Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Super-Kerttu, 2.10.2008 07:19:
---
MesMeRise, 1.10.2008 23:15:
Plääh. Vertaanpa tätä nyt vaikka britti bb:hen jota aikanaan katselin. En muista, että siellä olis kertaakaan tullu ketään uutta taloon kesken kauden, tai vieraillut mitään julkkiksia/muita ihmisiä, koko homman aikana. Musta se oli paljon orginaalimpi idea.
---
Tästä täytyy kyllä olla erimieltä. Katselin joskus aikoinani Britti BB:tä. En muista mikä kausi se oli, mutta silloin siinä oli se mimmi, joka on pyörinyt varmaan kaikissa brittien tosi-tv sarjoissa ja tää samainen mimmi aiheutti sen rasisti kohun siinä Brittien julkkis BB:ssa. No anyway. Silloin taloon asteli kesken kauden ainakin yksi uusi asukas. Se oli sellainen melkoisen hyvännäköinen mies, tosin taisi olla homo..
No joo ei tää nyt ollut mikään tärkee juttu, mut mä nyt vaan olin toista mieltä asiasta. Mut joo, mun mielestä on ok, et tulee uutta väkee taloo, mut munkin mielestä tuolla ramppaa vähän liikaa tota muuta jengiä. Mut ne on sponsoreita, joita toi ohjelmaformaatti tarttee, eli niitä on vaan kestettävä!
[/q]
Joo, siit on vuosia ku niitä kattelin. ne tais olla niitä suht ensimmäisiä.
Miks noi uudet asukkaat (pojat) ei puhu mitään? Oon kattonut lähes koko päivän tässä 24/7 ja täällä puhuu tasan tarkkaan vaan vanhat asukkaat ja uusista eniten se kampaajatyttö.
Siis nyt noi uudet ulos ja sassiin! Tää ohjelmahan on yhtä mielenkiintoista kun kattoa kun maali kuivuu jos noi vanhat äänestetään ulos. Siis täysiä virherekrytointeja noi uudet, oikein ärsyttää tollaset tyypit. Mitä ne kelas tuovansa tonne taloon kun eivät saa suutaan ees auki?
Varsinkin se Antti.. ihan ykkösällötys
[q]Super-Kerttu, 3.10.2008 07:07:
Hyi, helvetti se Antti on ällöttävä tyyppi. Säälittävää herutusta!
[/q]
Joo, siis alusta asti ollut jotenkin etova, mut nyt vaan lisännyt omaa kuvottavuusastettaan. *oksentel*
frederik heittämäs asukkaille settii hahahah
[q]MissKoo, 2.10.2008 16:55:
Oon kattonut lähes koko päivän tässä 24/7
[/q]
plz seek help
[q]*Mirri*, 2.10.2008 22:09:
Oisko mitn saumaa et toi Chipa harjais joskus hiuksiaan... Ihan järkkykauheet...
[/q]
jos meinasit tos illal sitä sen lettii, ni se oli siitku noi koitti vääntää sille jotai ihme kampaust ja tunki joku pari purkkii hiuslakkaa sen päähä.. sit se sotki ne jossai vaihees
[q]tbo, 3.10.2008 01:37:
---
MissKoo, 2.10.2008 16:55:
---
plz seek help
[/q]
plz do your homework asshole, multa leikattiin pari pv sitten nielurisat eikä ihan hirveesti oo tekemistä tai edes voi tehdä.
[q]Sinza, 3.10.2008 08:50:
---
Sitäpaitsi, eikö se ennen taloon menoaan sanonut, että Cheryll kiinnostaa häntä.
[/q]
Eiks se ollu Marianna? No, ihan miten vaan. Tulos tai ulos Toki vois olla paha paikka Antille jäädä taloon vielä ens viikoks
[q]Super-Kerttu, 3.10.2008 07:07:
[/q]
Mitäää?
Normi vonkausta..
Mun puolestani tuo Marianne sais lähteä tuolta, se ärsyttää kaikkein eniten. Teroterotero.. Keksis jotain uutta sanottavaa. Koska tolla Chipalla palaa kiinni Antin kanssa? Vai onko palanut jo?
