klubitus 5v

Back to klubitus.org O

Onnea 5v.

Happy happy joy joy *aplodit**tanssittel*

Erittäin isot ja lämpöiset onnittelut klubbarille *sydän**tanssittel*

Paljon ihania ihmisiä olen saanut elämääni klubbarin ansiosta ja joistakin on kehittynyt myös hyviä ystäviä

voitas leipoa kakku klubbariservolle ja antaa tuulettimen puhaltaa kynttilät sammuksiin

Onnea ja kiitos.

Hyvin paljon onnea ja kiitos!

Onnee vaa lupitus ! On tääl kyl aika monet hetket tullu vietettyä tässä vuosien varrella

Kyllä, onneksi olkoon! =)

- Garo

Iso käsi ja onnea Klubitukselle, toivottavasti seuraavat 5 vuotta ovat yhtä menestyksekkäät *ankka**aplodit*

ONNEA!! *plur**sydän**ankka**super*

Onnitteluni

Onnea klubbarille ja suurkiitokset ihmisille sen takana!

Onnee

Kyllä, paljon onnea Kuinka paljon köyhempää elämäni olisi ilman Klubitusta

Paljon onnea klubitukselle!! olen aika uusi käyttäjä täällä mut on kyl mahtavat sivut!

voi herranjestas, onks aiheellista onnitella _webbisaittia_ "synttärien" johdosta?! ankalle iso käsi kun väänsi tämän läjään, mut imho webisaitti on webisaitti.. Pistäkää klubitus syömään kakkua ni mäkin onnittelen

-M

[q]Mark, 16.9.2005 09:59:
voi herranjestas, onks aiheellista onnitella _webbisaittia_ "synttärien" johdosta?! ankalle iso käsi kun väänsi tämän läjään, mut imho webisaitti on webisaitti.. Pistäkää klubitus syömään kakkua ni mäkin onnittelen

-M
[/q]

Ja miksi ei saisi onnitella? *täh*
webbisaitti joka on pyöriny 5vuotta joka on kehittyny _todella_ paljon niin miksi ei saa onnitella?
juhlitaanhan paljon muitakin illujen synttärit hallujen synttärit pluton synttärit jne jne jne periaatteessa sama juttu vai pitääkö hallu-logon syödä kakkuu ennen kuin niit bileitä voi onnitella?

Onnea Klubitukselle!!! *plur**klubitus*

[q]UnityF, 16.9.2005 11:40:
Ja miksi ei saisi onnitella? *täh*
webbisaitti joka on pyöriny 5vuotta joka on kehittyny _todella_ paljon niin miksi ei saa onnitella?
juhlitaanhan paljon muitakin illujen synttärit hallujen synttärit pluton synttärit jne jne jne periaatteessa sama juttu vai pitääkö hallu-logon syödä kakkuu ennen kuin niit bileitä voi onnitella?
[/q]

point taken. Mun mielestä on vaan aiheetonta onnitella läjää koodia joka toimii raudan sisuksissa, imo tekijöitä tosiaan taas voi onnitella tän saitin koodaamisesta. ei oo mun mielestä kovin tarkotuksenmukasta onnitella kaikkea mahdollista vaan sen takia että se sattuu olemaan olemassa.. Ja tottakai saa, kukaan kielläkkään, kysyin vaan että onko aiheellista. Ilmeisesti monen mielestä on, joten I shut the fuck up.

-M

[q]Mark, 16.9.2005 11:53:
point taken. Mun mielestä on vaan aiheetonta onnitella läjää koodia joka toimii raudan sisuksissa, imo tekijöitä tosiaan taas voi onnitella tän saitin koodaamisesta. ei oo mun mielestä kovin tarkotuksenmukasta onnitella kaikkea mahdollista vaan sen takia että se sattuu olemaan olemassa.. Ja tottakai saa, kukaan kielläkkään, kysyin vaan että onko aiheellista. Ilmeisesti monen mielestä on, joten I shut the fuck up.
[/q]

Ei tossa ollu mitään järkeä

O