Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Olipas oikeen maukas ilta.. Musiikki oli juuri sopivaa ja porukkaa oli tosi mukavasti paikalla
Se mikä oikeen ilahdutti niin tanssilattialla oli kokoajan porukkaa tanssimassa ja se vain todistaa että musiikki on ollu kohallaan..

tälläisiä aamuja lisää... Ehkä joku kerta mie en oo niiiiin väsy ja jaksan tanssii enemmän kuin 2 viisuu... Mut nyt aika meni oikeen ihanasti lipunmyynissä ja hyvän seuran parissa upean musiikin soiden taustalla..*joo*

Kiitos oikeen paljon... Laurille special kiitos.
Tarjoon sulle joskus vakabondassa kaljan..

[q]deni:
[

Solid Sessions – Janeiro(Armin Van Buuren Remix)

Paul Van Dyk – For An Angel(e-werk Club Mix)

Chicane – Saltwater(Original Mix)

Encore:

Planet Funk – Chase The Sun(Extendet Club Mix)

p:s sama meinikki jatkuu Hallmark Afterpartyssa seravalla vk-loppuna
[/q]

EIKÄ tää on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin väärin että tälläistä herkkuu tuli viel kun olin lähteny nukkuu... huoh..
Ens vkl sitten...

täälläkin kävästiin muutamaksi alku tunniksi, kun väsymys vei naisen loppu peleissä kotiin nukkumaan *vässykkä*
mutta oli taas kivat aamut ja tritonin setti taiskin olla ainut minkä aikana jaksoi edes vähän vielä jalkoja nostella
kiitos järjestäjille

Kiitos ja anteeksi.

:)

// L

Oliko siellä La Tourissa Hallmarkin bileissä ollut liikaa ihmisiä, ihan ku mä olisin jostain lukenut?

[q]Pera:
Paikka näytti ihan toimivalta...Ei aina niitä Premin aamuja...*eiei*
[/q]
Onneksi vessat oli suunnilleen samantuoksuiset, ettei Premin muistot ihan kuihdu...

Muuten oli kivaa, istumatilaa on riittävästi ja palvelu pelasi (”Hei, tässä juomassahan on viinaa!!!”). Poliisikin kävi tarkistaa soundin, ja ilmeisesti antoi virallisen hyväksynnän! Eiku uusix, ja isommalla porukalla - ei liene vaikea toteuttaa Hallujen jälkeen.

Kiitokset söpölle lipunmyyjälle, kaikille dj:lle ja hauskalle porukalle! Dream Team foreva (Deni, milloin laminoidaan jäsenkortit??)

Vaikka paikka ei ollut tasokas, oli se ERITTÄIN toimiva - erinomainen löytö aamubileille*joo*!

Zwek ja Flaikku soittivat hyvää musaa - varmasti tuun kuuntelee viel uudelleen*hymy*!

Denis sai mut hypnoosiin progesetillä: Tiukkaa biittiä ja miehelläkin ilme sen mukainen - jätkä väänsi asenteella*pahis*!
Aivan uskomatonta*sydän*!

Hallujen jatkoilla sit uudestaan!

oli oikein virkistävä aamu*iloinen* denin setti oli kyl mahtava vaikka jäikin mun osalta varsin lyhyeksi*iihhih*

[q]gaystar:

Voi olla et ensviikonloppuna vois olla jo uudet!!!!
[/q]

WORD!!!!!

Oli kyl niiiiiiiiiii superii!!! HUHHUH!!!!!!!! "poliisi on tarkka mies tarkka mie......." :DDD
MAAILMAN PARHAAT KOTIBILEET!!!!

[q]Angelus:
---
Galrav:
---
Angelus:
Jengiä varmasti kiinnostaa teidän kotibileenne. ette sitten viitsineet laittaa mitään ryhmäviestiä pystyyn siellä olleille?

---

Itseasiassa oli ihan yleisessä jaossa kutsujakin tänne, jopa bileissä. Onhan niitä bileitä ennenkin hehkutettu tässä forum-osiossa.

BTW:

Oli helvetin kovat kinkerit siihen asti ku oltiin mestoilla!
Laser ei ehkä ihan laillisen tehokas

---

Wow.. no ei ihmekään ettei käteen sellaisia eksynyt kun en ”polcca”bileis ole käynyt sitten 07.02 ;)
[/q]

Niinhän sä niitä flaikkuja karkuun taisit juostakkin :)

[q]Galrav:
---
Angelus:
Jengiä varmasti kiinnostaa teidän kotibileenne. ette sitten viitsineet laittaa mitään ryhmäviestiä pystyyn siellä olleille?

