mitä aseita omistat?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 15
- Seuraava »
[q]Ana-5000
H&K USP tuntuis istuvan käteen aika mukavasti. Glockikin vois olla ihan kiva. Tärkeintä k.o. aseelle olisi, että se olisi luotettava, helppohoitoinen...
[/q]
Eikös USP ole aikas iso?
Itelleni Glocki istuu käteen kuin haskikas, mutta kahvan karhennus on imo heikko..
Rupee luisteleen kädessä jos vähänkin kädet hikoo..
Lupapapereita rupeen kohta pistään sisään...
Katana ja Wakizashi löytyy... Ei teroitettuja (koriste-esineitä)*plur**plur*
hmm niin sekä heittotähti kaiken varalle.
[q]Mikki, 26.8.2005 22:06:
---
Ana-5000
H&K USP tuntuis istuvan käteen aika mukavasti. Glockikin vois olla ihan kiva. Tärkeintä k.o. aseelle olisi, että se olisi luotettava, helppohoitoinen...
---
Eikös USP ole aikas iso?
Itelleni Glocki istuu käteen kuin haskikas, mutta kahvan karhennus on imo heikko..
Rupee luisteleen kädessä jos vähänkin kädet hikoo..
Lupapapereita rupeen kohta pistään sisään...
[/q]
Mul on aika iso käsikin kyl. Mulla oli se USP Compact replica, ja se mitä siit jäi mieleen oli se et se istu kyl hyvin kouraan.
Sääli vaan et se maksaa 750 euroa :(
Mun kellarissa oli haulikko ja panoksia, mut ei ollu omia ja viety pollariasemalle... Joku aikasempi asukas unohtanut... *täh* Mulla vaan pesismaila odottamattomia vieraita varten.
Kyynelkaasua ja teleskooppipamppu..Tuli aseet on ihan perseestä kun mun kaveri vahingoissa ampui itseensä päähän asella yhellä jatkoilla..*uuh*
[q]Trancemaster, 26.8.2005 22:21:
Kyynelkaasua ja teleskooppipamppu..Tuli aseet on ihan perseestä kun mun kaveri vahingoissa ampui itseensä päähän asella yhellä jatkoilla..*uuh*
[/q]
Mitä kävi?
[q]Trancemaster, 26.8.2005 22:21:
[/q]
Miten noin pääsi edes käymään?
Aseella vahingossa päähän ei oo sama, ku vahingossa löis päänsä kaapin oveen tms..
[q]Ana-5000, 26.8.2005 22:22:
---
Trancemaster, 26.8.2005 22:21:
---
Mitä kävi?
[/q]
Se kuoli muutama tunti se jälkeen sairaalassa...*nyyh*
En ikinä unohda sua jussu...*hymy*
[q]Trancemaster, 26.8.2005 22:27:
Se kuoli muutama tunti se jälkeen sairaalassa...*nyyh*
En ikinä unohda sua jussu...*hymy*
[/q]
Tosi ikävää. Ei pitäis leikkiä aseilla :(
Sakon .308
12-kaliiperinen rinnakkaispippuinen Brno-haulikko
Ilmakivääri
Ilmapistooli
Kyllä, ammun eläimiä.
En tarvi tuliaseita, five point palm-exploding heart-tekniikka on riittäny toistaiseksi*joo*
Jousipyssyn joskus askartelin - mut ei mulla sitä enää oo,
minne lie jääny matkan varrelle.
Leipäveitsen (terävän sellaisen) ja kaulimen.
Pari suht hienoa lyhytmiekkaa ja yksi aamutähti *kehuskel*
Peniksen
Taljajousi löytyy. Ostin ku halvalla sain
Vielä pitäis nuolia ostaa et pääsis ampumaan.
Kuminauhapyssyn <:
Ajattelin että jos ostais jonku n pyssyn kun ollaan käyty serkun ja isovelin kanssa ampuilemassa,m ut sitten on ehkä parempi jättää ostamatta kun joko ampuan jonkun toisen tai sitten itteni...... *yessir**piis**mietiskel*
*piis&loove*
[q]Yallu, 26.8.2005 21:36:
Kaksi ruoskaa (ne on kiinnitetty olkapäihin)..
[/q]
:DDD
eli teh virallinen klubitus asehullu thread: Mitä tuliaseita omistat?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 15
- Seuraava »