Mistä saa parhaat pizzat? / Mikä on lempipizzanne?

Back to yleinen keskustelu O

[q]sapeli, 6.11.2005 16:28:

Sivuraiteesta samaa mieltä - Kalliossa asuessa sieltä tuli haettua aina välillä pizzaa

[/q]

Itse oon sitä mieltä että sivuraiteella on ehdottomasti kallion nihkeimmät pizzat. Itse kun asustin siel tuli syötyy kallionhovin tai bullmannin pizzoja.

kyllähän ne täältä maalta saa. Vääksyn Jossun Pizza. ja päälle pistetään jauheliha ja triplajuusto.

tänään ois pizza päivä.. Itse käyn melkein aina lepuskin kotipizzassa syömässä normaalin kasvispizzan (pepperoni, salami, kinkku). Tosin tänään vois tehdä mieli jotain muuta.

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 6.11.2005 16:35:
---
sapeli, 6.11.2005 16:28:

Sivuraiteesta samaa mieltä - Kalliossa asuessa sieltä tuli haettua aina välillä pizzaa

---

Itse oon sitä mieltä että sivuraiteella on ehdottomasti kallion nihkeimmät pizzat. Itse kun asustin siel tuli syötyy kallionhovin tai bullmannin pizzoja.
[/q]
Second that. Kalliossa pizzailijat kokeilkaapa Apolloa Vaasankadun ja Harjukadun kulmassa ja siellä erityisesti Arin Erikoista, eli pizza neljällä täyteellä sisältäen kebablihaa, salamia, kanaa ja feta-juustoa. Täytteiden määrässä ei säästellä ja rasvaprosenttikin on varsin kohtalainen.

[q]sensei, 28.10.2005 15:34:
Fijillä tuli vastaan pizza jossa ei ollut olenkaan tomaattikastiketta, maku oli hieman outo..
[/q]

Oliskohan paikka ollut Mama's Pizza Nadissa? Oikein kelvollista ja maukasta pizzaa mutta tomaattikastiketta ei tosiaan ollut.

Mun suosikki on niinkin tylsä kuin francescana, eli kinkku-herkkusieni. Se vaan on yksinkertaisesti paras, koska siinä ei ole mitään ylimääräistä. Pakastealtaasta valitsen AINA ristoranten mozzarellan, nam! Ei kyllä tule usein syötyä pizzaa, mutta välillä darrasunnuntaisin se on parasta ruokaa! (esim. tänään).

Mulle ei pizzerian paikalla ole väliä, kunhan vaan saa kätevästi. Harvemmin itse käyn paikan päällä, yleensä tilataan suoraan kotiin.

La Famiglian kellarista saa hyviä pizzoja. Mulle ei oikeen noi kebab-paikkojen lätyt maistu, Kotipitsasta joskus harvoin pahimpaan nälkään.

Yleensä tulee haettua Pohjois-Haagan yläostarin Tuplaässästä kinkku-tonnikalapizza. Osaavat pirulaiset ulkoa aina että mitä otan... Hyvää ja juuri sopivan täytteistä.

[q]Oneiros, 6.11.2005 17:11:
---
Oliskohan paikka ollut Mama's Pizza Nadissa? Oikein kelvollista ja maukasta pizzaa mutta tomaattikastiketta ei tosiaan ollut.
[/q]

Paikka oli Sigatokassa, mutta ilmeisesti paikallisten tapoihin ei kuulu tomaattikastike pizzassa..*pepsodent*

[q]Avernian, 6.11.2005 18:00:
Yleensä tulee haettua Pohjois-Haagan yläostarin Tuplaässästä kinkku-tonnikalapizza. Osaavat pirulaiset ulkoa aina että mitä otan... Hyvää ja juuri sopivan täytteistä.
[/q]

Tuplaässä on ihan helmi. siinä tuli käytyy ku asuin Haagassa.

[q]Avernian, 6.11.2005 15:47:
---

Pikku-Oskari. Kantsussa. Siitä oli kai puhe.
[/q]

A-aa!! Siina klaneettitiella. En ole kokeillu ..suositteletko?

atlaksen superpizza...siihen tulee munaa ja kaikkee

[q]MaiCiCi, 7.11.2005 21:38:
A-aa!! Siina klaneettitiella. En ole kokeillu ..suositteletko?
[/q]

En tosiaan. Yksi toinen tuttu vain vannoo paikan nimeen, niin ajattelin kysäistä mielipidettä.

[q]Howdy, 19.10.2005 17:26:
Kaikista maailman mestoista missä olen pizzaa syönyt niin Hima Pizza Kebab on ehdottomasti ja kevyesti paras .. ymmärtäisitte jos maistaisitte. . suosittelen ;)
[/q]

haha on sitä ajettu joskus helsingistä hyvinkäälle tuonne vaa syömään pizzaa et ei se iha *aska paikka ole

Tampereella kannattaa todellakin poiketa Pizzeria Napoliin, www: http://www.pizzerianapoli.net

Listalta löytyy myös erikoisuuksia kuten Il Tapola, eli mustamakkarapizza

Oma suosikkini on tylsästi New York.

Puotilan Pizza Kebab. Tuolta tuli kesällä tilattua parin viikon välein duuniin pizzat ja aina oli hyvää.
Cardinal (kinkku, salami, ananas, herkkusieni ja aurajuusto) oli yksi monista hyvistä.

Harmi kun ne ei palvele Kehä I:n lännen puoleisia alueita.

http://www.viidakko.com/asfaltti/pizza/pdf/PuotilanPizzeria.pdf

Ylkin kylän Pizza centerista... *sydän*

Tietääkö kukaan stadissa paikkaa, josta saisi ruispizzoja?

vaasassa ehdottomasti linda tai vloora!!!

pitsana pepperoni, ananas, herkkusieni, kinkku tai salam tai jalopeno *slurps**slurps**slurps**kuolaa**kuolaa**kuolaa**kuolaa*

Sotkamoon Foxina Westiin. Jos lähempää haluu, niin Maunulan Pizz&Kebab ja MaunulaSpecial (ei sisällä vaarallisia aineita paikasta huolimatta)

Tonnikalaa, fetaa, rucolaa, kirsikkatomaattia, mustapippuria+ tavan juustoa. Lisäksi jalapenoa.*slurps*

O