Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Loopy, 11.10.2007 23:35:
---
Jammailija, 11.10.2007 21:37:
---
MiMoSa, 11.10.2007 21:27:
Mua ärsyttää toi Piian "ketä".*senkin* Ei niin voi sanoa!!!*grr**igor*

---

Joo mut sä et tiedäkään kuinka hälyttävän moni tota käyttää nykyään kasvavasta nuorisosta. Se levii ku kulovalkee*nauru*!!!11

---

Porilaiset...

Ekaksi ne vie raumalaisten juhannusfestarit ja sen jälkeen opettaa kansakunnalle huonoa suomea...

[/q]

taitaa päteä koko lounais-suomeen toi ;)

"EI VITTU SE ON KUKA!!"

[q]Loose Grip, 11.10.2007 16:01:
Totta turiset Kon-tiki.

However, huora -sanalla on erittäin negatiivinen leima. Huoratkaan eivät käsittääkseni pidä siitä, että heitä kutsutaan tällä nimellä. Jos sillä nimellä kutsutaan, niin siitä saa herneet nenään vetää
[/q]

oukkidoukki edelleen olen sitä mieltä, että Martinalla on itsestään enemmän liikoja luuloja kuin ehkä kenelläkään koskaan ja odotan jo vesi kielellä, milloin häneltä saadaan ne otettua pois joku raja sentään...

vaikka täytyy sanoa, että tän vuoden tammikuun UK Celebrity Big Brotherin kilpailija Jade oli hieman vastaava oman, todellakin kuvitellun paremmuutensa kanssa. [size=9]Ja mä katsoin kuin pahinta roadkilliä, vaikka siitä oli edes vahingonilo tai masokistinen nautinto hyvin, hyvin kaukana[/size]

Tänään ne saa viinaa onneks on 24/7

[q]ianna ei anna!, 12.10.2007 13:56:
Tänään ne saa viinaa onneks on 24/7
[/q]
No aivan!*iloinen* Toi oli kyl hyvä et "Tänään testataan, pysyvätkö asukkaat kohtuuden rajoissa!" (http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?570619). Mitä sitä nyt ees testaamaan, eivät tietenkään pysy!*nauru* Jokos Tiinalla muuten loppu se lääkekuuri vai vasta huomennako se oli?

Mitä nyt oon lukenut lehdistä ja kattonut BB:tä tällä viikolla, niin toi Piia on selkeästi ihan sairaan kateellinen Martinalle. Onko kukaan muu huomannut? Piia sanonut :

'Mäkin haluan tissit'
'Tunnen itteni harmaavarpuseks kun katon Martinanvaatteita'
jne.

Muutenkin sillä Piialla on aivan käsittämättömän huono itsetunto tai sitten vaan hokee negatiivisia asioita omasta kropastaan saadakseen huomiota. Koko ajan vinkuu ettei oo tissejä tai ne on rumat jne.

Noh, jos nyt ihan totta puhutaan, niin eihän se Piia kyl ihan prinsessa siitä feissistäkään ehkä ole..*justjoo*

[q]MiMoSa, 12.10.2007 13:59:

No aivan!*iloinen* Toi oli kyl hyvä et "Tänään testataan, pysyvätkö asukkaat kohtuuden rajoissa!" (http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?570619). Mitä sitä nyt ees testaamaan, eivät tietenkään pysy!*nauru* Jokos Tiinalla muuten loppu se lääkekuuri vai vasta huomennako se oli?
[/q]

haha, ne voi olla aikamoisessa humalassa tänään
3. pv alko se tiinan kuuri, siit puoltoista viikkoo eteenpäin, ei taida tiina juoda tänään...

Jokohan se V#¤%n Tiina saatais ulos sieltä talosta?!?!!
Voin meinaan sanoa, että on pikkasen ärsyttävä persoona.. Se on just tollanen tyypillinen "avoin kaikelle"-tyylinen ahdasmielinen idiootti!! Narun jatkoksi vaan..*toktok**senkin**grr**dissaa*

[q]Kon-tiki, 12.10.2007 13:45:

---Clipsansaa---

oukkidoukki edelleen olen sitä mieltä, että Martinalla on itsestään enemmän liikoja luuloja kuin ehkä kenelläkään koskaan ja odotan jo vesi kielellä, milloin häneltä saadaan ne otettua pois joku raja sentään...

[/q]

Johan sitä tiputeltiin maan tasalle tossa eilen kun niillä oli illalla keskustelutuokio, missä jokainen vuorotellen istui ryhmän eteen kertomaan tuntojansa rehellisesti kuluneesta viikosta.

Martina sai kuulla jokaiselta, ilman äänenkorotuksia, pari sanaa rakkaudesta.
Sitten kun Martinan vuoro tuli, niin kyllä se siinä sitten ratkesikin.

Saattaa asiat hieman rauhoittua talossa vastedes. Mutta! Ei hätää! Nimittäin oon pistäny merkille että kun Martina saa vähän bissee ja sidukkaa, niin kusi nousee päähän ihan ensimmäiseks. Ts. viina ei sovi sille olllenkaan. Toivokaamme siis kosteita juhlia taloon. Kiäh kiäh.

[q]MissKoo, 12.10.2007 14:11:
Mitä nyt oon lukenut lehdistä ja kattonut BB:tä tällä viikolla, niin toi Piia on selkeästi ihan sairaan kateellinen Martinalle. Onko kukaan muu huomannut? Piia sanonut :

'Mäkin haluan tissit'
'Tunnen itteni harmaavarpuseks kun katon Martinanvaatteita'
jne.

