"Tiesitkö että..." (nippelitietoa kaikesta ja kaikille)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Seuraava »
[q]Dementation, 29.3.2007 23:59:
---
jepukka, 29.3.2007 23:56:
ihmisen silmät räjähtää jos aivastaa silmät auki.. :S tosin kaikki ton taitaa tietää
---
Ei se räjähdä. Saattaa kylläkin pullahtaa kuopastaan.
[/q]
no niin no ainakin pullahtaa! kylhä se aivastus sieltä aika paineella tuleeki mutta eihä ihminen voi pitää silmiään auki kun aivastaa,kun ne menee automaattisesti kiinni, mut jos joku pitäis niitä väkisin.. :D
[q]Loyal, 30.3.2007 02:59:
---
NextAce, 8.1.2007 19:02:
---
tumpsi
aiheeseen: tiesitkö että ainoa armeijan varuste, joka hylkii vettä, on pyyhe. :D
---
Toi on muuten niin totta. Noit ois voinu käyttää ennemmin sadesuojana ku taikaviittaa.
---
Höpö höpö pojat, se on laatutavaraa. Niin hyvä että käytän intin pyyhkeitä kotonakin.
Täällä ei millään vauvanperse pyyhkeillä juppailla. Tota intin pyyhettä on todennäkösesti suunniteltu vuosia ja vuosia, että siitä on saatu noin hyvä.
[/q]
mistäs se pyyhe onkaan tehty? oliko pellavapyyhe vai mikä. Muksuna en tykänny niistä ku olivat uusina niin karheita mutta nykyää huomattavasti mieluummin käyttää niitä kuin froteepyyhkeitä.
[q]jepukka, 30.3.2007 14:13:
no niin no ainakin pullahtaa! kylhä se aivastus sieltä aika paineella tuleeki *joo*[/q]
Mitäs kautta tämä paine sitten silmien taakse siirtyy?
Jos Empire State Buildingin katolta tiputtaa 50 senttisen, se uppoo 129 metriä maan sisään! Jos siihen kohtaan mihin se tippuu laittaa trampoliinin nii se pomppaa stratosfääriin, ja ku tippuu takas maahan ni uppoo yli 12 kilometrii maan sisään! Jos siinä taas ois trampoliini ni se pomppais kiertoradalle ja saattais siirtää kuun radaltaan ku kuu on maan kiertoradalla tos aika lähellä. KANDEE KOKEILLA!
Edit: Eiku siis se ei tee noin.
-Koala ja ihminen ovat ainoat nisäkkäät joilla on ainutlaatuinen sormenjälki.
-Jos pidät kultakalaa täysin pimeässä huoneessa se muuttuu lopulta valkoiseksi.
-Jokainen autoilija kuluttaa keskimäärin kaksi viikkoa elämästään punaisissa valoissa.
-Mona Lisalla ei ole kulmakarvoja.
-Kissat kuulevat ultraääniä.
-Parsakaali on ainoa vihannes joka on myös kukka.
-Sammakot eivät koskaan juo (tupakointitavoista ei kuitenkaan tiedetä paljon).
Kaikilla kissanpennuilla on siniset silmät? En mäkään tienny.
[q]jepukka, 29.3.2007 23:56:
ihmisen silmät räjähtää jos aivastaa silmät auki..[/q]
Seuraavan kerran kun aivastuttaa niin pidän silmäluomet sormilla väkisin auki. Raportoin sit tänne.
Toivottavasti en pistekirjoituksella.
Tiesittekö et jos muurahaisen laittaa levysoittimelle niin se raukka sekoaa täysin ku se suunnistaa ilmansuuntien mukaa tjsp.
[q]Epailija, 30.3.2007 17:15:
---
jepukka, 30.3.2007 14:13:
no niin no ainakin pullahtaa! kylhä se aivastus sieltä aika paineella tuleeki
---
Mitäs kautta tämä paine sitten silmien taakse siirtyy?
