Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- ...
- 148
- Seuraava »
[q]Pelimies:
Tietääkö kukaan, kuinka paljon ihmisiä tuolla eilen oli??
[/q]
Tämä ei ole mikään fakta, mutta veikkaisin (ja huhujen perustella sanoisin) että asiakkaita oli hieman yli 1000. Käytännössä siis sama määrä mitä colors on ajatellut ottaa laturiin sisälle.
Tuo 1000 ei oikeesti olisi liikaa jos alakerta otettaisiin kunnolla käyttöön, parvelta siirrettäisiin pöydät sivuun ja ihmiset ei pysähtelisi keskelle kulkukäytäviä.
Musiikki:
Muutama todella hyvä biisi (mm. WoW:n ”Killa”, Beatpushers ”RHT”), kokonaisuutena ihan ok ilta musiikkipuolella**.
Ihmiset:
Liikaa kuten moni jo sanoikin. Jos ei mahtunut lattialle tamppaamaan niin joutui heilumaan kulkureiteillä, jossa ihmiset luonnollisesti ravasivat edes takas. Joku raja tohon ihmismäärään ens kerralla (vain ”memberit” sisään! *hymy*)
Paikka:
Puitteet oli ihan hienot, lähinnä petyin paikan kokoon (Maestron jälkeen kaikki tuntuu pieneltä *hihu*)
Helsingin keskustasta ei luultavasti kuitenkaan löydy ihan samanlaisia helmiä kuin Maestro, tosin kyllä meikäläinen
lähtis vähän sivummallekin Hallmarkiin, jos vaan paikka olis
Hinnat:
La Tour (Hallmark): battery jäillä - 5e
Maestro (Eternity): battery jäillä - 2,90e
=
Overall: Ihan jees-ilta + liikaa ihmisiä
** Olen tossa parikin kertaa jo miettinyt että olenkohan ainoa joka kaipaisi tonne musapuolelle enemmän ”tuttuja” biisejä eli sellaisia tunnareita, jotka nostaa ihokarvat pystyyn ja tuo muistoja edellisiltä vuosilta. En tarkoita että joka kerta pitäisi jonkun soittaa ns. classic trance set...vaan että kuulisi näitä parinkin vuoden takaisia biisejä tyyliin AR52 - Timegate, Raplhie B - Massive, Solid Sessions - Janeiro yms. vai onko ne jo niin kuluneita? Hienoahan se on kuulla uusia biisejä (kuvittelen ainakin olevani aika hyvin perillä aina uusimmista trance-ralleista *hymy*), mut ainakin henk.koht. kaipaisin enemmän vuoden/parin takaisia tuttuja biisejä jotka saa heti lähtemään lattialle. Luulen että pari ”vanhaa” biisiä piristäisi settiä/meininkiä kummasti, vai olenko missannut jonkun kirjoittamattoman DJ-säännön *hymy*...muilla mielipidettä asiasta?
Tälleen off-topic
[q]remotion:
Joku alku vaiheessa pyöritteli semmosia pallukoita narun päässä (poittelua), näytti kivalta...
Harmi vaan että tilaa oli niin hintsusti ettei se tyttö sit kehdannu/mahtunut enää pyöräyttelee...
Hauska laji IMO
[/q]
Se tyttö taisin olla mä, *tosi vaatimaton**hih*
Mut kiitos kaunis, jos jonkin silmää miellytti...
Jep, ei ollu tilaa ku alussa, harmi sinänsä. Mut ehkä sit taas joskus jossain...*vink*
[q]anqqa:
damn, ilmeisesti hyvin alkuillasta, koska ainakin sillon 00 jälkene kun eksyttiin paikalle niin oli silkka mahdottomuus.. harmi, olis ollu mukava nähdä taas 'pitkästä' aikaa. no, katotaan jos coxiin muistais jaksaa iteki raahaa lelut mukaan :D[/q]
Onks sul millaset lelut? Pitänee pistää joskus yhteisshow pystyyn.. Tosin musta tuntuu et en mä kehtaa moisen veteraanin kans.. olisin vaan ihan nolona siin vieres..*blush*
[muokattu 21.5.2003 01:06]
[muokattu 21.5.2003 01:07]
Kertokaa mulle kun en tiedä, että mikä on yleisökapasiteetiltään suurin ravintola Helsingissä ja paljon sinne about mahtuu porukkaa?