---

Itseasiassa oli ihan yleisessä jaossa kutsujakin tänne, jopa bileissä. Onhan niitä bileitä ennenkin hehkutettu tässä forum-osiossa.

BTW:

Oli helvetin kovat kinkerit siihen asti ku oltiin mestoilla!
Laser ei ehkä ihan laillisen tehokas
[/q]

Oli kyllä ihan helvetin siistiä! Eikä se paikka tarkoittanut että ne olisi ollut "koti" bileet koska se oli ihan tyhjä tila ja decotettu bileiden mukaan.. Omat soitannat meni lähinnä päin helvettiä ankaran humala tilan vuoksi, mutta muuten oli ihan liian siistiä!!

Kuvia olisi muuten ihan kiva saada jos joltain löytyy jo koneella?

[q]Timmo:
Ekan postaajan nikki on ”gaystar” ja muut kommentoijat on kaikki miehiä...oli varmaan TIUKAT bileet.
[/q]
voi kuule et voi uskoakaan kuinka TIUKAT bileet noi oli

[q]Angelus:
[/q]

Olis varmaan tullu aikaa hyvää palautetta sulta jos olis laitettu tänne topic: ”kaikki jotka oli meidän bileissä ilmoittakaa nickinne niin lisäämme teidät ryhmäviestiin koska ei ole kiva jos toiset eivät sattuneet saamaan kutsua ja alkavat vinkua bileiden omassa topicissa ettei kiinnosta”

Ja lisäksi näiden piti olla alunperin metsä bileet mutta sisätila kun saatiin ilmaiseksi niin eihän sitä voinut jättää väliin. Ja onhan se mukavaa angstin purkua kun saa kiusata naapureita*pahis*

[q]quile:
voi kuule et voi uskoakaan kuinka TIUKAT bileet noi oli
[/q]

"oi jospa oisin saanut olla mukana"

Oli kyl iha pirun siistii!!! en iha alkuun päässy mut kyl ehin kuitenki parit tunnit olla...kytät oli kyl perseest..mut LISÄÄ näit..*aplodit*

no pari viikko sit oli kans siel bileet ja 05,00 tuli eka/vika valitus . ihanat naapurit *sydän* mut nyt muutettii sielt pois ni ei tartte miettii ainakaa sitä et tuleeks valituksii :)

EHANATA!

Kannatti tulla varta vasten Jyväskylään. Porukkaa oli todellakin hyvin liikkeellä ja fiilis oli katossa. Paikat tuntuvat vähän helliltä, joten tampattua tuli aika paljon... ... mutta eipä ole parempaa kuin bilettää hyvässä musiikissa. Kiitokset järjestäjille ja artisteille.

Tämän kokemuksen jälkeen jäään odottamaan vesi kielellä seuraavaa Jyväskylän tapahtumaa.. Kuopio ei ole niin kaukana.

KIITOS!!!

[q]Orfeus:
---
mayah:
Ja koska jokaisessa kiitosgaalassa täytyy aina luovuttaa erityiskiitos-maininta, niin pitäähän se tehdä tässäkin: Kiitos Orfa-muruselle, että jaksoit: 1) ajaa Jyväskylään ja kuunnella ajo-opetusta koko matkan, ens reissulla harjoitellaan sitten kaistanvaihtoa ja liikennevalo-käyttäytymistä (kuka tätä autoa taas ajaa, minä vai minä..?) 2) hengailla illan väsy-maijan kanssa 3) kuvata ja nauhoittaa (vittu, et oliki taas raskasta..) 4) ajaa ehkä maailman hirveimmässä sumussa pois Jyväskylästä (tosin sait tasotusta sillä, et mä nukahdin, ni ei tarvinnu kuunnella mun juttuja..) *nnvk* oot paras

---

Juuh ainahan autoilu on kivaa maija-murun kans*joo**hali*
[/q]

Mua niinku ihan oikeesti alkaa harmittaa, että tein tökerön viime hetken "emmä tuukkaa"-liikkeen!*nyyh* Antakee anteeks!?
Mä olisin ollu niin hyvä suunnanantaja/ neuvoja, että Orffasella olis viimeistään siinä menny hermo palaseks.*nauru*
Ei vaan oikeesti kuulostaa siltä, et missasin väärät bileet.

O