Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Voi perhana! Minä kun jo elättelin toiveita että tänä vuonna voin olla välittämättä ko. shoysta niin eiköhän taloon astele vanha kamu Jarkko ja vielä toinenki tuttava nimittäin Timo.

nyt vissiin pitää tilata se 24/7:kin vielä.

Jake voittoon! \o/

[q]sts, 29.8.2007 10:17:

Kaapeli, nykii ku olis joku isdn striimi. ÄÄni tulee ok, mut kuva pätkii
[/q]

mulla on toiminut tähän asti ihan hyvin, aluks pätki vähän, mut ei sit enää myöhemmin illalla

[q]ratsastuskoulu, 29.8.2007 10:19:
Netti-tv toimii mutta kaapeli pätkäsee 3-4 sekunnin välein (kai teilläkin on molemmat!? *hihu*)
[/q]

En maksaisi 24/7 penniäkään, sain tuon ilmaikseksi koska tilaan muita kanava paketteja, tuo 24/7 on ihan hyvää taustahälinää töitä tehdessä. Mutta jos haluan samanlaista sosiaalista kanssa käymistä tutkia noin intiimisti, roudaan viikon saman porukan kanssa tai luen klubbaria.

[q]Miinapiina, 29.8.2007 10:24:
---
sts, 29.8.2007 10:17:

Kaapeli, nykii ku olis joku isdn striimi. ÄÄni tulee ok, mut kuva pätkii

---

mulla on toiminut tähän asti ihan hyvin, aluks pätki vähän, mut ei sit enää myöhemmin illalla
[/q]

pätkii taas: syy on maikkarin päässä.

[q]sts, 29.8.2007 10:11:
Nykiikö jollaki muulla toi 24/7 welhon verkossa ihan Stanasti.
[/q]

Kaapeli vai nettitv:ssä? Itsellä nettitv eikä kyllä ole byginyt..

-M

[q]Miinapiina, 29.8.2007 10:30:
---
sts, 29.8.2007 10:25:

---

juu, en oo tänään viel kerennyt kattoo ku oon ollut asioilla
täytyy varmaan boxi viiä huoltoon... apua!!! mistä mä sit katon 24/7????
luulin eka et vika on kaukossa, mut uudellakaan kaukolla ei pelitä

[/q]

ooks vaihtanu patterit? ;D

Welholle soitettuani: Kaapelinongelma ovat valtakunnallisia ja johtuva maikkairin päästä, maikkari on tietoinen asiasta ja pyrkii korjaamaan tilanteen mahdollisimman nopeasti.

[q]sts, 29.8.2007 10:25:

[/q]

juu, en oo tänään viel kerennyt kattoo ku oon ollut asioilla
täytyy varmaan boxi viiä huoltoon... apua!!! mistä mä sit katon 24/7????
luulin eka et vika on kaukossa, mut uudellakaan kaukolla ei pelitä

24/7:n nettitv saitilta lainattu teksti:

"Tältä sivulta löytyät Subtv:n Big Brother -ohjelmat.

* vko 1
* 26.08.2007 Big Brother 2007: Asukkaaksi taloon?

Materiaalin kopiointi ja edelleen välittäminen on kiellettyä ja laitonta."

Lähetin myös kyselyä aiheesta että saako töllöstä tulleet koosteet striiminä tänä vuonna, en ole saanut vastausta mutta itse käsittäisin että tuo yllä quotattu nimenomaan antaisi ymmärtää että näin on.. Helmeä jos todellakin saa katsella töllölähetykset any given day omaan tahtiin

-M

pääasia nyt ja AINA on et stanan yököttävä kaki ei voittanut viimeks Nothing else matters

-M

[q]kosmo, 29.8.2007 09:29:
Voi perhana! Minä kun jo elättelin toiveita että tänä vuonna voin olla välittämättä ko. shoysta niin eiköhän taloon astele vanha kamu Jarkko ja vielä toinenki tuttava nimittäin Timo.

Jake voittoon! o/
[/q]

Kun nyt pysyis siellä edes muutaman viikon*nauru*

[q]AnderS, 29.8.2007 12:24:
---
kosmo, 29.8.2007 09:29:

Jake voittoon! o/

---

Kun nyt pysyis siellä edes muutaman viikon*nauru*
[/q]

haha, no niinpä... sitten pääsis rahastamaan seiskaa kuvilla ja jutuilla!

markan viikkotehtävä, "rakentakaa kasvihuone" sama kasvihuone siis joka näkyy talon esittelyssä.

