Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]akir0, 3.9.2007 10:21:
---
Mark, 3.9.2007 09:51:
Mä kyllä luulen et limaEinari saa nopeen lähdön (---) ei voi kun kuvitella kuinka paljon miinuksia Hinarille putoo.

---

Eikalla on kuitenki ainakin nettikeskustelujen perusteella vahva tuki, samoin kuin esim. Miralla viime vuonna. En jaksa uskoa, että se iha helpolla talosta lähtee.
[/q]

Eilisillan talk show'ssa Eikka sai niissä äänestyksen pylväsdiagrammeissa himpun verran enemmän plus- kuin miinusääniä samaan aikaan, kun Mariia meni todella reippaasti miikalle.

UK:n koko kesän kestänyt Big Brother oli rauhallisempi ja kiltimpi kuin mitä ko. sarja on viime vuosina ollut. Seurasin alun jälkeen sitä noin kerran viikossa, mutta perjantaina ollut finaali vaikutti niin paljon siistimmältä kuin mitä Suomen finaalista voi tulla (ellei ihmeitä tapahdu ja suomalaisiin pysty jossain vaiheessa jollain lailla kiintymään)! Miksi, voi miksi Suomen BB:hen aina valitaan tollasia vtun samiksia? Tossa joukossa Eikka on kaikessä ällöydessään virkistävä poikkeus.

[q]Kon-tiki, 3.9.2007 10:51:
---
akir0, 3.9.2007 10:21:
---
Mark, 3.9.2007 09:51:

Tossa joukossa Eikka on kaikessä ällöydessään virkistävä poikkeus.
[/q]
Samaa mieltä! Siinä on ainakin kiinnostava hahmo, tavalla tai toisella*joo*.

Ei vittu toi Eikka on ällöin ikinä! Miten noi mimmit antaa tuollaisen niljakkeen käpälöidä? Eikka on just tuollainen tusinahiplaaja joka tosipaikan tullen jäätyis ja pahasti. Ällöarvo tyypillä täys kybä!

Eilisen jakson katoin, muuten jäänyt katsomatta joten vielä ei osaa muodostaa mielipiteitä. Mut kyllä eikka on aika ällö --->

[q]Zapa, 3.9.2007 12:09:
Eilisen jakson katoin, muuten jäänyt katsomatta joten vielä ei osaa muodostaa mielipiteitä. Mut kyllä eikka on aika ällö --->
[/q]

HYIIIIIII yäääää, nään painajaisia

[q]MesMeRise, 3.9.2007 12:51:
[/q]

Ja jos toi ei riitä ni ota mielikuvitus avuks ja kuvittele olevas siel eikan peiton alla ku liikettä näky Awwwww, cuteness overload?

-M

[q]Mark, 3.9.2007 12:52:
---
MesMeRise, 3.9.2007 12:51:

---

Ja jos toi ei riitä ni ota mielikuvitus avuks ja kuvittele olevas siel eikan peiton alla ku liikettä näky Awwwww, cuteness overload?

-M
[/q]

AAAAAAAA.. mä menetin just kaikken seksuaalisen halun ikinä ja en voi mennä peiton alle ens yönä :D yääää

Voihan tuuheus, nyt vasta huomasin paikallisen kaapelioperaattorin tarjouksen, että kaikki kanavapaketin omistajat saa Big Brother -kanavan ilmaiseksi. Eli 8,90e / kk mikä menee normaalistikin ja kaupan päälle 24/7. Pitää vaan ite netistä aktivoida tuo.

[q]akir0, 3.9.2007 14:10:
Voihan tuuheus, nyt vasta huomasin paikallisen kaapelioperaattorin tarjouksen, että kaikki kanavapaketin omistajat saa Big Brother -kanavan ilmaiseksi. Eli 8,90e / kk mikä menee normaalistikin ja kaupan päälle 24/7. Pitää vaan ite netistä aktivoida tuo.
[/q]

toi on just hyvä, mullakin on maksukanavatilaus voimassa, ni sai 24/7:n ilmaseks

[q]akir0, 3.9.2007 14:37:

[/q]

Some newsflash :D

-M

[q]akir0, 3.9.2007 09:44:
Marian haastattelu aiheutti kyl armottoman myötähäpeän. Argh!
[/q]

joo. "Mut emmä mikään dorka oo!!" niinku...

Apua..katoin ensimmäisen kerran kokonaan jakson tota ja nyt mä voisin kuolla, ampuu aivoni pihalle..auh sattuu..

Ite oon katellu BB-lähetyksiä oikeestaan vaan pari, mutta nettisivuja tulee tsekattua jonkin verran. Ihme pitää tapahtua jos Henri on vielä seuraavan äänestyksen jälkeen talossa.

[q]Hyzenthlay, 3.9.2007 23:02:
---
akir0, 3.9.2007 09:44:
Marian haastattelu aiheutti kyl armottoman myötähäpeän. Argh!

---
joo. "Mut emmä mikään dorka oo!!" niinku...
[/q]
Älkääs ny, Maria heittää diippii shittii:

Vappu kysyi seuraavaksi Marialta tämän suhteesta julkisuuteen:

- Olet pyrkinyt myös Idolsiin. Haetko ihan minkälaista julkisuutta tahansa?

- En oo sellainen. Olen syvä henkilö. Haluan tietysti, että olisi rahaa, et pystyisi tekemään hyvää. Vaikkapa eläinrääkkäystä vastaan. Nää on asioita, minkä perässä oon, Maria korosti.

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?557734

Onko kukaan muuten huomannu onko Tiina polttanu nyt sen jälkeen kun se alko epäilee olevansa raskaana? Pisti vaan silmään kun subin sivuilla oli juttua niistä sen epäilyistä ja samassa jutussa oli kuva siitä rööki kädessä. Varmaan se kyl on joku vanha kuva mut tuli vaan mieleen.

Kuuntelin tässä just töiden ohessa ekan bb extran tänä vuonna ja voi järkky kun toi Janne Kataja on ärsyttävä.*pökr* Taitaa olla eka ja vika bb extra tänä vuonna.

[q]MiMoSa, 4.9.2007 08:36:
Kuuntelin tässä just töiden ohessa ekan bb extran tänä vuonna ja voi järkky kun toi Janne Kataja on ärsyttävä.*pökr* Taitaa olla eka ja vika bb extra tänä vuonna.
[/q]

Joo, mä en kans tajuu et miten vitussa ne kaivaa noin suosittuun formaattiin Suomen paskimmat juontajat ja pellet, IMO jopa Ellen Jokikunnas vaikuttaa ammattilaiselta ja siedettävältä Mari Kakon, horoVapun ja sen Jannen jälkeen

-M

Toi Henri on ihan tyhmä kun kaikki muut on panostanu tohon niiden teemaan mut se ei ollenkaan.*senkin* Tollaset tylsimykset kotiin vaan, byebye, ei tuu ikävä!

[q]MiMoSa, 4.9.2007 13:13:
Munkin mielestä se on ihan samannäkönen mut käytöksessä en oo kyl huomannu mitään samaa. Sorella oli ärsyttävä valittaja mut Tiinasta tykkään.
[/q]

Ai, eiks toikin nyt nyyhki vähän harva se pvä jostain? Nojoo ehkä se saattaa olla fiksumpi, se naama tuo pahat fläsärit mieleen

-M

Ellen Jokikunnas, tuo kävelevä aivopieru.

O