Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Umbala, 17.11.2008 13:03:
---
Yallu, 17.11.2008 12:28:
Jos olet katsonut niitä "Glamour"-kuvia mitä siitä on julkaistu, niin ymmärrän erheesi..
Totuus on kyllä paljon karumpi.. Katso vaikka tänään BB:tä pienen matkaa, niin näet sen aamutuimaan..
---
En mä ole, ei kuitenkaan niin paljoo kiinnosta...
Ja siis kuka näyttää aamulla hehkeeltä, (okei jotkut on vaan vielä söpömpiä vähän "pörrösenä")?
Ja siis vielä, jos nyt noita muita BB asukkaita kattoo, ei tuo Henna todellakaan rummimmasta päästä ole. Enkä mä nyt kamalasti näe muita ulkonäön puolesta dissattavan. Vai johtuuko tää siitä, että se on sanonut olevansa hyvännäkönen. Kuinka hyvännäkönen pitää olla, että niin saa sanoa? Vai onko se vaan niin, että jos ilmoittaa olevansa mielestään hyvännäkönen (erityisesti julkisuudessa) sua saa dissata niin paljon kun kerkiää?
[/q]
ei sieltä rumimmasta päästä niin...
[q]**JenKKis**, 29.9.2006 13:08:
Mutta ehkä se MITÄ sieltä suustaan päästelee... "mua ei kukaan rakasta...oivoi...vollotivolloti..."
[/q]
Jos siitä tuntuu oikeasti siltä ja se on oikeasti sitä mieltä? Ehkä toi talo on saanut sen pään nyt sekaisin tai jotain.
Noh kohta se pääsee sieltä kotiin..
[q]Umbala, 17.11.2008 13:03:
---
Yallu, 17.11.2008 12:28:
Jos olet katsonut niitä "Glamour"-kuvia mitä siitä on julkaistu, niin ymmärrän erheesi..
Totuus on kyllä paljon karumpi.. Katso vaikka tänään BB:tä pienen matkaa, niin näet sen aamutuimaan..
---
En mä ole, ei kuitenkaan niin paljoo kiinnosta...
Ja siis kuka näyttää aamulla hehkeeltä, (okei jotkut on vaan vielä söpömpiä vähän "pörrösenä")?
Ja siis vielä, jos nyt noita muita BB asukkaita kattoo, ei tuo Henna todellakaan rummimmasta päästä ole. Enkä mä nyt kamalasti näe muita ulkonäön puolesta dissattavan. Vai johtuuko tää siitä, että se on sanonut olevansa hyvännäkönen. Kuinka hyvännäkönen pitää olla, että niin saa sanoa? Vai onko se vaan niin, että jos ilmoittaa olevansa mielestään hyvännäkönen (erityisesti julkisuudessa) sua saa dissata niin paljon kun kerkiää?
[/q]
Musta tää ulkonäkökeskustelu koskien Hennaa on enempikin sitä, että mimmi on tehnyt itsestään tieten tahtoen aika monen mielestä halvan näköisen. Tollanen Johanna Tukiainen -lookki. Henna olisi mielestäni huomattavasti nätimpi jos pukeutuisi erilailla ja tukka ei olisi noin superblondi. Ainahan tollanen ältsiblondius yhdistetään tälläiseen Pamela Anderson -tyyliin tms.
Ja monta ihmistä varmaan ärsyttää, että se pitää itseään ihan jäätävän hyvännäköisenä, vaikka en tiedä ainakaan ketään kenen mielestä se olisi tosi kaunotar. Ja ihmisiä ketkä menee seiskan persekuviin tai bb:seen saa mun mielestä arvostellakin. On eri asia olla leuhka, kun omata hyvä itsetunto.
[q]MissKoo, 17.11.2008 15:11:
Musta tää ulkonäkökeskustelu koskien Hennaa on enempikin sitä, että mimmi on tehnyt itsestään tieten tahtoen aika monen mielestä halvan näköisen. Tollanen Johanna Tukiainen -lookki. Henna olisi mielestäni huomattavasti nätimpi jos pukeutuisi erilailla ja tukka ei olisi noin superblondi. Ainahan tollanen ältsiblondius yhdistetään tälläiseen Pamela Anderson -tyyliin tms.
