SUPERVIZOR, INFECTED MUSHROOM live @ kaivohuone - lippuja
2 lippua olisi vailla minä ja tyttöystäväni*hymy*.
Mulle kelpais kans 1
Jooh..Täälläkin kaivattais kahta lippua..
1-3 lippua tänne myös jos löytyy.
Tarttis kans kolme lippuu
Pääsi kanssa käymään hieman hassusti ja ei lippuja taskussa. Eipä kyllä tullut missään vaiheessa mieleenkään, että nämä kemut myydään loppuun, kun edellisenä iltana Armin ja samana iltana Prodigy ja Kaivo nyt kuitenkin on helvetin iso paikka.. Kolmea lippua siis olisin vailla.
Auttekee joku eri kiva ihminen ja myykää lippu
Kiinni saa joko puh. 045 - 6754 897 tai laittamalla profiiliin viestiä.
Täällä suunnalla edelleen 2-lippua hakusessa. Olen valmis maksamaan 30e per/lippu. *piis**tanssittel*
lippuja tarvisi 2kpl tännekin *toktok*
Huutonetissä on muutama myynnissä.
Mä ostin 50 lippua ihan bisnesmielessä eli 1kpl 60e=) Heh huono läppä..;)
[q]SamHard, 13.10.2005 17:18:
Mä ostin 50 lippua ihan bisnesmielessä eli 1kpl 60e=) [/q]
Siinä oliskin bisnesmiehellä ihmettelemistä jos tapahtumaa ei myytäisikään loppuun :)
[q]Juhgu, 13.10.2005 17:35:
---
SamHard, 13.10.2005 17:18:
Mä ostin 50 lippua ihan bisnesmielessä eli 1kpl 60e=)
---
Siinä oliskin bisnesmiehellä ihmettelemistä jos tapahtumaa ei myytäisikään loppuun :)
[/q]
=) Heh totta puhut!
Haen kanssa muutamaa lippuu kavereille. Tosin ke-pe olen ruotsissa joten ennen keskiviikkoa mulle infoo tai pe klo 14-->
nro: 041-70977999 tai klubbarin profiili.
Jos huomaat ke-pe välisenä aikana ylimääräisiä lippuja niin ota yhteyttä mun oikeeseen käteen: miztry
terkkusin:
~maria the peikko~ & jonas otus
*piis**hymy**piis*
Supervizoriin lisää lippuja!
17.10.2005 17:46
Lauantaina 22.10. Helsingin Kaivohuoneella järjestettävään ja jo kertaalleen loppuunmyytyyn Supervizoriin saadaan lisää lippuja.
Lisäliput tulevat myyntiin tiistaina 18.10. klo 10.00 Tiketin toimipisteessä. Lisälippuja ei valitettavasti voi varata netistä, mutta puhelinvaraus onnistuu.
Lisälippujen hinta on 26,70 euroa. Toimi nopeasti, sillä lippuja on erittäin rajoitetusti!
http://www.tiketti.fi/uutiset/361
Täällä myöskin tarve kahdelle lipulle, yhdenkin voin ottaa jollei enempää irtoa.
[q]Viiru-, 17.10.2005 22:31:
Täällä myöskin tarve kahdelle lipulle, yhdenkin voin ottaa jollei enempää irtoa.
[/q]
Mitäs jos lukisit viestiä jota on kirjoitettu ennen sinua?
[q]Android, 17.10.2005 22:34:
---
Viiru-, 17.10.2005 22:31:
---
[/q]
Tiketin sivut väittävät että ovat loppu (kaikki varattu, teknisesti ottaen), ajattelin toki soittaa sinne kun taas virka-aika pärähtää kohdille, mutta eipä kai estä kyselemästä täällä jo "etukäteen"?
Erikoinen reaktio, sanoisin.
[q]Viiru-, 17.10.2005 23:46:
---
Android, 17.10.2005 22:34:
---
Viiru-, 17.10.2005 22:31:
---
---
Tiketin sivut väittävät että ovat loppu (kaikki varattu, teknisesti ottaen), ajattelin toki soittaa sinne kun taas virka-aika pärähtää kohdille, mutta eipä kai estä kyselemästä täällä jo "etukäteen"?
[/q]
[iso]BEHOLD![/iso]
http://www.tiketti.fi/uutiset/361
[q]Viiru-, 17.10.2005 23:46:
[/q]
Mikä on erikoinen reaktio? Luitko Individualin viestin?