Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]MiMoSa, 27.8.2007 09:59:

Sama täällä!*iloinen* Paitsi et ei kyl ilmaseks.*hmph* 2 yötä enää.*joo*
[/q]

eiks ala jo huomen? eiks ne huomen mee sinne taloon...
ainakin tuol http://www.dnainternet.fi/digitv/kampanjat/bigbrother/ sanotaan et lähetykset alkaa 28.8... tosin se asiakaspalvelu naikkonen sano et keskiviikkona sit alkaa näkyy...
olen hämilläni

[q]Miinapiina, 27.8.2007 10:05:
---
MiMoSa, 27.8.2007 09:59:

Sama täällä!*iloinen* Paitsi et ei kyl ilmaseks.*hmph* 2 yötä enää.*joo*

---

eiks ala jo huomen? eiks ne huomen mee sinne taloon...
ainakin tuol http://www.dnainternet.fi/digitv/kampanjat/bigbrother/ sanotaan et lähetykset alkaa 28.8... tosin se asiakaspalvelu naikkonen sano et keskiviikkona sit alkaa näkyy...
olen hämilläni
[/q]
No mäkin oon ollu vähän ihmeissäni ton takia, kun tuolla subin sivuilla sanottiin et netti-tv:ssä alkaa huomenna ja keskiviikkona telkkarissa. Ja sit et keskiviikkona livetallenteessa esitellään talo ja asukkaat.*ding* Et enpä kyl sit tiiä, mut huomennahan se sit selviää.

[q]MiMoSa, 27.8.2007 10:15:
No mäkin oon ollu vähän ihmeissäni ton takia, kun tuolla subin sivuilla sanottiin et netti-tv:ssä alkaa huomenna ja keskiviikkona telkkarissa. Ja sit et keskiviikkona livetallenteessa esitellään talo ja asukkaat.*ding* Et enpä kyl sit tiiä, mut huomennahan se sit selviää.
[/q]

Ainahan ne tv-lähetykset on ollu pvän jäljessä, mitä ihmeellistä tossa nyt on?

-M

[q]Mark, 27.8.2007 10:17:
---
MiMoSa, 27.8.2007 10:15:

---

Ainahan ne tv-lähetykset on ollu pvän jäljessä, mitä ihmeellistä tossa nyt on?

-M
[/q]
No siis se, et tossa sanotaan et livetallenteessa esitellään talo ja asukkaat keskiviikkona. Ja mä siis tajusin sen niin, et ne tulee eka siihen studioon ja siitä sit laitetaan taloon samalla lailla kun viime vuonna.

[q]MiMoSa, 27.8.2007 10:20:
No siis se, et tossa sanotaan et livetallenteessa esitellään talo ja asukkaat keskiviikkona. Ja mä siis tajusin sen niin, et ne tulee eka siihen studioon ja siitä sit laitetaan taloon samalla lailla kun viime vuonna.
[/q]

Niin, dunno, jotain 'uutta'? Tai ehkä ne miksaa tallennetun ja livematskun niinku tekevät sunnuntain livelähetyksissäki..

-M

[q]SA-TomTom, 27.8.2007 11:52:
jos jollakulla on asiaa mulle, soittakoot 1vrk ja 9t sisään. seuraavan kerran saa kiinni sit joskus 100 päivän kuluttua *pepsodent**nauru*
[/q]

Onko meillä klubbariedustus talossa? ::::::D

jos jollakulla on asiaa mulle, soittakoot 1vrk ja 9t sisään. seuraavan kerran saa kiinni sit joskus 100 päivän kuluttua *pepsodent**nauru*

ei luoja taasko tää alkaa?

noh toivottavasti tästä ei kärsis yhtä paljo ku edellisvuosina. taitaa olla vaan turha toivo.