Ja monta ihmistä varmaan ärsyttää, että se pitää itseään ihan jäätävän hyvännäköisenä, vaikka en tiedä ainakaan ketään kenen mielestä se olisi tosi kaunotar. Ja ihmisiä ketkä menee seiskan persekuviin tai bb:seen saa mun mielestä arvostellakin.
[/q]
Mä näkisinkin, että "oikeampi" suhtautuminen tämäntyyppisiä henkilöitä kohtaan olis sääli, ei iva. Jos toisella on niin heikko itsetunto, että on mm. käynyt laittaan tissit uusiks, ja muutenkin tuntuu hakevan hyväksyntää/ihailua/tjms sen seurauksena, ei tuosta dissaamisesta ole mitään hyötyä. Mä itse koen enemmänkin sääliä, kun vihaa tän tyyppisiä ihmisiä kohtaan. Se että julkisilla foorumeilla paneudutaan tälläisen henkilön kaikkiin heikkouksiin, pahimmassa tapauksessa johtaa siihen, että kys neito laittaa leegot uusiks, piirtää kasvonsa uudelleen ja ties mitä.
Mä ymmärrän kyllä, että tarpeeks tiukka itsensä mainostaminen alkaa närästämään, mutta ei se kuitenkaan mielestäni oikeuta julkista panettelua. Mä en itseäni vois koskaan nähdä kyseisentyyppisessä ohjelmassa, mutta tosin mä en myöskään nää itseäni katsomassa kyseisenlaisia ohjelmia.
[q]Umbala, 17.11.2008 15:22:
---
MissKoo, 17.11.2008 15:11:
Ja monta ihmistä varmaan ärsyttää, että se pitää itseään ihan jäätävän hyvännäköisenä, vaikka en tiedä ainakaan ketään kenen mielestä se olisi tosi kaunotar. Ja ihmisiä ketkä menee seiskan persekuviin tai bb:seen saa mun mielestä arvostellakin.
---
Mä näkisinkin, että "oikeampi" suhtautuminen tämäntyyppisiä henkilöitä kohtaan olis sääli, ei iva. Jos toisella on niin heikko itsetunto, että on mm. käynyt laittaan tissit uusiks, ja muutenkin tuntuu hakevan hyväksyntää/ihailua/tjms sen seurauksena, ei tuosta dissaamisesta ole mitään hyötyä. Mä itse koen enemmänkin sääliä, kun vihaa tän tyyppisiä ihmisiä kohtaan. Se että julkisilla foorumeilla paneudutaan tälläisen henkilön kaikkiin heikkouksiin, pahimmassa tapauksessa johtaa siihen, että kys neito laittaa leegot uusiks, piirtää kasvonsa uudelleen ja ties mitä.
Mä ymmärrän kyllä, että tarpeeks tiukka itsensä mainostaminen alkaa närästämään, mutta ei se kuitenkaan mielestäni oikeuta julkista panettelua. Mä en itseäni vois koskaan nähdä kyseisentyyppisessä ohjelmassa, mutta tosin mä en myöskään nää itseäni katsomassa kyseisenlaisia ohjelmia.
[/q]
http://keskustelut.iltasanomat.fi/thread.jspa?threadID=12701
[q]MissKoo, 17.11.2008 15:37:
---
Umbala, 17.11.2008 15:22:
---
---
---
http://keskustelut.iltasanomat.fi/thread.jspa?threadID=12701
[/q]
Asenne tätä kyseistä naisen alkua kohtaan voisi olla pikkasen erilainen, jos tyttö itse ottaisi itsensä vakavasti.
Eilen tuli Subilta dokumentti kolmossivun tytöstä, joka halusi tehdä mallin hommia ja halusi julkkikseksi. Oikotie siihen on (kuulemma) poseerata yläosattomissa Britannian suurimmissa lehdissä (The Sun yms.). No tytöllä oli tietty luonnostaan suuret rinnat, mutta hän kävi salilla joka päivä. JOKA PÄIVÄ! Eli yrittää edes..
