Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Mä påltan vaa knasterii alpparis.

amiksen vastaus: jonkun toisen sätkä

hauskaa *pökr*

Maistuuhan ne kaikki. Hemmetin pahalta nimittäin.

TeMpPu

punainen smart

menthol green Kent. -ei muita.

tuntematon:[q]en oo varmaan ikinä nauttinut musiikkista yhtä paljon kun tänä iltana....aiaiai, maddox oli ehdottomasti illan num 1#! semmosen hard house setin heitti etä huhu,nam
glazbykin rokkas taloo niin kova et housut meinas tippuu...proteukseltakin oli ihan kiva kuulla vähän uudempaakin nrg'tä
paikkana aktia sali toimi loistavasti,kuulema rushin uus koti, hyvähyvä...korvissa vinkuu, öitä*piis*[/q]

aaargh...miks mun nimi ei tuu tohon vaik olen logged on..?

..aamut oli kyö loistot! ikinä en oo nähnyt noin paljo jengii aamul liikentees, ja aika ahdasta oli tanssilattial, mut heti klo9 tuli pikkasen enemmän tilaa;)
aamun stara oli *sydän*

Mallu laitti

rahan puutteen takia siirryn sätkiin...mutta punanen merkki kunha löytyy niin kyllä menee... mieluiten kumminkin ois punainen LM*iloinen*

[q]T-mu, 13.2.2007 15:51:
[color=green]Vihree North State aka. karvaperse[/color]
[/q]
sillon kun punanen nortti oli karvaperse , niin se oli hyvää*piis*

[q]Android, 10.6.2006 15:26:
Sitäpaitsi jos ruvetaan puhumaan huonoista tavoista niin tulee esim mieleen "virallinen olen humalassa"- ja "virallinen olen krapulassa"-topicit. Kuvittelisi, että nekään eivät ole mikään hyvä esimerkki alaikäisille.
[/q]

Oot oikeessa. Tää vaan sattui silmään. Mut joo, kunhan päden.

Aikoinaan Hesassa pyöri club Vertigo, mutta hetken ulkomailla pyörittyäni kyseinen clubi olikin kadonnut!!! Mitä tapahtui ja minne yksi tyypeistä, Ana, katosi???

[q]Tres:
Olipas taas erikoinen reissu

jone
[/q]

”... Ystävyys, läheisyys, poika rakkaus .... poika rakkaus”

Tres *sydän* Jone

[q]Hotblood:
Tää olikin sit ehkä viimeviikonlopun friikein kokemus.[/q]
KIITOS! :)

[q]Todellisuudessa paukahdettiin keskelle meitä pälyileviä päiväkaljoittelijoita ”tavallisia Hakaniemeläisiä” laivan kannelle (seurueemme herätti hiukkasen huomiota *nauru*), jossa mikään ei antanut viitettä elektronisen kulttuurin läsnäolosta.[/q]

:DDD Markkinat kato Hagikses! Toivottii niitäki alakertaan avartamaan tajuntaansa, mut kyl tuntu olevan vaikeeta! :)

[q]Löydettyämme pimeään ja pieneen alakertaan (laivan ruuma?)[/q]
Kajuutta siis, ja vetää vkonloppuiltaisin 80-100 parhaimmillaan. Ja se sauna! :)

[q]jossa kuului avaruusromun kolinaa, nousi ahdistus huippuunsa. Poistuminen oli välitön.[/q]
:DDD Efekti tuokin!

Joo, kyl ambientiin... ööö... vihkiytymättömät? (aioin laittaa ”tavixet”, jaiks! *itseäänpäähänampumis*) sai kyytiä, paras kommentti tähän asti:”Tällasta itsemurhamusiikkia!” :DDD

[q]Tapahtumassa ei kai sinällään ollut mitään vikaa, odotukset ja tarjonta eivät vaan kohdanneet, tarkempi mainostus olisi säästänyt hukkareissulta ja oltais voitu mennä suoraan puistoon ja mankkakin olis tullut mukaan...[/q]
Ei kyllä ollut, Reikä veteli sellasen livesetin, et pää russahti ja kuukunen pussahti! <3 Luvassa ainakin otteita livestä imailtavaksi, olettaen, et nauhoitus onnistui. Ja tiedossa on muuten muitakin livesettejä tulevissa Kajuutoissa, seuratkaa ilmoittelua!

Ja pahoittelut, jos meni sunnuntai pilalle harhaanjohtavuutemme vuoksi. :(

[q]Odotuksieni mukaiselle tapahtumalle olisi ollut tilausta ja olisin siitä ilomielen jopa maksanut *vink*[/q]
Täytyy siis toivoa, et sellanenki tapahtuma järjestetään! ;)

Mutta Kajuutta on siis ambient-klubi, ei tsilli- tai downtempo-huone. Vaikkakin residenttimmekin tarjoilivat muutamassa, olikse peräti kolmes?, biisis biittiä, niin MUUT joutuvat siitä kyllä vedetyksi kölin alitse.

Eli sitä avaruusromun kolinaa on tiedossa jatkossakin, ja pääasiassa sitä. Joka kuun ensimmäinen sunnuntai. Ja se klubi ja sauna sijaitsevat siis m/s Marian alakerrassaan mainiota!

Ambient will never ricebuddingsomerjoki. Suri se, ku ei surise. Ku mikäki kumikäki.

Yks1 ahistuu, toinen yhistyy, maailman harmonia säilyy.

[q]LLU, 28.10.2005 21:57:
Vihree barcley *sydän*
[/q]

...ja double nougat

Lelluseni, muistatko talven kun siivousparvekkeelta vakoiltiin naapurin outoa nukkekokoelmaa, poltettiin vihreetä barcleytä ja juotiin kahvia?

[q]Freja, 27.10.2005 22:35:
Oivoih, minun vihreä Barclay *sydän* Kaipaan, ja en kaipaa. Mä oon savuton nyt
[/q]

Jaa katos, melkeen kaks vuotta savuttomana siis, tai ainakin lähes. Hmm. Iha jees.

Mä lopetin ^__^

Tosi Kivaa Oli Sen Aikaa Kun Sitä Kesti...
Iso PLUR!

Nii ja kuka nyhjäs himassa

Sininen L&M

O