Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Tuli hommattua bb 24/7-kanava ja täytyy myöntää että aika usein se taustalla on päällä

Pari brittien bb:ia tuli kattottua aikas tiivisti.
Nyt ei oo kyllä yhtä pahasti toi suomalainen versio iskeny...
sais porukka olla vähän erilaisempaa...

tänään kun kävin kiskalla, niin havaitsin "big brother irtokarkkeja"-laatikoita :F semmonen missä oli jotain perusmässyjä, normaali pieni laatikko ja päällä tarra jossa luki toi teksti ja oli vielä logo oikeen, ja hinta joku tuplasti kalliimpi :F

*odottelee bb-figuureja*

[q]nomic, 5.9.2005 17:12:

*odottelee bb-figuureja*
[/q]

Kathy mulle!

[q]serotonot, 5.9.2005 17:58:
---
no vaik se ois 3,90 ni onhan se 750g aika pieni hinta. eihä siit tuu ku 52snt/100g hinnaks. En siis mitenkää "puolustele" tota karkkimeininkii tai muutakaa tohon liittyvää soopaa mut eiks makuunissaki irtokarkit oo 8,90/kg ni onhan toi ny iha kohtuuhintainen kuitenki.
[/q]
tässä olet kyllä oikeassa, mutta enpä tiennyt että lootassa on 750g, eli havaitsin väärin.

Oijoi, mun tän hetken ehdoton lempparisarja. Muutenki noi reality-sarjat kolahtaa muhun.*hihu* Brittien BB:tä tuli kateltua toisinaan kun en jaksanu muutakaan tehä. :P Se ei kyllä pahemmin iskenyt, mut se taas tais johtua siit etten jaksanu sitä niin aktiivisesti kattoo ni en tienny mistää mitää. :DD Vituttaa vaan pirusti että toi BB tulee typerään aikaan ku mun duunit normaalisti loppuu sillon ku BB alkaa, joten en kerkee sitä aina kattomaan :( Mut onneks maksoin sen 25e et nään himas vaikka kokoajan mitä siellä talossa tapahtuu =D Ainii btw, se talo sijaitsee iiiiihan mun kämpän lähettyvillä ;)

Kilpailijoista sen verran, et ne on kyllä ehkä liian samantyyppisiä. Mut sen takia siellä varmaan tuleekin aika paljon konflikteja, mikä tietty on ihan kiva juttu katsojille =) Niijoo - ja Antti A. on paras*pihkassa*

[q]Shaz, 5.9.2005 18:12:

Ainii btw, se talo sijaitsee iiiiihan mun kämpän lähettyvillä ;)

[/q]

Nyt vaan kirjottelet jotain viestiä tennispallon tai jalkapallon kylkeen ja sitten kyttäilet 24h paketista milloin jengi oleskelee pihamaalla ja sitten vaan kiiruhdat viskaamaan/potkaisemaan pallon pihalle niin saadaan vähän jännitystä tuohon touhuun! Näkis miten porukat suhtautuu ja ehtiikö isoveli komentamaan.

:D

LOL :D

Aika jännä katsoa millaisia mielipiteitä sarja herättää.

Ehkä paras esimerkki aiheesta: joku teini lähettää BB Extra chattiin tekstiviestin(maksullinen palvelu) jossa kertoo ettei seuraa sarjaa ja suomen big brother on ihan paskaa.

Eikös se jo kertonut samalla että on seurannut sitä?

Haha! Koukussa!

CJ Daft

[q]Cera, 5.9.2005 18:51:
HAHAHAAA

ihan lähti tiputus just siitä suunnasta ku halusinki.
Seuraavaks se Kathy, ni oon tyytyväinen.

[/q]

Samaa mieltä! Sit se tyhmä Antti S. vois kans mennä pois. Se on iiihan daiju. Ja sit se äitihahmo v*ttuun sieltä ja sit se isä :D Tai ihan sama miten, kuhan Antti A. voittaa

En tajunnut oikeastaan mitään kun jotain britti BB-versiota jouduin joskus jossain katsomaan. Kyllä siitä voi jotain irti saada, jos on seurannut tuotantokautta alusta asti. Kyllä sitä telkkarista surkeampaakin ohjelmaa tulee.

Suomiversiota vois katsoa ihan mielenkiinnosta ainakin jonkin verran (siis minuuteista on kyse).

katoin ekan "jakson" jossa porukka meni taloon.. siitä jäi heti mielipide, että miksi edes vaivautua katsomaan...
tylsää, paskaa ja turhaa... ei kiinnosta..

Aargh, nyt on kyllä todella väsynyttä menoa ku pitää jotai tyrkkyjä tuoda talo täyteen.

[q]JaniJ, 6.11.2008 19:15:
Kun totta Cheryllin elämistä talossa seuraa niin aika selvästi huomaa, että esim miten hän aloittaa keskustelun, esittää oman mielipiteensä eri asioista tai mielistelee muita on opeteltu suoraan jenkkisarjoista/MTV:n "Superstar Saturday"-ohjelmista.

Ammatikseen hän on ilmoittanut promoottori. Veikkaisin, että todellisuudessa hän käy pari kertaa vuodessa keikistelessä PR-tyttönä, jossain seiskan risteilyllä.

Veikkaan myös, että vanhemmat ja yhteiskunta maksaa suurimmaksi osaksi hänen elämisensä ja asumisensa, että saa tyttö shoppailla ja leikkiä maailmantähteä.
[/q]
Cheryllin vuoden 2007 tulot oli jotain 2400€

Oonko mä nyt ymmärtäny oikein, että niitä kahta uuttakin asukasta sai äänestää häätöäänestykseen, mutta noi hullut tuolla talossa nimes vaan vanhoja asukkaita? Miksi? Onks mitää järkee?

Chipa ulos!!

[q]Super-Kerttu, 7.11.2008 07:58:
---
yertle, 7.11.2008 07:37:
Oonko mä nyt ymmärtäny oikein, että niitä kahta uuttakin asukasta sai äänestää häätöäänestykseen, mutta noi hullut tuolla talossa nimes vaan vanhoja asukkaita? Miksi? Onks mitää järkee?

---

Ne ei tajunneet sitä, kun ennen uusia ei oo saanut äänestää. Tuuli tais olla ainut joka tajus äänestää niitä uusia.
[/q]

Ahhaa, ahhaa. Mahto hiukan vituttaa kun tajusivat

[q]yertle, 7.11.2008 08:01:
---
Super-Kerttu, 7.11.2008 07:58:
---
yertle, 7.11.2008 07:37:

---

Ne ei tajunneet sitä, kun ennen uusia ei oo saanut äänestää. Tuuli tais olla ainut joka tajus äänestää niitä uusia.

---

Ahhaa, ahhaa. Mahto hiukan vituttaa kun tajusivat
[/q]
Huomatkaa että Henna tuli taloon nimeämisten jälkeen.. Miten niin taktikointia..

[q]Yallu, 7.11.2008 08:05:
Huomatkaa että Henna tuli taloon nimeämisten jälkeen.. Miten niin taktikointia..
[/q]

No herran jestas ku on menny meno vituralleen ku en oo viikkoon seurannu! Mä vaan oletin että se ei vois voittaa kilpailua ollenkaa. Voiks seki nyt viel voittaa? Toihan on menny ihan naurettavaks!

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O