Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

se uus pisti kaarlolle kovan: "onks kaarlo taas hukassa" tjms..

äh, tää on nii rahastusta, kaikki parhaat palat sensuroidaan koostelähetyksestä ja koitetaan pakkopullana syöttää sitä 24/7:aa. Mä siirryin paljon viihdyttävämmän ohjelman pariin, nukkekodin pariin hahahahahahah.

aijoo ps. jos ette tiedä mistä on kyse ni kuunnelkaa Kissin aamuklubia *iloinen**nauru* hulvatonta!

-M

[q]Fyraett, 14.9.2006 19:44:
bb 24/7 omaavat vois kertoo mitä siel talos tapahtuu!

irc 24/7 ainaski sano et:

<Lakman> joku heitti polttopullon bb-taloon :O
<Lakman> palomiehet o paikalla
<Lakman> ja kilpailijat evakuoitu
[/q]

palo on talon ulkopuolella, kilpailijat lukittiin sisätiloihin...tilanne hallinnassa.

[q]Displacer, 14.9.2006 21:32:
---
The Large, 14.9.2006 10:49:
Kai sen mökin joku vois käydä tuikkaamas tuleen vaikka. Heh, se olis hauskaa...

---

:D
[/q]

REPS =D

Kaikista eniten mua ottaa päähän Tatu. Huh huh, voiko olla raskaampaa tyyppiä! Ja sit heti perässä tulee Hanne ja Jenni.

Alun ärsytyksen jälkeen mun suosikiksi on noussutkin yllättäen Kari :D

henalla kyl asia asenne !

Tais olla vähän liian hajoittava viikkotehtävä noille :D

vittu mitä urpoja uhoilijoita nuo äijät tuolla

siis WATTHÖÖ FAAAK

Ihan oikeesti..Hitto mitä tyyppejä noi kaikki on! Kaikki on ihan anaalista!

[q]*Mirri*, 14.9.2006 23:02:
---
TonySt, 14.9.2006 23:01:
vittu mitä urpoja uhoilijoita nuo äijät tuolla

---

Useeseen otteeseen jouduttu huomaan et viina ei noille asukeille sovi sit pätkääkään...*eiei*
[/q]

Joo, uskomatonta rähinämeininkiä... muuttui kyllä mielikuva tuosta Tatustakin fiksuna miehenä täysin tämän iltaisen ansiosta.

LEL@ SPOILERIVAROITUS :D

Joo...alkuinhokki Kari on kyllä tippunut reippaasti ykkössijalta kun muut äijät on kirineet kärkipaikoille (excluding Mika)

[q]TonySt, 14.9.2006 23:07:
Joo, uskomatonta rähinämeininkiä... muuttui kyllä mielikuva tuosta Tatustakin fiksuna miehenä täysin tämän iltaisen ansiosta.
[/q]

Mulla kävi ihan sama ja oikeen harmittaa ku aattein et edes se olis sellanen fiksu tyyppi tuolla.

Omat suosikit vaihtelee kyllä viikottain. Aluks Monkey ärsytti suunnattomasti mut tällä hetkel se on mun mielest ihan hyvä tyyppi. Näin käyny aika monen kohdal..*nauru*

mä en nyt tajuu et kaikki antoi äänen henalle kun se oli huono kroisos mut sit nää toiset teki samalla tavalla..

tekopyhää

[q]**JenKKis**, 15.9.2006 09:51:
Mira pihalle talosta kitisemään... sellanen helvetin itkijä,ei osaa yhtään "pelata", tai sit sil on outo käsitys siitä. (kohta sorrun äänestämään miralle miinusta...)
Vaikka se Hena on yhtä ällötys edelleen, niin olkoon se siellä mielummin seuraavaan äänestykseen asti, aiheuttamassa eripuraa... Tota Miraa ei vaan jaksa kattoo enää.
[/q]

siis joo aaarrggh mikä narisija. Mä en ainakaan kehtais alkaa poraamaan telkkaruudussa niinku se kun ei päässy kroisokseksi Nyyh nyyh. Ei mitää pelisilmää silläkään. Sitte se koko ajan mussuttaa jonkun kanssa jostain toisesta jengin selän takana. "kaarlo on oikeesti tosi pelottava. Ei varmasti kunnioita naisia yhtään..." nigga please?!!1

Nyt on äänestyksessä se paska juttu, ett nyt vois ekaa kertaa oikeesti äänestää, MUTT ku kummatkin on yhtä spedejä ja ärsyttää omalla tavallaan yhtä paljon, niin en tiedä kummalle miinus menis...

[q]hrdkvr, 15.9.2006 10:51:
mä en nyt tajuu et kaikki antoi äänen henalle kun se oli huono kroisos mut sit nää toiset teki samalla tavalla..

tekopyhää
[/q]

en mäkään meinannu ees uskoa ett niillä toisilla meni melkein jopa överimmäksi (??) se kroisostelu! Mika oli tosi cooli koko homman ajan, pisteet siitä.

Mikä tässä bb:ssä niin viehättää, no kait siinä on jokin
Eikö ois ollu hyvä keksii ihan oma bb kanava

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O