Miten tämä nyt liittyy keskusteluun, niin Hennankin respectit nousis jos olis tuolla talossa edes kuntoillu, mut ei, mun reisiä pienennetään plastiikkakirurgilla. Nuoren naisen luulis olevan suht helppoa muokata vartaloaan kuntoilun avulla!! Olis mennyt aamuisin sinne kuntoiluhuoneeseen hikoilemaan tunniks, niin ei olis tuollanen pullamössö, minkä ainoat kurvit on tehty implanteilla (huonoilla sellasilla).
[q]Umbala, 17.11.2008 15:22:
---
---
[/q]
Asiasta kukkaruukkuun, mun mielestä ei tarvitse olla huono itsetunto, että fiksaa tissinsä. Mä tunnen monta ihmistä, joiden itsetunnossa ei ole minkään sortin vikaa ja ovat silikonirintojen omistajia. Mun mielestä kropallensa saa jokainen tehdä ihan juuri niinkuin lystää, eikä se kuulu kenellekään, mutta tämä kyseinen Henna -tapaus on siinä mielessä mielestäni 'erikoisempi', että mimmi on niin nuori. Tosiaan, treeni toimii ja toimii jopa helvetin hyvin noin nuorella enkä oikein tiedä mitä mieltä olen itsekään siitä, että nuori tyttö hankkii silarit. Ei kroppa ole edes kokonaan kehittynyt tuossa iässä, muodot muuttuvat vielä parinkympin jälkeen. Eikä noin nuorena oikein tiedä itsestäänkään vielä onko lintu vai kala, vai mitä sitä on.
[q]MissKoo, 17.11.2008 17:25:
Asiasta kukkaruukkuun, mun mielestä ei tarvitse olla huono itsetunto, että fiksaa tissinsä. Mä tunnen monta ihmistä, joiden itsetunnossa ei ole minkään sortin vikaa ja ovat silikonirintojen omistajia. Mun mielestä kropallensa saa jokainen tehdä ihan juuri niinkuin lystää, eikä se kuulu kenellekään, mutta tämä kyseinen Henna -tapaus on siinä mielessä mielestäni 'erikoisempi', että mimmi on niin nuori. Tosiaan, treeni toimii ja toimii jopa helvetin hyvin noin nuorella enkä oikein tiedä mitä mieltä olen itsekään siitä, että nuori tyttö hankkii silarit. Ei kroppa ole edes kokonaan kehittynyt tuossa iässä, muodot muuttuvat vielä parinkympin jälkeen. Eikä noin nuorena oikein tiedä itsestäänkään vielä onko lintu vai kala, vai mitä sitä on.
[/q]
Ei nyt pidä missään nimessä käsittää väärin. Mulla ei ole mitään silikoneja vastaan, ei todellakaan*kuolaa*, enkä pidä ihmisiä jotka sellaiset hankkivat mitenkään huonompina, tai edes heikkoitsetuntoisina. Sanavalinta siis saattoi olla hieman heikko, mut pointti pysyy silti samana.
Mutta kun ei osaa lopettaa niin ei vaan osaa. Musta tuntuu oudolta sanoa, että jokainen saa tehdä itselleen mitä haluaa, paitsi jos on nuori. Entäs jos on sellanen fysiikka ettei reeni vaan toimi, tai on jokin vamma joka estää reenaamisen, tai jos on vaan niin laiska ettei jaksa. Mä en välttämättä suosittele lähes kenellekkään kauneus tjms leikkauksien tekoa, mutta jos ne/se parantaa kyseisen henkilön elämlaatua, ei musta ole niitä kieltämäänkään.
[q]Desert Rose, 21.9.2007 18:53:
[julma läppä] Mä taas ymmärrän, että sä et ymmärrä, jos jollakulla päässä jotain oikeasti liikkuukin. =DD [/q julma läppä]
[/q]
Mä ymmärrän ja en ymmärrä, että sä luulet ymmärtäväsi muttet ymmärrä ymmärtää, että joku ei ymmärrä tai ymmärtää, jos jollakulla päässä jotain ymmärrettävää tai ei ymmärrettävää liikkuukin tai ei liiku, minkä voi ymmärtää tai olla ymmärtämättä.
Ymmärrätkö mua?
