Pienenä luulin / uskoin että...

Back to häröily O

Isi huijas aina että sillä on taikamiekka (niinku hiimänissä) ja että meidän kissa oli taistelukissa, jonka kanssa se meni aina mökillä metsään ottamaan erää karhujen kanssa. En koskaan uskaltanut koskea siihen miekkaan mikä sillä oli, koska se sano että siitä saa hirmuset sähköiskut ja sen jälkeen ois tukka pystyssä.

Vieläkään en tosin ole kyseiseen miekkaan koskenut..

[q]Saara, 20.3.2006 19:10:
luulin pienenä, että venäjän osaamiseksi pitää vain osata venäjän omat aakkoset, ja kaikki äännetään suomeksi. eli kaikki vain kirjotetaan niillä aakkosilla, muuten puhutaan suomea :DD.
[/q]

Mä luulin samaa, sekä venäjästä ja kreikasta. Ihmettelin, miksi siskon kreikkalainen ex-mies puhukin jotain ihan muuta kuin suomea...

[q]Foxmagon, 21.3.2006 20:06:
Isi huijas aina että sillä on taikamiekka (niinku hiimänissä) ja että meidän kissa oli taistelukissa, jonka kanssa se meni aina mökillä metsään ottamaan erää karhujen kanssa.
[/q]

Ihan loistavaa :DD

..Matti ja Teppo ovat jonkin sortin mörköjä tai jotain vastaavaa.. Vanhemmat kun aina pelottelivat, että jos et nyt mene nukkumaan/tottele/jne niin tulee Matti&Teppo*blush*

90-luvulla (ja oikeastaan vielä tämän vuosituhannen alussakin) luulin se kaikille tuttu smiley (eli esim. [reiv:]:in logossa se hymynaama) liittyy jollain tavalla aina huumeisiin. Suhtauduinkin varauksella kyseiseen logoon aika pitkään. Ja teknohan tarkoitti sitä tylsää jumputusta mitä kuunnellessa otetaan huumeita. Näin meikä luuli*nauru*

Kaikissa kallioissa pitkin metsikköjä on kiinni semmoisia rautaisia tappeja ja lenkkejä, jotka on joskus punaiseksi maalattu ja niitähän aina potkittiin, mutta ei ne liikkuneet sitten millään. Luulin pienenä, että kalliot ovat olleet joskus meren pohjaa, ja niihin tappeihin ja rautalenkkeihin on kiinnitetty laivoja köysillä kiinni. Joskus vähän vanhempana vasta aloin miettimään, että miten se olisi mahdollista.

Vasta viime viikon keskiviikkona mittaustekniikan tunnilla minulle selvisi, että ne ovat maastosta mitattuja ja merkittyjä korkeuspisteitä (korkeus meren pinnasta).

[q]Jiimo, 21.3.2006 20:23:
90-luvulla (ja oikeastaan vielä tämän vuosituhannen alussakin) luulin se kaikille tuttu smiley (eli esim. [reiv:]:in logossa se hymynaama) liittyy jollain tavalla aina huumeisiin. Suhtauduinkin varauksella kyseiseen logoon aika pitkään. Ja teknohan tarkoitti sitä tylsää jumputusta mitä kuunnellessa otetaan huumeita. Näin meikä luuli*nauru*
[/q]

Mäkin luulin, koska olin nähnyt uutisissa LSD lappuja joissa oli ks. hymiö.

[q]Jiimo, 21.3.2006 20:23:
90-luvulla (ja oikeastaan vielä tämän vuosituhannen alussakin) luulin se kaikille tuttu smiley (eli esim. [reiv:]:in logossa se hymynaama) liittyy jollain tavalla aina huumeisiin.
[/q]

No hei, kato nyt sen silmiä, jotain se on selkeestikin ottanu

Mun eka poikaystävä kusetti mua et sillä on kumiset korvat ni jätin sen ku ajatuski yökötti mut sit jälkeepäin sain kuulla totudeen mut sit hävetti jo liikaa et ois voinu vahinkoa korjaa

( toivottavasti kukaa ei leimaa mua tän takia bimpoksi mut mut )) Sillo kaikki oli eritavalla vaikeeta

[q]Mark Hamilton, 21.3.2006 21:20:
---

---

Mäkin luulin, koska olin nähnyt uutisissa LSD lappuja joissa oli ks. hymiö.
[/q]

Ajattelinkin tuossa että oli kyllä koulun huumevalistus ja media tehnyt tehtävänsä "hyvin"

[q]Miazu, 21.3.2006 21:47:
Mun eka poikaystävä kusetti mua et sillä on kumiset korvat ni jätin sen ku ajatuski yökötti mut sit jälkeepäin sain kuulla totudeen mut sit hävetti jo liikaa et ois voinu vahinkoa korjaa

( toivottavasti kukaa ei leimaa mua tän takia bimpoksi mut mut )) Sillo kaikki oli eritavalla vaikeeta
[/q]

Räkäset naurut *leimail*

[q]enkeliina, 28.2.2006 12:26:

Ja ruusunmarja on aina ollut mörtti. En tiedä miksi, mutta lienee lapsen kielellä tullut jostain. Nykyäänkin jos perheen kesken mainitaan kyseinen marja, tai esim. ruusunmarjaviili, on se edelleen mörttiviili
[/q]

mulla oli mustaherukkamehu 'mesukkaheru' ja jäätelö 'lätyli' naita tietysti kaytetaan porukoiden kanssa edelleen

Pienenä olin aivan varma, että kun kuumalle hellan levylle pudottaa vettä, niin siitä syntyy mylje*ding*

[q]Aethron, 22.3.2006 18:06:
Pienenä olin aivan varma, että kun kuumalle hellan levylle pudottaa vettä, niin siitä syntyy mylje*ding*
[/q]

mikä?

[q]meah, 5.2.2006 10:45:

b) Imatra on Espanjassa

[/q]

Oliskin

[q]meah, 5.2.2006 10:45:
b) Imatra on Espanjassa
[/q]

No mä taas luulin pitkään et Sumatra on jossain Imatran liepeillä Tietenkin

Miä luulin että joulupukki syö ihmisiä. :D

Kaveril oli pari hauskaa epäilystä pienenä...

Kysyi äidiltään:

Onko Zorrolla peppu? (Kun sitä ei näy ikinä)
Onko neekeri eläin? :D

Oltiin 4. Heinäkuuta jenkeissä, ja faijalla sattuu olemaan samana päivänä synttärit. Mä tietty sitluulin et ne kaikki ilotulitukset sun muut oli ihan vaan mun faijan kunniaks. Eikä kukaan viittiny kertoo mulle et oli 4th of July, independence day

[q]Gleba, 22.3.2006 18:07:
---
Aethron, 22.3.2006 18:06:

---

mikä?
[/q]

En oikeen tiedä itsekään mikä se on, äiti on vaan kertonut että semmoisia kuvittelin.
Tosin ei mun jutut muutenkaan kovin tervepäisiä ollut, pelkäsin selkärankaa yli kaiken, koska se on luurangon osa, toisaalta taas selitin kaikille, ettei luurankoja ole oikeasti olemassa...*iloinen*

O