[q]SA-TomTom, 27.8.2007 11:52:
[/q]

:O

[q]Miinapiina, 27.8.2007 11:42:
nii sepä se, mut 24/7 ei tulee kyl suorana. ja mietittiin et koska alkaa tulee telkusta (tuo 24/7) ku tuol yhil sivuil sanotaan et lähetys alkaa 28.8 ja kuitenkin mullekin sanottiin et alkaa ke näkyy...
että näin.
[/q]

Onko sun mielestä siis parin minuutin bufferointi yhtä kun ei-suora? Kyllä viime kaudella ainakin tuli 24/7 netistä parin minsan viiveellä..

-M

[q]Mark, 27.8.2007 12:18:

Onko sun mielestä siis parin minuutin bufferointi yhtä kun ei-suora? Kyllä viime kaudella ainakin tuli 24/7 netistä parin minsan viiveellä..

-M
[/q]

no ei oo, ku toi ylimääränen "ei" oli vaan jostain tullut tonne

[q]Miinapiina, 27.8.2007 12:21:
---
Mark, 27.8.2007 12:18:

-M

---

no ei oo, ku toi ylimääränen "ei" oli vaan jostain tullut tonne
[/q]

Damn those mondays :P

-M

[q]Elias, 27.8.2007 12:11:
---
SA-TomTom, 27.8.2007 11:52:

---

[/q]
no mä en ainakaan sinne ole menossa :D muuten vaan voi olla hieman vaikea tavoittaa, mitä on tullut kokemusta edellisen parin tuotantokauden aikana :P

[q]SA-TomTom, 27.8.2007 12:42:
no mä en ainakaan sinne ole menossa :D muuten vaan voi olla hieman vaikea tavoittaa, mitä on tullut kokemusta edellisen parin tuotantokauden aikana :P
[/q]

Joo tää ei nyt tuu ollenkaan hyvään saumaan, mä koukutun kans ja ku pitäs taistella koulus ja duunis mis molemmis wlani ni ei hyvää päivää lupaavalta näyttää *toktok**nauru*

-M

[/q]

Jos on noin tiukasti ohjelmaan kiinni, niin eikö kannattais mennä ens kerralla ihan sinne paikan päälle? Parhaassa tapauksessa voisit saada rahaa siitä korvaukseks

[q]Mark, 27.8.2007 15:45:
---

Jos psyykinen tasapaino kärsii muuten vaan yhdestä ohjelmaformaatista (okei suositusta sellaisesta), kannattanee harkita maan vaihdosta johonkin missä ko shöytä ei esitetä (Maissa missä sitä esitetään mediahässäkkää tuskin pääsee niin pakoon että voi silmänsä siltä ummistaa)

-M
[/q]

aivan yhtälaillahan addictiossa psyykkinen tasapaino kärsii joten pitäisikö pitäjienkin muuttaa muualle.

[q]Apo, 27.8.2007 13:28:
---
SA-TomTom, 27.8.2007 12:42:

---

Jos on noin tiukasti ohjelmaan kiinni, niin eikö kannattais mennä ens kerralla ihan sinne paikan päälle? Parhaassa tapauksessa voisit saada rahaa siitä korvaukseks
[/q]

Eikös kaikki muutkin kuin voittaja saa siitä rahaa? Muille asukkaille maksettavat summat on tyyliin minimipäiväraha ja tuotantoryhmä tekee 24-tuntista päivää kaiken maailman vedätysliksoilla, mutta rahaa se on pienikin raha

---
Elias, 27.8.2007 12:11:
---
SA-TomTom, 27.8.2007 11:52:

---

---

[/q]

Hitto, meikä jo säikähti! :DD

Onneks hajos telkkari

[q]Cloud, 27.8.2007 15:57:
aivan yhtälaillahan addictiossa psyykkinen tasapaino kärsii joten pitäisikö pitäjienkin muuttaa muualle.
[/q]

Ja kaikki ketkä seuraavat vakituisesti jotain sarjaa ovat automaattisesti addiktoituneita?

-M

O