Lopputulos: jätkät rakentaa, akat tekee muuta :D

[q]sts, 29.8.2007 15:02:
markan viikkotehtävä, "rakentakaa kasvihuone" sama kasvihuone siis joka näkyy talon esittelyssä.

Lopputulos: jätkät rakentaa, akat tekee muuta :D
[/q]

kappas, mikä työnjako. Ei ois ens silmäyksellä arvannu et bimbot tyytyy meikkaamaan. Viime vuotisen "kahden kerroksen väkeä" tyyppisiä odotellessa, ehkä täl kertaa joku oikeesti sais pataa tai ees pesää.

-M

[q]Mark
ehkä täl kertaa joku oikeesti sais pataa tai ees pesää.[/q]

tota sopii toivoa! keittoa vaan ja kunnolla *känni*

[q]T-Justice, 29.8.2007 15:23:
[/q]

Kannatan kovia huumeita ja testopiikkejä, taitaa jäädä haaveeks vaan

-M

[q]T-Justice, 29.8.2007 15:23:
---
Mark
ehkä täl kertaa joku oikeesti sais pataa tai ees pesää.
---

[/q]

Kyllä noi tän vuoden valinnat on silleen tehty että salettiin siellä bylsitään. Ketään morkkaamatta pakko sanoa että ainakin osa mimmeistä tuntuu olevan löyhän moraalin kannattajia*nauru*

[q]kosmo, 29.8.2007 09:29:
Voi perhana! eiköhän taloon astele vanha kamu Jarkko ja vielä toinenki tuttava nimittäin Timo.

Jake voittoon! o/
[/q]
No kun tuut Fiksaatioihin niin voit katella sitä täällä yötä päivää, jos ei muuta tekemistä oo... piti vaan lähettää telkka huoltoon ja ottaa studion megatelkkari lainaan. Oli vähä itellekin ylläri että viime kaudella oli yks tuttu, nyt kaks! Hetken päästä talo koostuu vissiin ainoastaan tutuista tyypeistä

Olen ehtinyt katella ohjelmaa nyt jonkun yht. 2h ja mua ärsyttää eniten Poindexter Einari.

[q]AnderS, 29.8.2007 16:05:
---
T-Justice, 29.8.2007 15:23:
---
Mark
---

---

Kyllä noi tän vuoden valinnat on silleen tehty että salettiin siellä bylsitään. Ketään morkkaamatta pakko sanoa että ainakin osa mimmeistä tuntuu olevan löyhän moraalin kannattajia*nauru*
[/q]

Mutta ehkä kaikki ei oo.

Kikkara-Kadi on sinkku ja varmaan paneekin jotain, jos kukaan talossa sattuu häntä jossakin mielentilassa miellyttämään (niin hölmöhän kukaan nainen ei toki ole, että alkais Einaria, ja se Saulikin on mun mielestä mahdollisesti enemmänkin kuin pelkkä fruittari). Toisaalta eilen kun kaikki esitteli itsensä pitkän pöydän ääressä, aika moni mm. blondi-Mariia sanoi olevansa seukkaaja.

Jäämme jännittyneinä tirkistelemään.

[q]Kon-tiki, 29.8.2007 17:03:
---
AnderS, 29.8.2007 16:05:
---
T-Justice, 29.8.2007 15:23:
---
Mark
---

---

---

Mutta ehkä kaikki ei oo.

Kikkara-Kadi on sinkku ja varmaan paneekin jotain, jos kukaan talossa sattuu häntä jossakin mielentilassa miellyttämään (niin hölmöhän kukaan nainen ei toki ole, että alkais Einaria, ja se Saulikin on mun mielestä mahdollisesti enemmänkin kuin pelkkä fruittari). Toisaalta eilen kun kaikki esitteli itsensä pitkän pöydän ääressä, aika moni mm. blondi-Mariia sanoi olevansa seukkaaja.

Jäämme jännittyneinä tirkistelemään.
[/q]

Kannattaa katsoa tänään todellaki toi bb kick- off, mä en ihan tuulesta temmannut tuota milepidettäni*tirsk*

Niin ja täytyy sanoa että kyllä muutama tyyppi jäbistä ei takuulla pakita, jos joku mimmeistä alkaa näyttää vihreetä valoa. Mä ainakin lyön vetoa kaverini puolesta, se on niin miäs vosu!

O