikäsiä ja tupakointi on todella huono tapa...
[/q]
[q]
Klubitus on nimensä mukaisesti klubikultturelli verkkoyhteisö yli 18-vuotiaille.
[/q]
Sitäpaitsi jos ruvetaan puhumaan huonoista tavoista niin tulee esim mieleen "virallinen olen humalassa"- ja "virallinen olen krapulassa"-topicit. Kuvittelisi, että topicit jossa hehkutetaan omaa päihtmymistilaa eivät myöskään ole mikään hyvä esimerkki alaikäisille.
Punainen L&M. Muut eivät maunsa takia edes tule kyseeseen. Smart ym halpismerkit ovat aivan kamalanmakuisia ja jo parin hatsin jälkeen sattuu kurkkuun.
[q]serotonot, 26.10.2005 13:29:
---
Android, 26.10.2005 13:26:
Jossain vaiheessa oli myynnissä punaista L&M:ää joissain "smart packeissa" tai mitä lie. En ikinä käsittänyt miten ko askia piti avata. Jouduin repimään puolet askista irti ennen kuin pääsin röökeihin käsiksi. Tajusiko kukaan muu ko paketin tarkoitusta? Heh vai oliko se joku lapsilukko?
---
Tarkoitatko sitä push packia mitä nimensä mukaisesti piti painaa (pohjasta) että se aukes?
[/q]
Joo, just niitä. Ai pohjasta piti painaa. En ikinä tajunnut sitä :d
[q]Itis, 31.1.2007 18:10:
Mä en syöny koskaan tupakkaa sillon kun poltin, mut ei se mitään, kukin tavallaan...
[/q]
Eikö savu voi maistua jollekin?
[q]Dana, 9.6.2006 13:58:
---
Sallakat, 9.6.2006 12:12:
Vogue Menthol - super slims <3
aito naisen tupakka
---
jeps oon huomannut et jos näitä polttaa niin kukaan jätkä ei tule pummimaan..
itse suosin kyllä ihan perus Barcley Mentholia
[/q]
Kyllä mä oon nähny et muutama jätkäki polttaa noit (mukaanlukien minä), mut minkäs sille voi ku ne on nii hyviä :P
Olisko vielä lisää kuvia?
UG Vertigot <3
klubitus -> tapahtumat
joo ens kerral messiin !
Aamut oli kyl *sydän*
Se on Carbon Based - Kraateri
Seuraavia bileitä oottelemaan sit
no älä nyt vinoile siinä
kuka siellä heitteli sellasia tulijuttuja? (*nauru*) oliko se joku täältä?
kaippa munkin pitää heittää joku värssy:
no pidot oli parantunu viimevuodesta...
ehkä osasyynä oli vähentynyt porukka...
lauantaina oli selvästi vähemmän porukkaa kuin vuotta aiemmin ja mahdollisti sujuvan liikkumisen ja tanssimisen..
kumma kyllä ilman kosteus oli kuitenkin suurempi ehkä johtuen ilmasta... mutta rumpubassohuoneen baaritiskin vieressä ollut ilmanviilennin ja psykehuoneen mega fööni oli plussaa ja se helpotti oloa suuresti..
polkkahuoneen olisi voinu tehä isompiin tiloihin.. alkoi tulla tilan puutetta..
lapinkulta areenan klo 1.00 aikaan toiminut vj oli loistava.. sai hyvät huumorit niistä koirista..
no nyt sit naristaan
en minäkään tota juomapolitiikkaa ymmärtäny... olipa tosi kiva ku joutu heittää perryn 8cl kossua ykkösellä kun asiasta ilmoitettiin vasta liian myöhään...
ja mikä oli kaikkein vittumaisinta oli sisäpihan anniskelupisteiden kiinnimentyä ei saanu enää istua niillä tuoleilla... whatta fuck.. ketä se haittaa jos joku niissä penkeissä istuu varsinkin kun ne järkkärit oli vieressä kuitenkin...vittu ihan sama..
ja toinen ... äänentoisto napsui ainakin polkkahuoneessa ja VARS rumpubaoohuoneessa ainakin stealht unityn setin aikana todella häiritsevästi... mitsä se johtui??
muutenkin volumet oli tosi hiljasella.. ei tuntenu bassoja kehossa...oliko täää nyt joku sääsöbudjettijuttu vai kuullaanko nyt näin paljon lakia.. jos se on laista kiinni niin sitten vaan varoituskyltit oviin...jos kyse oli säästöistä niin sit ei voi ku karsii paskat artistit pois...
ertisti rating:
vincent wega +++++
loistavaa hadstylee, vaihdot meni hienosti ja fiilis kohdallaan
stealh unit collrctive +++++
loistavaa live rumpubassoo, alko letkeemmin lähes hopilla ja loppu junglepaukutukseen..
propsit live rumpalille joka pysy hyvin messissä..
elwi ++++
mukavaa sykee, ei liian häröö matskuu. tosi oltiin vaa joku 30 min mutta yleisö ainaki diggas. huvittavaa oli järjestäjien sekoilu niiden piuhojen kanssa..*eiei* ja se yx sininen neekei joka tuli pomppii siihen lavalle niin että levyt pommi.. noo menit korjaa sen hyvin..
anna s & kaukolampoi +++1/2
aika jännää matskuu tosin tän lapinkulta areenan äänentoistossa oli paljon paremmat bassot joten se tais lämmittää...tosin vaihdot ei ollu mitään kotoisin
hima & sali
ihan jees housee... kivat bassolinjat ei voi oikee paremmin kommentoida kun kuunteli vaan pätkissä
mis kittin
kuuntelin seinän läpi pihalta.. kivan kuulosta teknoo..
zodiak pömpeli +++++
ihan loistavaa tavaraa.. alkuillasta häiriöääniä ja electronica äänimaailmoja... sitten loistavat kopit päälle.. oli kiva juoda simaa ja chillailla rappusilla..
finrg ++++
HARMITUS!!! aikataulut kusi joten myöhästyin ja missasin ainakin puolet...
mutta kuulin ne vanhat legendat ja vars cyclonen!! kaverit otti yleisön!!
neon ++++
samat vanhat biisit jaksaa edelleen innosta en tiiä miks.. toi neonit ravehtava soundi ja lavakarisma villitsi kyllä porukan kyllä... energia loppu vaan kesken..
Sininen L&M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 148
- Seuraava »