Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Zenni, 26.9.2006 23:52:
-clips-
[/q]
Ja sinä pelon sekaisena toimisit varmasti paremmin.
Ja ei en katso bb:tä ja ei en äänestä äänestyksissä.
Jenni katsoo mut se on toinen juttu, alkaa vaan ärsyttää ihmisten sinisilmäisyys taas tässä asiassa...
About yhtä typeriä kommentteja lauotaan täällä kuin "SÄ TANSSIT VÄÄRIN" joissain muissa threadeissä.
[q]Fyraett, 27.9.2006 10:03:
mut Mika halus vaa pilluu
[/q]
HAHHAHAHAHAHAHH!"!!!!!!11!1yks!yks yks!!!
Toistan nyt vielä kerran SYYN miksi mika jouduttiin poistamaan talosta:
Yleinen syyttäjä on todennäköisesti nostanut syytteen SEKSUAALISESTA HÄIRINNÄSTÄ, joka on nykyään yleisen syyttäjän syyteharkinnan varainen rikos, eikä asianomistajaa tarvita nostamaan syytettä.
Suomen rikoslaki, 20 luku:
[q]
5 § (24.7.1998/563) Seksuaalinen hyväksikäyttö. Joka asemaansa hyväksikäyttäen taivuttaa sukupuoliyhteyteen tai ryhtymään muuhun seksuaalista itsemääräämisoikeutta olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi
1. kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, joka on koulussa tai muussa laitoksessa hänen määräysvaltansa tai valvontansa alainen taikka muussa niihin rinnastettavassa alisteisessa suhteessa häneen,
2. kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, jonka kyky itsenäisesti päättää seksuaalisesta käyttäytymisestään on hänen kypsymättömyytensä sekä osapuolten ikäeron vuoksi olennaisesti heikompi kuin tekijällä, käyttämällä törkeästi väärin tämän kypsymättömyyttä,
3. henkilön, joka on hoidettavana sairaalassa tai muussa laitoksessa ja jonka kyky puolustaa itseään on sairauden, vammaisuuden tai muun heikkoudentilan vuoksi olennaisesti heikentynyt, tai
4. henkilön, joka on hänestä erityisen riippuvainen, käyttämällä törkeästi väärin tätä riippuvuussuhdetta tekijästä,
on tuomittava seksuaalisesta hyväksikäytöstä sakkoon tai vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi.
Seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväksi sitä, että toinen [color=red] tiedottomuuden[/color], sairauden, vammaisuuden tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan tai saa hänet ryhtymään muuhun hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi.
Yritys on rangaistava.[/q]
[q]sts, 26.9.2006 23:55:
Ja sinä pelon sekaisena toimisit varmasti paremmin.
[/q]
Jos niin pelkää että muutkin äijät esim just Kaki alkaa tekee jotain niin miksi se ei vaan lähe himaan sieltä?
Ei kukaa oo pakottanu sitä siellä olemaan.. "kun olis oma huone".. Menkööt kotii nukkuu jos pelkää muita asukkeja varsinkin jotain Kakii joka nukkuu eri huoneessa & sitäpaitsi kun Tatu tippu niin Sorellahan oli infonnu että hän voisi mennä nukkuu poikien huoneesee.. Eipä sillä hetkellä näyttäny pelkäävä mitää. Se on jotenkin niin kiero ämmä.
[q]sts, 26.9.2006 23:58:
Toistan nyt vielä kerran SYYN miksi mika jouduttiin poistamaan talosta:
Yleinen syyttäjä on todennäköisesti nostanut syytteen SEKSUAALISESTA HÄIRINNÄSTÄ, joka on nykyään yleisen syyttäjän syyteharkinnan varainen rikos, eikä asianomistajaa tarvita nostamaan syytettä.
[/q]
Poliisi tutkii, syyttäjä syyttää. Nyt on esitutkinsa vasta menossa.
