Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- ...
- 250
- Seuraava »
tuli vaan tällai juttu mieleen...
ku toi aki tossa sano ettei se sen diabetes oo vaikuttanut talossa olemiseen/elämiseen millään lailla,
ja just iltasanomis se sit sano et sen riidan aikana ("heikoilla hangilla" "sä oot vaan nainen") sanotut jutut johtu siitä et sen verensokerit laski niin matalalle...
no mun yhellä hyvällä ystävällä on diabetes ja oon saanut sellasen käsityksen et jos laskee tosi matalalle ni saattaa mennä sekavaks ja höpötellä omiaan (voin tietty olla väärässäkin)
mut hassua et se aki alkaa puolustelee omii sanomisiaan diabeteksella mut sit tos suoras lähetykses ei mainitse siitä mitn...
[q]Miinapiina, 30.9.2007 22:00:
ku toi aki tossa sano ettei se sen diabetes oo vaikuttanut talossa olemiseen/elämiseen millään lailla,
ja just iltasanomis se sit sano et sen riidan aikana ("heikoilla hangilla" "sä oot vaan nainen") sanotut jutut johtu siitä et sen verensokerit laski niin matalalle...
no mun yhellä hyvällä ystävällä on diabetes ja oon saanut sellasen käsityksen et jos laskee tosi matalalle ni saattaa mennä sekavaks ja höpötellä omiaan (voin tietty olla väärässäkin)
mut hassua et se aki alkaa puolustelee omii sanomisiaan diabeteksella mut sit tos suoras lähetykses ei mainitse siitä mitn...
[/q]
Pfff... Kyl ihmiset jaksaa joka vitun sanomisista repii kaiken mahdollisen irti.
[q]Twist, 30.9.2007 22:09:
Pfff... Kyl ihmiset jaksaa joka vitun sanomisista repii kaiken mahdollisen irti.
[/q]
[q]Twist, 30.9.2007 22:09:
---
Miinapiina, 30.9.2007 22:00:
---
[/q]
Sitä se tekee, kun menee tv-ohjelmaan...siihen kannattanee varautua, että _kaikesta_ tulee julkista.
[q]**JenKKis**, 9.10.2007 10:28:
---
MesMeRise, 9.10.2007 02:55:
---
Fyraett, 9.10.2007 02:42:
---
Mut mä ajattelen sen asian niin, et toi akka on jo ollu julkisuudessa....
------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaiken lisäks uskon, että suurin osa ihmisestä omaa jo tietyn käsityksen tosta akasta, niin, mitä se siellä sit niinku oikeesti tekee?
---
Todellisuudessa jokainen noista kilpailijoistakin pyrkii julkisuuteen.
[/q]
Niinpä. Ja tuosta MesMeRisen kommentista huokuu just se, mitä BB:n tekijät halusivatkin tuodessaan Martinan taloon - ja mihin myös Martina selkeästi pyrkii. SUURIA TUNTEITA!
[q]*Mirri*, 30.9.2007 23:03:
---
MissKoo, 30.9.2007 21:40:
Eniten ehkä inohan kuitenkin tätä Farbodia tällä hetkellä, selkeesti karmee näyttely päällä koko ajan ja on jotenkin ällöttävä.
---
Muakin ärsyttää sen jatkuva näyttely eli itekseen juttelu jne. Toki jotkin läpät myös naurattavat mutten saa jotenki mitn käsityst siit ihmisenä noin muuten.
[/q]
Jooh, siis tuntuu että se Farbod on siellä vaan vapaamatkustajana, siitä ei saa mitään irti. Onkohan kielimuuri sit osasyynä, vai mikä, mutta ei kyllä tosiaankaan saa mitään irti koko kaverista.
Vähän väsynyttä kun taas tuotiin taloon uus heppu..
[q]akir0, 1.10.2007 10:27:
Vähän väsynyttä kun taas tuotiin taloon uus heppu..
[/q]
Michael Moore -dokkarin vuoksi katoin talk show'n vasta tänä aamuna ja oikeesti luulin ekana, että vihdoinkin saatiin taloon kauan toivomani (ei uusi vaan) vanha heppu. Jussin leveistä vyötäröfarkuista, tylsästä mustasta puserosta, leuoista ja maalaisjantterin siilitukasta päättelin, että nyt tuli taloon "ainakin 40-v. portsari". Noh, toinen puoli arvauksestahan osui just eikä melkein
En kyl vieläkään voi uskoa, että joku voi olla tommonen setä jo 27-vuotiaana, but maybe that's just me.
mä en kyl enää jaksa kattoo tota....
