Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]H3li, 26.9.2007 19:16:
Heli ja Kadi äänestykses. Paha paikka, molemmat ärsyttää mua. Kadi on melko tekopirtee ja pissiskin IMO, heli taas aika flegu ja sillee. En äänestä, enkä valita.
[/q]

heli ulos!!
säki voisit sitä äänestää, nii kuule!!
koska ennemmin äänekäs kadi jäis taloon ku heli mikä on flegu ja sillee

[q]**JenKKis**, 27.9.2007 00:14:
---
MesMeRise, 26.9.2007 23:53:
Anteeks, mutta missä noi on kasvanu?

Yks ei osaa laittaa pussilakanaa eikä tiedä mikä on lakana...

---

petauspatja pussilakanaan apua..
[/q]

No kyllä mulle tuli sellanen lievä "ei todellakaan voi olla totta"- fiilis.

Alko vituttamaan koko ohjelma kun Aki lens pois. Aki oli ehdottomasti mun suosikki , ei tota muiden jatkuvaa pelleilyä jaksa kukaan. Noh Sauli vaikuttaa kans ihan fiksulta tyypiltä .

[q]MesMeRise, 27.9.2007 00:18:
---
**JenKKis**, 27.9.2007 00:14:
---

---

---

[/q]

ei joidenki oo tarvinnu opetella, kun kaikki tehdään puolesta.

[q]anis, 27.9.2007 08:49:
---
MesMeRise, 27.9.2007 00:18:
---
**JenKKis**, 27.9.2007 00:14:
---

---

---

---

ei joidenki oo tarvinnu opetella, kun kaikki tehdään puolesta.
[/q]
Ollaanpas sitä nyt yksioikoisia. Voisiko johtua myös siitä, ettei hän ole koskaan nähnytkään pussilakanaa, jota ei käytetä lähes missään muualla kuin Suomessa? Enemmän kuin yksi ulkomaalainen ystäväni on ihastellut kyseistä keksintöä.

Jos Aki potkitaan pois talosta, rikostuomioidensa takia, eiks Helin vois sit potkii samaan syssyyn.

Eikö se nyt oo vähän tekopyhää et toinen sit lähtee rikostuomion takia.

[q]**JenKKis**, 27.9.2007 10:44:
---
Voisiko johtua myös siitä, ettei hän ole koskaan nähnytkään pussilakanaa...

---

sille mä ainakin juuri olin huvittunut... ymmärrän jos ulkomailla asuvat ystäväsi ei ole nähneet pussilakanaa, mutta luulis että kundi joka asunu suomessa pidemmän aikaa olis kyseiseen juttuun törmännyt edes joskus. vaikka siellä tyttöystävänsä luona...
[/q]
No ilmeisesti sitten ei... Eipä siihen välttämättä kiinnitä huomiota, jos ei ole just sattunut tyttöystävän luo silloin, kun niitä vaihdetaan, ja jos kotona käytetään pelkkiä lakanoita. Ilmeisesti ovat seurustelleet kuitenkin aika hetken aikaa, eivätkä asu yhdessä?

Itellänikin on kokemusta siitä, miten miehiltä jää ihan helvetin usein huomaamatta tällaset asiat. [size=4]

Esimerkiksi oma poikaystäväni laittaa yhä päiväpeiton nurinpäin joka ikinen kerta, kun ei kuulemma huomaa siinä mitään eroa. [/size]*nauru*

Voi vittu! Miks aina pitää katsoa menneisyyteen? Noiki on tapahtunut päälle 10 vuotta sitten. On kyl todella tyhmää, jos Aki heitetään ulos asioiden takis jotka on tapahtunut kauan sitten.

[q]nethr, 27.9.2007 15:44:
---
violet_angel, 27.9.2007 14:49:
---

Asiasta kukkalapioon:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1440203

---

Olisko muka mahdollista, että Aki heivattais talosta pihalle tollasten juttujen perusteella?
[/q]
en usko, sittenhän se helikin pitäisi potkia ulos talosta ja ties ketkä kaikki muut? varmasti muillakin on luurankoja kaapissa.

[q]violet_angel, 27.9.2007 14:49:
---

Asiasta kukkalapioon:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1440203
[/q]

Olisko muka mahdollista, että Aki heivattais talosta pihalle tollasten juttujen perusteella?