(TJEU: http://www.poliisi.fi/poliisi/espoo/home.nsf/PFBD/B9DA74CB07F186D8C22571F5004FB55A )
Syyte nostetaan (jos nostetaan) vasta kun ensin on kuultu asianosaisia. Eli käynnissä on siis esitutkinta ja Mikalle (kuten on BB-uutisissakin todettu) annetaan mahdollisuus selvittää asia mahdollisimman hyvin. Eli hänen on parempi lähteä talosta ja käydä kuulusteluissa ym, voi olla ettei tuo mene syyteharkintaa pidemmälle vaikka mies ei mikään puhdas pulmunen videoista päätellen ollutkaan.
Myös BB:n tekijöillä (jotka torstaiepisodin aikaan olivat kaikista eniten selvinpäin, luulen) on velvollisuus olla todistajia, jos poliisi niin määrää. Esitutkinta tuskin johtaa Mikan pidätykseen, eli jospa se saisi palata taloon kuulustelujen päätyttyä ja poliisin mahdollisesti päätettyä, että syytettä ei nosteta.
TonySt puhui täyttä asiaa. Hanne joutaa mennä. Sen puheäänikin on aivan kamalaa mökellystä, ihan kuin se olisi koko ajan kännissä ilman minkäänlaista viihdearvoa.
[q]Cera, 26.9.2006 23:09:
ja vääväävää vikivikivikvivivsoddskf
kun se antoi koko illan ymmärtää!
SIIS MITÄ?
jos mä hymyilen ja pussaan poikaa bileissä,
tuon sen kotiini> sänkyyni, EI SE VÄLTTÄMÄTTÄ SILTI JOHDA SEKSIIN
mutta innolla odotan vastaustasi, se on varmaan hyvä.
ps. en ole väittänyt etteikö Sorellakin nyt voisi poistua talosta kun Mikakin sieltä kerran otettiin...
Mutta emmä tajua miksei toi riittäisi syyksi talosta ulos lentämiseen?
HALOO
[/q]
Teeks sä pojille noin? Pelaat niillä ja foolaat? Hoh hoh aika törkeetä peluuttamista.
Mun vastaukset tuskin miellyttää sua ikinä kuten sunkaan vastaukset tässä asiassa tuskin miellyttää mua.
Itse odottelisinkin mielelläni sulta vastausta miksi tuo riittää talosta heittämiseen?
[q]**JenKKis**, 27.9.2006 14:38:
---
Tontsis, 27.9.2006 13:09:
Mut Mikapa ei ollut tälle tuntematon ja Sorella oli antanut koko ajan ymmärtää, että heidän välillä on jotain positiivista. Lääppiäkin antoi hieman.
---
Mä oon niin samaa mieltä tästä! Antaa ymmärtää, ei ymmärrä antaa...
Mut...ehkä se sorella vaan oikeesti kaipas haleja
(mitähän sen 4b luokka kelailee... *tirsk*)
[/q]
Mä en nyt vieläkään tajua tätä. Sore ehti nukkua jo muutaman minuutin ennen kuin mika aloitti uudelleen nämä riisumispuuhat. Ennen nukahtamistaan hän vielä sanoi EI ja käänsi kylkensä.
Ton "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa"-läpän perusteellako olet oikeutettu käymään käsiksi kaikkiin nukkuviin tyyppeihin, joiden kanssa olet esim pussaillut?
Mä oon ainakin sitä mieltä, että mikäli Sorella ei olis sammunut, niin oltais saatu katella ähinää ja puhinaa..Mut joo, teki se Mika silti väärin. Nyt vaan Sorellakin ulos talosta, niin kaikilla on kivempaa..
NII..
Joo eipä tarvitse katella ohjelmaa enää.
Ikinä en penniäkään tuhlaisi mihinkään tekstiviestirahastuksiin, mutta Sorellan äänestän ulos sieltä ja mahdollisimman pian. Oikeen kiukuttaaa. *släp**släp**släp*
Ja vastaanotto talossa on ilmeisesti suhteellisen jäätävä!
Ja neljäs saapui taloon, Miia!
Ja tästä päästäänkin siihen, että miten helposti Sorella anto asian olla. Ja muistaakseni vielä viikonloppuna kehu kuinka kiva ja ihana Mika on (?!)