[q]Tontsis, 30.9.2007 22:55:
Toi oli kyl noloo BB:n osalta, että kun kadi jääty, ni vappu ei yhtään auttanut. Kas kun ei vielä liekittänyt lisää, että "oot suorassa lähetyksessä, älä nyt mokaa!" :D
[/q]
Totta.. Kadihan näytti siltä kuin sillä olis alkamassa paniikkikohtaus.
[q]Tontsis, 1.10.2007 11:06:
Kas, en mä tiennytkään tosta Jussista, kun katoin ykkösen Michael Moore-dissausdokkaria talk shown loppuajan.
BB:n kotisivuilta loppuu yläbannerista tila, kun alkaa tota porukkaa olemaan rivissä :D Alkaa kieltämättä mennä aika naurettavaksi jo. "Sinä sisään. Sinä ulos. Sinä sisään. Sinä ja sinä ulos. Te sisään. Sinä ulos".
"Big Brother -taloon Maxine uskoo tuovansa yllättävyyttä, pelihenkeä ja ehkä jopa myötähäpeää."
"Big Brother -taloon hän (Heli) lupaa tuoda menoa ja meininkiä sekä konflikteja."
"Sauli uskoo tuovansa Big Brother -taloon muun muassa viihdettä ja hulluutta."
"Timo lupaa tuoda talon arkeen myös menoa ja meininkiä."
"Myös Big Brother -taloon espoolainen myyjä (Niko) aikoo tuoda huumoria, tarttuvia sanontoja sekä tempauksia ja kepposia."
"Tiina uskoo tuovansa Big Brother -taloon spontaanisuutta, räväkkyyttä ja rock-henkeä."
"Jussi uskoo tuovansa Big Brother -taloon vauhtia ja vaarallisia tilanteita, hyviä keskusteluja ja bileitä."
No niin, näillä luulisi jo tapahtuvan :D
[/q]
Niinhän sitä luulis........... :D
[q]Super-Kerttu, 1.10.2007 13:57:
"Kuudes viikkotehtävä alkoi. Asukkaiden tehtävänä on nostaa kuntoa ja pudottaa painoa yhteensä 10 kiloa."
Luulis, että tää tehtävä on kaikkien mieleen, ovathan he toivoneet liikuntaa.. Ja eiköhän neljässä päivässä 12 ihmistä saa 10 kiloa pois.. Mä ainakin olisin ihan fiiliksissä tosta tehtävästä, jos olisin talossa..*hikoil*
[/q]
Joo samma här olisin NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIn innoissani :)
Hyvä tehtävä kyllä
[q]*Mirri*, 29.9.2007 22:36:
Kertokaa mulleki ku minen nähny?
[/q]
bb tenttas timon naisasioista talossa, ja timo oli ihan tosissaan, vaikka tais bb ihan huumorilla heittää
hauskaa katsottavaa oli khyl
Niin hyvä, että Kadi nimes Timon äänestykseen! Mua on alkanu ällöttää se jätkä viime aikoina NIIN paljon, toivottavasti se putoo!!
[q]MesMeRise, 1.10.2007 23:42:
---
Mut ehkä heli olis esittäny sellasen laamatanssin joka saa kaikkien poikien puntit tutisee.
[/q]
Parhaimmillaan ehkä tyttöjenkin puntit
[q]nethr, 1.10.2007 23:44:
---
MesMeRise, 1.10.2007 23:42:
---
Mut ehkä heli olis esittäny sellasen laamatanssin joka saa kaikkien poikien puntit tutisee.
---
Parhaimmillaan ehkä tyttöjenkin puntit
[/q]
No kyllä mun puntti olis ainakii
[q]*Mirri*, 1.10.2007 23:02:
Pointsit Nikolle siit kommentist jonka se heitti Helille. "Sori nyt vaan , mut et sä niin seksikäs oo..."
[/q]
Tää oli kyllä mun illan kohokohta :D
[q]Freja, 22.11.2009 22:23:
Ai mitä hittoa, toi ärtsy Antti ei tippunutkaan :D
[/q]
joo vähän hämmästyin :D
Kuuntelin tossa äskettäin Voice FM:ltä Helin haastattelua. Sehän jääty ihan samalla tavalla ulkomaailmassakin :D
[q]Sinza, 2.10.2007 09:21:
Niin hyvä, että Kadi nimes Timon äänestykseen! Mua on alkanu ällöttää se jätkä viime aikoina NIIN paljon, toivottavasti se putoo!!
[/q]
No et oo ainoa, mä toivon todellakin et päästään siitä tällä viikolla eroon!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- ...
- 250
- Seuraava »