[q]MesMeRise, Voin olla täysin väärässä, mut eikö se sanonu asuneensa Suomessa 8 vuotta? Kai nyt siinä ajassa kerkee parit pussilakanat nähdä, jos ei ni en tiiä sit missä komerossa asuu.
[/q]
Entä jos ei ole integroituminut suomalaiseen yhteiskuntaan?
Moni 8 vuotta Suomessa asunut ei edes puhu Suomea. :)

[q]josbe, 27.9.2007 14:06:
---
MesMeRise, Voin olla täysin väärässä, mut eikö se sanonu asuneensa Suomessa 8 vuotta? Kai nyt siinä ajassa kerkee parit pussilakanat nähdä, jos ei ni en tiiä sit missä komerossa asuu.

---

[/q]

No kai mä oon sitte niin pimeessä tynnyrissä kasvanu etten voi ymmärtää miten aikuinen ihminen ei osaa keittää riisiä tai tiedä mikä on lakana. (siis olettaen nyt et asuu suomessa)

Nyt ku Einaria ja Akia ei ole enää, niin vois saman tien lopettaa katsomisen. Kaikki muut nimittäin on yhtä kiinnostavia kuin palanut paahtoleipä lattialla.

[q]MesMeRise, 27.9.2007 14:32:
---
josbe, 27.9.2007 14:06:

---

---

No kai mä oon sitte niin pimeessä tynnyrissä kasvanu etten voi ymmärtää miten aikuinen ihminen ei osaa keittää riisiä tai tiedä mikä on lakana. (siis olettaen nyt et asuu suomessa)
[/q]

eiköhän se nyt ole siitäkin kiinni, että hänen kulttuurissaan ei miehet tee yhtikäs mitään kotona IKINÄ. Perheen äiti ja tyttäret tekevät kaiken. Tästä hellästä huomasta miehet menevät naimisiin ja tuleva vaimo hoitaa kaikki työt taas. En yhtään ihmettele, jos pussilakanoita ei ole nähnyt ikinä.
jos niitä edes käytetään siellä päin maailmaa?!?

ei kyllä mitää järkee poistaa tota akia mielestäni kyseenalaista pitääkö tommosia 15vuotta vanhoja juttuja kaivella.

[q]josbe, 27.9.2007 16:26:
---
Sallakat, 27.9.2007 14:46:
---
eiköhän se nyt ole siitäkin kiinni, että hänen kulttuurissaan ei miehet tee yhtikäs mitään kotona IKINÄ.

---

Niinkö? Ei yhtikäs mitään ikinä?
[/q]

no kai ne sotkee, ett äideillä ja tyttärillä ois sitte jotain muutakin tekemistä ne perusjutut

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?565356

[q]Sallakat, 27.9.2007 14:46:
---
eiköhän se nyt ole siitäkin kiinni, että hänen kulttuurissaan ei miehet tee yhtikäs mitään kotona IKINÄ.
[/q]
Niinkö? Ei yhtikäs mitään ikinä?

[q]Loopy, 27.9.2007 19:20:
---
MesMeRise, 27.9.2007 19:16:
Jos Aki potkitaan pois talosta, rikostuomioidensa takia, eiks Helin vois sit potkii samaan syssyyn.

---

Ei rikostuomioiden, vaan valitsijaraadille valehtemisen vuoksi.

Oliko se viime kaudella kun joku potkittiin pihalle koska seurusteli vaikka oli väittänyt olevansa sinkku? Käytännössä sama syy tässä taustalla.
[/q]

Niijoo. Tottapa tuokin.

[q]MesMeRise, 27.9.2007 19:25:
---
Loopy, 27.9.2007 19:20:
---
MesMeRise, 27.9.2007 19:16:

---

Ei rikostuomioiden, vaan valitsijaraadille valehtemisen vuoksi.

Oliko se viime kaudella kun joku potkittiin pihalle koska seurusteli vaikka oli väittänyt olevansa sinkku? Käytännössä sama syy tässä taustalla.

---

Niijoo. Tottapa tuokin.
[/q]

Heli on siis vai kertonut ite siitä pahoinpitelytuomiostaan vai mikä sillä nyt olikaan?

O