IMO se meni näin:
Drunken biaatch (Sorella) leikkii nukkuvaa ja tyttömäisin keinoin kiusaa vieressä kiehnäävää Mikaa, joka ihan selvästi käy kuumana. Sorellahan oli heräilli ja mumisi ja kääntyili vähän väliä ton käpälöintihomman aikana. Ties vaikka ois tyrkyttäny persettään Mikalle samalla kun housuja laskettiin alas. Niin pienet liikkeet ei kameraan edes näy.
Jotenkin vaan en voi uskoo, ettei neiti "Mä olen niin hellyydenkipee" olis ollu edes jotenkin tolkuissaan ja ruinannu lisää niitä hellyyksiä. Vaikkakin se ois just sillä hetkellä ollu tajuton, kun Big Brother kuulutti Mikan pois, niin mistä kuka tietää miten homma olis edenny jos näin ei olis käyny? Äkkiäkös sitä tokkurasta heräilee, kun toiminta alkaa. ;D
Kun ottaa tosiaan huomioon sen kuinka nopsasti Sorella pääsi asian yli ja meni vielä lisää lääppimään Mikaa kun sillä oli huono omatunto koko tapahtuneesta...
Yök tollanen vosu. Se on ihan FAKE!
edit: Siis hommahan olisi toki voinu jatkua myös toiseen suuntaan, kun Sorella sanoo "Että ei nyt kyllä irtoo.."
Mutta oisko se sanonu? Ihan oikeesti? Kun sillain Mikan kimpussa roikku koko ajan... Ei varmaan ois sanonu.
Ja sit ne ois alkanu styylaa ja koko alkulämmittelyhousutpois-episodi ois ollu vaan romanttista ja söpöö.
Ei kyl pysty käsittämään, miten kukaan puolustelee sitä Mikaa. Oli se sitte kännistä kohellusta ja vaikka Sorella ois miten tyrkky aikasemmin ja blaa blaa..
Ni siltikin Mika teki väärin.
Ja kyllä se housujen alaspäin vetäminen on samalla tavalla riisumista kun niiden kokonaan pois ottaminen.
[q]Karski, 27.9.2006 17:49:
Radiossa sanottiin, että molempia osapuolia
on kuultu eilen. Miten ja missä vaiheessa ne
on kuullu Sorellaa jos se on ollu tuol talossa?
[/q]
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1240989
[q]Jutun tutkinnanjohtaja rikoskomisario Jukka Kaski sanoo, että tapahtuman molempia osapuolia on jo kuultu.
- Molemmat henkilöt on kuulusteltu tiistaina illansuussa Espoon poliisilaitoksella.[/q]
Onkos se sit seksuaalista hyväksikäyttöä jos herää aamulla siihen järkytykseen kun oma muija on vetäny bokserit alas ja ottanu munan suuhun? :( Pitäs poliisit soittaa paikalle perkele! :D
[q]phanatic, 27.9.2006 21:16:
Tossa tajuissaan olevan ihmisen perseen hiplaamisessa on se ero, että kohde voi lopettaa sen jos ei pidä siitä. Tajuttoman rämppäily on vähän eri asia ja ymmärrät sen varmaan itsekin. Vai haluaisitko sä herätä siihen että joku äijä on vetänyt kalsaris kinttuihin ja on sovittelemassa keppiään koloosi?
[/q]
No jaa. Kun on ollut mentyä "nuorempana" jonkun naishenkilön mukana sen luoksen ja sielä on peuhattu baari-illan jälkeen, ja on hataria jos edes muistikuvia ollenkaan siitä mitä on tapahtunut. En siltikään lähtis ketään haastamaan oikeuteen sen takia.
Toi sorella on tosi huono näyttelijä, opettelis eka itkee! ai saakeli ku menee hermot! *grr**grr**grr*
rahat takas 24/7:sta, ja AKKA ulos!!!!
maanantain jymy-ylläri : Solero muuttaa varastohuoneeseen asumaan ja saa seurakseen Henan...
varastohuoneessa ryypätään ankarasti ja kiskotaan vuoroperään alushousuja kunnes BB puuttuu iloitteluun...
juuu tuo vinkuvonku Sonerasolero tuolta ulos kiitsa, ni oon häpi!...tosin ei kyllä taida olla pelkoa etteikö se lentäis tuolt huspois next time
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- ...
- 250
- Seuraava »