Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Vihreä Viceroy, halpaa ja hyvää.

ei ne nyt paskat bileet ollu... liian tavalliset, ja aika kalliit tavallisiks...

Vihreää sen olla pitää. Joskus maistuu myös vaniljasikari

Huh.
Puolet vähemmän ihmisiä niin bileet olisivat olleet täydelliset *vink*. Sasha rokkas ja täytti mun odotukset.

Aika laimeet fiilarit, nothing special.

Vihreä Barclay..

Samoilla linjoilla: viheriää sen olla pitää! Jos pitää ylipäätään olla.

Hopeanharmaa L&M on mun merkki. Yritän lopettaa (tähän mennessä ei menestystä) ja oon enemmän koukussa tapaan kuin itse tupakkaan (luulisin...) joten mieluiten poltan sellasta, jossa on vähemmän myrkkyjä. Varmaan polttaisin kevytsavuke 1:stä, jos sitä sais joka kioskista...

[q]Crazybattery, 25.4.2006 18:19:
ranskalinen tupakat....Voque on makea*slurps*.....ja tyylikasta*vink*
[/q]

Joo, tupakointi on helvetin tyylikästä. Meenpä taas vaihteeksi tuntemaan itseni tyylikkääksi partsille.

[size=1]Tai sit se on vaan todella tyhmän näköistä.[/size]

ranskalinen tupakat....Voque on makea*slurps*.....ja tyylikasta*vink*

Vogue menthol oli hyvää silloin kun tuli vielä joskus poltettua. Nyt en oo koht puoleen vuoteen tupakkaan koskenut

howdy:[q]En päässyt ... tuli tärkeämpi meno ... mutta ei voi mitään ... vähän harmitti kyllä ...[/q]

Odotin kyllä kovasti

Enää en polttele ku viihteellä.. Parhaat merkit valkonen mallu ja more

TUPAKKAYHTIÖN PIILOMAINONTAA!!!

Vogue Menthol - super slims <3
aito naisen tupakka

[q]Sallakat, 9.6.2006 12:12:
Vogue Menthol - super slims <3
aito naisen tupakka
[/q]

jeps oon huomannut et jos näitä polttaa niin kukaan jätkä ei tule pummimaan..

itse suosin kyllä ihan perus Barcley Mentholia

Sen puoleen, että täällä on paljon alaikäsiä ja tupakointi on todella huono tapa, otsikon vois ehkä muuttaa. Ja mun käsittääkseni kaikki röökit maistuu paskalta.

Täl hetkel maistuu smartin keltanen *tähti* Siin on niin kiva se aniksen maku :DDD

tulipa taas munkin kuvattua... samaa mieltä olen minäkin, että se alun chillidj latisti tunnelman. Tabistakaan en tykännyt tällä kertaa niin kovasti, mutta orkidean setti oli todella hyvä. En päässyt tanssilattialta oikjein millään pois

Sininen L&M

O