Muutenkin sillä Piialla on aivan käsittämättömän huono itsetunto tai sitten vaan hokee negatiivisia asioita omasta kropastaan saadakseen huomiota. Koko ajan vinkuu ettei oo tissejä tai ne on rumat jne.

Noh, jos nyt ihan totta puhutaan, niin eihän se Piia kyl ihan prinsessa siitä feissistäkään ehkä ole..*justjoo*
[/q]

Jeps, on huomattu kyl. Se on tällä hetkellä täysin lamaantunu ja masentunu, kun se ei oo enää se dominoivin naispersoona talossa.

Ja kyllähän Piialla tuntuu olevan psyykkisellä puolella muutakin korjattavaa huonon itsetunnon lisäksi. Kertoihan se suht aivoimesti syömishäiriöstään sen laihdutustehtävän aikana.

[q]Loose Grip, 12.10.2007 15:08:

Johan sitä tiputeltiin maan tasalle tossa eilen kun niillä oli illalla keskustelutuokio, missä jokainen vuorotellen istui ryhmän eteen kertomaan tuntojansa rehellisesti kuluneesta viikosta.

[/q]

tän oisin kyllä niiin halunnut nähdä kokonaisuudessaan harmi ettei ollut just sillä hetkellä 24/7 päällä

lopettakaa nyt pliis kiinnostumasta tosta scheibasta!

[q]MiMoSa, Jokos Tiinalla muuten loppu se lääkekuuri vai vasta huomennako se oli?
[/q]

hei pliis Jonna!

[q]heivaanhei, 12.10.2007 23:12:
lopettakaa nyt pliis kiinnostumasta tosta scheibasta!

---
MiMoSa, Jokos Tiinalla muuten loppu se lääkekuuri vai vasta huomennako se oli?

---

hei pliis Jonna!
[/q]

[q]MiMoSa, 12.10.2007 23:24:
---
MiMoSa, Jokos Tiinalla muuten loppu se lääkekuuri vai vasta huomennako se oli?

---

hei pliis Jonna!

---

[/q]

Ei mut loppuks se?

Niil on kai paljon viunaa nyt tarjoolla? Ainaki pöydällä on sikana tölkkejä - vai onks ne tyhjiä? Ja jos ne on täysiä, niin miks ne ei oo jääkaapissa Kyllä mulle ja useimmille sidukat ja bisset maistuu kylmänä paremmalle

[q]-Fuzzy-, 13.10.2007 00:20:

Vaikka olis ehkä miljoona kertaa kivempi kuunnella, jos sen suusta tulis jtn järkevää...
[/q]

Oon ehkä vähän humalassa kattonu tota, mutta Aitotissi kyllä heittää välillä ihan hyviä ajatuksia sakille. Mutta vähän ontuu kyllä juttu. Ja sit kuvaaja/ohjaaja/whatever vois keskittyä joihinkin muihinkin välillä - täs on nyt tunti katottu/kuunneltu Aitotissin filosofisia jorinoita jo ihan tarpeeks. Muut meuhkaa taustalla ja A.T. saa aina uuden uhrin siihen, nyt on Fabu piinapenkissä.

[q]nethr, 12.10.2007 23:52:
Ei mut loppuks se?
[/q]
Ei loppunut, vasta tänään loppuu. Ei varmaan yhtään vituttanu kattoa neljättä kertaa saman viikon aikana muiden kännäilyjä...

[q]Miinapiina, 13.10.2007 23:09:
ei vitsit mikä jakso, jussi viihdytti khyl...
[/q]

mitä se teki? en nähnyt

[q]josbe, 29.10.2007 12:24:
---
AnderS, 29.10.2007 12:23:
Piialle se sai kunnon kilarit. Ihan oikealle ihmiselle kilahti, huorittelun olis pitäny jättää väliin.. Sen verran on kyllä jarkkoa puolustettava että mä en koskaan kuullut sen huorittelevan. Ikävää että sen piti seki aloittaa noin 300 000 ihmisen edessä.

---

Mistä se kilahti ja mitä se sano (paitsi huoraksi)?
[/q]

Tää tapahtui jo torstaina. Se kilahti siitä piian kitinästä ja kadin dissaamisesta. Sitte tais lipsahtaa about tällainen fraasi, "turpa kii saatanan *uora".. Kaikki oli lisäksi superkännissä joka sopivasti höysti tilannetta.

[q]AnderS, 29.10.2007 12:23:
Piialle se sai kunnon kilarit. Ihan oikealle ihmiselle kilahti, huorittelun olis pitäny jättää väliin.. Sen verran on kyllä jarkkoa puolustettava että mä en koskaan kuullut sen huorittelevan. Ikävää että sen piti seki aloittaa noin 300 000 ihmisen edessä.
[/q]
Mistä se kilahti ja mitä se sano (paitsi huoraksi)?

[q]josbe, 29.10.2007 11:01:
Valistakaas BB-ihmiset, että ketä se Jarkko oli eilen nimitellyt? Kuulin ratiosta, että sen pisteet katsojien silmis on saattanu vähän pudota sen takia, tjsp.
[/q]

[q]Tintti, 13.10.2007 20:58:
En seuraa kyseistä ohjelmaa, mutta teksti-tv:ssä näyttää olevan oikein otsikko, että Martina inhoaa lihavia ihmisiä ja hänen mukaansa "naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan". Voisin jopa kuvitella, että kyseisellä henkilöllä on jokseenkin aika pieni ja säälittävä ajatusmaailma noiden lausuntojensa perusteella.
[/q]

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/570895?big_brother

ainii mut eihän tytöt piereskele

O