Mä en =DD Eiku kyl mä ymmärrän mutten aina ymmärrä.
Noi kaikki tuol talos o hippei
Esa j. siis kuinka lapsellinen ja tosikko voi ihminen ollakkaan :D kovistelee puheillaan ja aina ekana ihan rikki kun on joku tehtävä, ottaa tosissaan ja sit kiukuttelee ku ei meekkään ihan putkeen, tosi ärsyttävä ja vittumaisen olonen jätkä......ULOS...
Siinä viesti suoraan Suomen nuorisolle, että miten voi käydä, kun alottaa kiskoo tupakkaa yläasteel sen takii ku "haluu olla kova". Jelena flippailee ja Lotta panikoi sen perusteella tulevaa. Asiat tuntuvat pieniltä monen mielestä, mut tunteet ovat oikeita. Ja tunteet eskaloituu vierotusoireista yhä vain enemmän.
Mitä jos tupakat julistettais laittomiks, eikä niitä sais enää nätisti ostamalla kioskilta? Eikös tupakkalain myötä olla menossa siihen suuntaan, että asennetta tupakointiin jyrkennetään? Mitä jos baarien lisäksi tupakointi kiellettäisiin ihmisiltä saman tien? Kelatkaa kuinka monta ärripurria ihmistä meil ois tuol kaduilla vastassa vieroitusoireineen. Vittu mä en uskaltais liikkuu enää mihinkään! Mut tästähän voi jatkaa tuol päihde- tai huumetopicis*plur*.
Ninon takia tota jaksaa kattoo. Se on niin hyvä ku se valittaa niin huvittavan dramaattisesti ja sit ku se kyselee tosi henkilökohtasia ja samalla kertoo itestään tosi suoraan ja puhuu muillekin suoraan. Ja siis se on niiiiin samanlainen kun mun läheinen homokaveri!! Kaks vitun marjaa kertakaikkiaan. Ei nyt samanikäsii mut kuiteski tosi samanlaiset jutut.
Seurasin ekaa kertaa BB:tä viime vuonna vikan kuukauden, jos sitäkään. Nyt sit on tullu katottuu iltasin tota aina ku ei tuu mielenkiintosempaa ohjelmaa. Eka vaikutti tosi paskalta et joo mories, mut kyl tosta ny just ja just jotai viihdykettä irtoo.
Helkkari..siellähän on kaverin kihlattu! *pökr*
Joo, kantsii muistaa ne vierotusoireet. Niin myydessä!!!! ku ostaessa. Kaverin kanssa (joka on tullissa) sovittiin aikoinaan et paskat pois kadulta, ja mä oon periaatteessa vielä mukana. Sama mitä nitkunistit/rikolliset lässyttää/uhkailee.
[q]Super-Kerttu, 18.11.2008 07:11:
---
sativa, 17.11.2008 23:22:
PS. Mikä sen Hennan kuppikoko on ollut ennen implantteja...?
---
Tarkkaa kuppikokoa en tiedä, mut jollekin sanoi, et sillä ei ollut yhtään rintoja ennen leikkausta. Mene sit ja tiedä, mikä on totuus..
[/q]
Kun kattoo niitä nykyisiä tissejä (kyllä, tissit mainittu), niin vaikuttaa siltä, että ne ovat olleet kokoa hyvin pinet / olemattomat. Sen verran meinaan pingottaa..
[q]RujoNic, 27.9.2009 12:24:
---
akir0, 27.9.2009 12:03:
Hoho, Sampo ja Ragnar homostellu oikein kunnolla!
---
jep nyt lähti tv boikottiin ja pitkäks aikaa*dissaa**eiei*
[/q]
Joo SIIIIS ihan hirveetä homoilua, järkyttävää suorastaan. Hyi ei pysty kattoo telkkaria ehkä vuoteen :P
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200808268163126_bb.shtml
TÄNÄÄN! 24/7 auki!
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009090910212179_bb.shtml
Tälläkö tätä kautta nyt myydään?
Hitsi et alkaa ärsyttään jo ton Harrin itsesäälissä kieriminen ja kokoaikanen valittaminen.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- ...
- 250
- Seuraava »