etana 4.11.2005 @ Lahti

Back to tapahtumat O

Olihan tuo. Eipä oikeen napannu Pietari ainakaan tamppaamisen suhteen. Pitäisi kai olla päissää ku homot häissää että toimis. Villen perkelekkin sitten pilas mun tipattoman ku tarjos pimiässä miulle siideriä nyt kaikki meni iha pilalle ja sillai. Vasenta korvaakin rupesi särkemään jossain vaiheessa ja olo helpottui käymällä ulkona. Tosiaan huomasin myös sen että basso saa mun mahan sekasin notta ilmankos mua aina paskattaa baaris mitäpä vielä kivaa vois vetää samaa pötköö ilman mittee kappalejakoja. Loungessa oli kivampaa. ugh olen antanut jonninjoutavan horinani

Rok oon! Megaisot kiitokset järkkäreille , pietarille loistavista viisuista *sydän* ja kidelle mecha kovasta setistä ja hullunhupaisasta aurokyydistä!

/me humps kolera

Hold that sucker down ja BBE *sydän**sydän*
Pietari *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

ah meinas unohtuu Depeche moden A question of time sai kyllä hymyn huulille

kiva oli kun jengiä oli ihan kiitettävästi tanssilattiallakin. pietari laitto tamppaamaan ihan kunnolla

olipa mukava taas tamppailla, itse kerkesin vasta pietarin settiä kuuntelemaan, se oli oikein hyvän kuulloista! Kiitän! <3

Heh... hurja oli meno ja sitäkin hurjemmat jatkot...*känni*

Jeah, kivaa oli ja soittajat osas homman

Jatkot alkoivat klo 01:00 automatkalla vantaalle ja parin tunnin päästä Pluton 10v bibbaloihin UnityF:n synttäreitä viettää :D

Enpä sit koskaan selvinny tänne asti *blush*. Toivottavsti oli hauskaa

[q]Juhgu, 5.11.2005 21:10:
Enpä sit koskaan selvinny tänne asti *blush*. Toivottavsti oli hauskaa
[/q]

oliks reissu?

[q]juiceQ, 6.11.2005 05:14:
---
oliks reissu?[/q]

Joo kyl :E

Bileet onnistui hyvin, ja melkein kaikki
paikalla olijat tanssivatkin sitten hienosti
loppumetreille asti. Pietari osasi ottaa
yleisön.

seuraavalla kerralla etana jyrähtää
laakerilla.

mä tykkäsin.. pietarilta tasasen hyvää pauketta, etanan porukka hienoa! + mukava oli turista vanhojen ja uusien tuttujen kanssa

O