[/q]
njäh mistä minä tien kunhan aattelin että varmaankin jotai tekemistä sillä paineella ton asian kanssa..:D mutta siis ton jutun jostain olen kuullut, että sitä on ihan tutkittu ja kuulemma silmät on päästä lähtenyt, ei siis omakohtaista kokemusta,elkää minuu teilakko! :DD*ding*
[q]Schranz Ferdinand, 2.4.2007 12:52:
-Suklaassa on aina hieman ihmisen paskaa seassa - valkosuklaassa albinon.
[/q]
Ton keksit kyllä päästäs! :D
[q]Nee-Chee, 30.3.2007 19:27:
-Jos pidät kultakalaa täysin pimeässä huoneessa se muuttuu lopulta valkoiseksi.
[/q]
Tirivial Pursuit mukissa oli joskus kysymys:
- Mitä kultakala menettää juoksevassa vedessä?
- Värinsä
Ihme homma siis.
[q]jepukka, 29.3.2007 23:56:
ihmisen silmät räjähtää jos aivastaa silmät auki.. :S tosin kaikki ton taitaa tietää
[/q]
epp nimimerkillä mulla on vielki silmät päässä ja niillä näkee =p
[q]typ0, 2.4.2007 17:13:
---
---
[/q]
nyt saat luvan kertoo kuinka sait silmäs pysyyn auki aivastuksen ajan?*hihu*
[q]Lyylikki, 2.4.2007 17:11:
---
---
Tirivial Pursuit mukissa oli joskus kysymys:
- Mitä kultakala menettää juoksevassa vedessä?
- Värinsä
Ihme homma siis.
[/q]
Kaikkeen se luontoäiti kykeneekin.
[q]jepukka, 2.4.2007 17:15:
---
typ0, 2.4.2007 17:13:
---
---
---
nyt saat luvan kertoo kuinka sait silmäs pysyyn auki aivastuksen ajan?*hihu*
[/q]
heh =D no ne ny vaa jäi auki ja sit tuli pärsk =) ja ainaki viel *kokeilee* joo on mulla silmät päässä =D
---
---
heh =D no ne ny vaa jäi auki ja sit tuli pärsk =) ja ainaki viel *kokeilee* joo on mulla silmät päässä =D
[/q]
silmäluomet on nopeimmat lihakset ihmisessä ja ne menee automaattisesti kiinni kun aivastat, en oikee usko et ne vaan jäi auki
Jos se silmä on räjähtämässä ni auttaaks se silmäluomi siinä edessä kuitenkaa hirveesti?
[q]silmäluomet on nopeimmat lihakset ihmisessä ja ne menee automaattisesti kiinni kun aivastat, en oikee usko et ne vaan jäi auki
[/q]
=DD no emmä sun uskoo siihen tarvii xD
ne ny vaa oli auki =)
selvähän se..
Luin mielenkiintosta kirjaa ja sieltä poimin tällaisia (nippelitiedon oikeellisuuden saa jokainen itse päätellä...):
* Katkaravun sydän on päässä.
* Kirahvin kieli on puoli metriä pitkä, se yltää puhdistamaan sillä korvansa.
* Delfiinit harrastavat ryhmäseksiä.
* Ihmisen lähisukulainen kääpiösimpanssinaaras suorittaa sukupuolisia palveluksia saadakseen ruokaa ja valtaa.
* Eräät nauhamadot syövät itsensä muun ruoan puutteessa.
* Kissa käyttää anaalirauhaseritettään reviirin ja itsensä merkitsemiseen.
* Purjekala, miekkakala ja mako-hai pystyvät uimaan nopeammin kuin kahdeksankymmentä kilometriä tunnissa.
* Leijonien tiedetään parittelevan yli viisikymmentä kertaa päivässä.
* Sarvikuonon sarvi on hiusta.
* Ihmisten e-pillerit tehoavat gorilloihin.
* Pääskynen parittelee ilmatilassa riippumatta siitä, paljonko lennolla on matkustajia.
- Belle De Jour -puhelintytön salaiset seikkailut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- Seuraava »