[q]ville:
---
1ncarnation:
tietenkin on poikkeuksia,joten en sano et kaikki ´´scenettajat´´ tanssivat koko illan eivät juo ja pitävät UV sensitive housuja.. :)
---
Öh, eiks se mee just niin että pidempään skenessä liikkuneet tanssivat ja pukeutuvat muita vähemmän .... (ja tää ei oikeesti oo läppä)
[/q]
Jep kyllä se niin on .. itsekkin jo vuosia mestoilla pyörineenä niin en pahemmin jaksa mitään ihmeellistä niskaan laittaa kun vain harvoin, ja tanssiminen on kyllä vähentynyt
[q]remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*
[/q]
En tiedä ostitko sitten San Pellegrinoa vai Eviania mutta tuoppi hanavettä jäillä oli ihan soló 2
Ehkä joku otti epähuomiossa sulta jonku batteryn hinnan tms...*ding*
Ja tuosta lavan koosta: se oli iso ja hieno ja sen takana oli varmasti hienoa pyöritellä levyjä.
Tuskin paikka olisi ollut hirvittävän paljoa tyhjempi jos oltaisiin ängetty Jokke, Tabi ja Olli johonkin pleksiseen sardiinipurkkiin nurkkaan soittelemaan*nauru*
Juuri tuo iso lava ja Hallmark-dekot erottivat LaTourin tuona iltana mukavasti tavallisesta ´Laturista´.
Itse viihdyin lattialla 4 tuntia suht putkeen ja niille jotka tungoksesta hiiltyivät niin suosittelen esim. öistä Elielin-aukiota ja omaa mankkaa.
Jos oma kallis reviiri pienenee ja tunnelma tiivistyy niin vedetään vain suuta enemmän hymyyn ja hillitään sitä kyynerspäätä*piis*
Rakentavalla palautteella saatanee tuo äänipuolikin seuraaviin Halluihin kuntoon, mä ainakin menen tarkastamaan, kiitos*plur*
TYHMÄÄ TYHMÄÄ TYHMÄÄ!!!
huonoimmat hallut ever. jos hallut jatkaa La Tourissa ni on aika sata varmaa et mä en ainakaan siellä enää käy.
sain varmaan 10 krt jonku klaustrofobia-kohtauksen ja se meno siellä sai vaan pahalle tuulelle ja lähin jo yhdeltä pois (jota ei oo varmaan ikinä ennen tapahtunut!) usch usch usch. en voi muuta sanoa.
Varsin tunteikas ilta - niin hyvässä kuin pahassakin.
[q]((rejver)):
Ainoo paska juttu oli se et taas tuli hukattua puhelin*grr*
[/q]
Tää hukkas kans puhelimen. Otan mieluusti vastaan, jos jonkun taskunpohjalta löytyy ylimääränen 3100 tai SIM.
Ensimmäiset (ja viimeiset?) hallut takana päin.
+Musiikki
+Hyvä ääni ja kerrankin sopivalla voimakkuudella
+Valot
+Dekot
-Aivan liikaa väkeä, tosiaan se Tiesto@Hesari tuli mieleen
-Känniääliöt, varsinkin lattialla
-Kuumuus
-Tiskillä sai odottaa älyttömän kauan eikä ne juomatkaan kovin halpoja olleet. Vodkabatterykin oli oikeen tarjouksessa, vain 7e! :DD No, onneks olin vesilinjalla, vaikka siitäkin 2e on pikkasen liikaa mielestäni
-La tour, vaikka hienon näkönen paikka onkin, niin ei ehkä kuitenkaan paras mahdollinen paikka halluille ja muille bileille. Vähän kieltämättä pelottaa Colorsin synttärikemut samaisessa paikassa... Täytyy laittaa harkintaan kannattaako sittenkään lähteä tuhlaamaan rahojaan siihen, että saa olla känniääliöiden tönittävänä lähes sietämättömässä kuumuudessa, vaikka olisikin kuinka kovat nimet tahansa. Tanssilattialta tuskin tilaa löytyy tuolloinkaan...
menin olin ja lähin... ohoh... ihan liikaa ihmisiä, ei mahtunu kävelee! viihyin siellä joku parituntii, melkein pyärryin siellä ku ei saanu happee!*poks*
kylläpäs oli bileet vaik olin yksin mut musiikki tekee ihmeitä
CB laitto tulemaan ihan helvetin hyvän setit ja rx laitto kyl illan parhaimman setin
ei ollu huono the mexican:n kaa seetti....