[q]toukopouko, 3.10.2008 09:34:
---
MissKoo, 3.10.2008 08:28:
---
tbo, 3.10.2008 01:37:
---
MissKoo, 2.10.2008 16:55:
---
plz seek help
---
plz do your homework asshole, multa leikattiin pari pv sitten nielurisat eikä ihan hirveesti oo tekemistä tai edes voi tehdä.
---
seliseli.
[/q]
*släp*
Kiva off topic
[q]Super-Kerttu, 3.10.2008 12:41:
Nyt tais Antti mennä liian pitkälle. Se on tänään aamulla kiukutellut ja käyttäytynyt itsekäästi ja sit tuli viimeinen kilahdus. Se on siellä potkinut ja riehunut ja rikkonut mm. "festaribussia" ja käyttäytynyt muutenkin agressiivisesti.
No nyt se on PK huoneessa ja toivottavasti joutuu pihalle!
Joillekin on vaan rankkaa saada pakit!
[/q]
no huh huh
antti ulos!!!!
Joo Antti pakkailee tavaroitaan ainakin. Tuleekin jännä häätö sunnuntaina, jos Antti lähtee jo etukäteen. Toivottavasti ei ainakaan Marianne vielä lähtis.
Ai miten niin tasapainottomia? :D
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/
[q]Lauruska, 3.10.2008 13:10:
Joo Antti pakkailee tavaroitaan ainakin. Tuleekin jännä häätö sunnuntaina, jos Antti lähtee jo etukäteen. Toivottavasti ei ainakaan Marianne vielä lähtis.
[/q]
Mitämitä
[q]MesMeRise, 3.10.2008 14:32:
---
Lauruska, 3.10.2008 13:10:
---
Mitämitä
[/q]
Kunpa lähtiskin..
[q]Lauruska, 3.10.2008 13:10:
[/q]
MARIANNE ULOS!!
[CAPS LOCK] RULEZ!!
Tästä viikosta tulee varmaan tosi tylsä, koska jäljellä olevat ihmiset ovat ilman pudonneita kavereitaan aika tylsiä. Anniina ehkä saa hyvin huomiota..
Ja tuosta Anniinasta.. Onhan se ihan suloinen tapaus mutta ei silti mielestäni ansaitse voittoa. Mun mielestä Johan saisi voittaa. Kuitenkin sillä takana se Afrikan bb-kokemus ym. Onhan se omahyväinen mutta silti vaan talossa pysynyt.
Marianne ulos vaan. Ei sil oo enää mitään annettavaa kuin juuri toi jonkun edellä mainitsema "teroterotero".
Kyl siis pissistelyy on ärsyttävän kiinnostavaa seurata, mut mä seuraan mieleuummin nyt Anttia ja Cherylliä. Antti on ilmaissut itteensä harvinaisen limaisesti ja päällekäyvästi ja Cheryllin tekoja ku kattoo ni mun on pakko vaa todeta ääneen: Hitto miten tyhmästi voi nainen käyttäytyä! Ei se lämmin kainalo voi olla niin tärkee, etteikö se ois voinu sanoo Antin limailuille kerralla stop, ku kerran vähän väliä jo näytti siltä. Mä en voi käsittää miten se jakso tota Anttia ja sen meininkiä noin kauan. Johtuux se mimmin kiltteydestä, ettei se viitti sanoo?
Ja miten mimmi hoitaa Antille opetuksen: Imuttelee toisen jäbän kans (joka ei TODELLAKAAN oo omasta mielestään samoil linjoil ku Cheryll*nauru*) ja hehkuttaa miten paljon parempi se on suutelussa ja luonteessa kuin Antti. Voihan se olla, mut ei noin asioita hoideta! Mulla on syntyny Cherylliin viha-rakkaus-suhde*nauru*.
mitä helkkaria tuo jarmokin tuolla tekee...toivottavasti lähtee sunnuntaina ekana.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- ...
- 250
- Seuraava »