[q]MaSari:
---
toshbi:
---
remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*
---
mitävittua?*täh**ding* voiko tommonen oikeesti olla mahdollista????*eivoiymmärtää*
---
Musta ykskin euro on jo liikaa vedestä, mitä sais esim. vessastakin juotua ilmatteeks.
[/q]
Yritin sitten mennä niitä rahoja takaisin vaatimaan, mutta eipä tuntunut samaista baarimikkoa kiinnostavan...
[q]Nymfiana:
---
Individual:
---
Mizfir:
ja ulos selviydyttyämme sisällä huomaamamme öyske-sankarin päätyminen ambulanssiin*ding* ei näin*eiei*
---
Ja kaikki täällä on ihan sata varmoja, että se oli juuri jonkun kielletyn substanssin nauttimisesta johtunut tila, minkä takia hänet
ambulanssiin vietiin...
Mielenkiinnosta vain kyselen.
---
Oot oikeessa... Mut jos pitää paikkansa ni vähänks perseestä... Kyl silti toivon että kyseinen henkilö on kunnossa...
[/q]
Satavarmahan ei voi olla mistään, mutta öyskät ne on silti, oli vaikuttava aine mikä tahansa. Tosin harvempi känni-sammumistilassa oleva hyppää jo sammuttuaan yhtäkkiä pystyyn heilumaan silmät selällään ja on hetken pyörimässä ympyrää tolpillaan, kunnes taas tipahtaa naps vaan..*täh*
Mut samaa toivon, että tää kyseinen kaveri on kunnossa*joo*..ja harmittaa jo järkkäreidenkin puolesta että tällaista tapahtui..
[q]Cera:
Mun käsittääkseni sielt vessast ei tullu ku kuumaa vettä, kun ne huomas et jengi käy siel täyttää.. ööh.
[/q]
Se vesi on valmiiksi lämpötilasäädetty lämpimälle. Aluksi vesi tosin voi olla viileämpää, koska putkissa oleva vesi on ehtinyt jäähtyä, mutta illan mittaan se jäähtynyt vesi ehtii kulua pois.
Sitä paitsi, siellä alakerran vessassa oli hanat, joissa pystyi itse säätämään lämpötilaa. Sieltä vaan sitten hakemaan kylmää vettä, jos ei halua baaritiskiltä hakea.
aivan liikaa populaa miun makuun.. en menny ees sitten tanssimaan vaan viihyin "meijän" sohvalla... Mut paikka oli tosi hieno, paljon mielyttävämpi kuin maestro Ja pieniä asioita muuttamalla siitä tulisikin oikeen oiva paikka bileille..
Et kyllä la tour pesee maestron mun mielestä ihan 6-0
ensi halluja odotellessa..
niiin se viel toivon että joku fiksu otti kuvan niistä patsaista jotka oli kohistettu punaisella valolla... tsiisus se oli upee näky.. jäin oikeen pidemmäksi aikaa kattoo niitä... *sydän*
ville&vaavu, löytyykö kuvia?
[q]Tres:
Olipas taas erikoinen reissu
jone
[/q]
hahahaha iuuuuuuuuu
keksiikö ne baarimikot ite hinnat? kun joku maksoi vedestä 6 , joku 2 , kolmas 1 ja ite en maksanut mitään vaikka kävin varmaan 3 kertaa hakemassa? oon kyl pettynyt... oli liian ahdasta ja kuuma.. musiikki ei parhaimmasta päästä.. eli ei mitään positiivista. paitsi et näki pitkästä aikaa pari kaveri
[q]AlexS:
ville&vaavu, löytyykö kuvia?
[/q]
Meillä oli kamera mukana ja ehditiin ottaa ehkä 4 kohtaa kuvia kunnes salama teki vakiot ja hajosi taas. Eli tuskin tulee kuvia ja ei varmaan jatkossakaan ennenkuin saadaan ostettua uusi salama
- « Edellinen
- 1
- ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- ...
- 148
- Seuraava »