Tiesitkö tämän minusta?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 39
- Seuraava »
[q]Verano, 19.8.2005 15:22:
---
Käsittääkseni silmäripset eivät edes kasva takaisin, ainakin jos ripset polttaa niin ne eivät enää kasva.. Mikä säihkysilmä olisinkaan ellei mulla olisi ollut tuollaista perversiota.
[/q]
Mulle silmälääkäri kyl sano et ripset kasvaa niin kauan kun on luomet ehjät. Tämä sen jälkeen kun meinasin sokasta itseni roomalaisella kynttilällä eräs uusivuosi. Onneksi sarveiskalvo on suht kestävää tekoa.
[q]:D, 19.8.2005 15:52:
---
Verano, 19.8.2005 15:22:
Mikä säihkysilmä olisinkaan ellei mulla olisi ollut tuollaista perversiota.
---
Mulle silmälääkäri kyl sano et ripset kasvaa
[/q]
hys!!!
Mun nimellä ei löydy googlesta mitään. No, jotain sellaisia, jossa sattuu olemaan samassa yhteydessä jollakin sama sukunimi ja jollakin sama etunimi.
Lisäksi nimimerkilläni löytyy tietoja vain näiltä sivuilta+platinumista, joten kukaan tuskin vahigossa eksyy hakemaan tietoa hakusanalla "extramppa", koska se ei tarkoita mitään. (Konekin kysyi, tarkoitinko "extrema")
Eipä varmaan olisi kukaan tiennyt tätä minusta, koska itsekin selvitin sen vasta.
Vielä lisää...
Katson ainakin 5tuntia viikossa hentaita ja pirrän vähäpukeisia mangoja ihan kikseissä.
[q]Verano, 18.8.2005 18:17:
Kävin kerran puheopetuksessa ja vika katos.
[/q]
Itse R-vian omaavana tuollainen oppivaisuus ottaa kovasti pannuun! Mun äiti yritti viedä mut 4-vuotiaana puheopettajalle, mutta ne eivät suostuneet opettamaan mua, koska koulussa saa kuitenkin puheopetusta. No niinhän siellä saikin ja ensimmäisellä luokalla opin myös sanomaan hienosti R:n. Aluksi kuitenkin tuon oikean R:n sanominen hidastutti puhumistani sen verran, että minuahan alettiin kiusaamaan siitä paljon enemmän kuin itse R-viasta oli koskaan kiusattu. Niinpä siis vaihoin takaisin vialliseen R:ään!
Joskus seiskalla sitten koin kamalaa alemmuuskompleksia viastani ja menin taas puheopettajalle, mutta silloin ei enää löytynyt tarpeeksi pitkäjänteisyyttä opetella kunnolla R:ää sanomaan. Ja kyllä mä edelleen tiedän ja periaatteessa osaankin sanoa R:n oikein, mutta puheessa sitä en osaa käyttää..*igor*
Nykyisin kuitenkin olen täysin sinut "vikani" kanssa..Ja itseasiassa sanon aina, että "Kertsu ei ole Kertsu, jossei se hiukan sorahda!" Ja tämän sanon R:ää ylpeydellä sorauttaen!
Mut nyt meni kyl totaalisen offtopiciksi!
Mun toisessa kitarassa ei ole ku 3 matalinta kieltä.... Max Cavallera tyyliin
Ai niin..Ja pitäähän tänne lisätä vielä se, että sain kerran (kesä 2001) aika hyvin turpaani keskellä Turun kauppatoria perjantai iltana n. klo 22! Ja niitä poikia oli aikas monta..*dissaa*
Niistä asioista joita tutut eivät yleisesti ottaen minusta tiedä aika iso osa on sellaisia että niiden on parempi sellaisina pysyäkin. Mut pannaan pari kesympää:
- Oon ollut "MC:nä" Paavo Siljamäen (Above & Beyond jne.) tietääkseni ekalla livekeikalla (vuosi oli 1994 ja paikka Lepakon Throb-disko). =)
- En muista koska olen viimeksi asioinut parturissa, on siitä ainakin 6-7 vuotta. Kotikonsteilla pysyy letti lyhyenä (ja tähän vois moni lisätä että sen on näköinenkin).
- Olisin päässyt testituloksen perusteella Mensan jäseneksi mutta en liittynyt koska tulin siihen tulokseen että siellä on ihan liian urpoa jengiä jotta sitä voisi oikeasti kutsua "huippuälykkäiden" kerhoksi. =)
- Olisin päässyt muutama vuos sitten HKKK:lle opiskelemaan mut en ottanut paikkaa vastaan vaan menin ammatikorkeakouluun. Joka sekin tuli lopetettua vuoden jälkeen kun vaihdoin toiseen kouluun.
- Mulla on ammattitutkinto! =)
Menipäs kauheaks elvistelyks, taidan lopettaa tähän.
Aika monessa saattaa kyteä tämä sama vika eli rahojen säästäminen on aivan liian rankkaa. Aina kun rahat tulee ne myös samalla kertaa menee.
elishan kommenttiin voisin ottaa itsekkin kantaa ja kertoa, että pienenä minulla oli kausi jolloin söin suurimmaksi osaksi kissanruokaa..siis salaa vanhemmilta tietenkin.
[q]mekaanikko, 19.8.2005 17:44:
- En muista koska olen viimeksi asioinut parturissa, on siitä ainakin 6-7 vuotta. Kotikonsteilla pysyy letti lyhyenä (ja tähän vois moni lisätä että sen on näköinenkin).
[/q]
Seriously, millon viimeks joku on nähny sun fledas?
[q]Ana-5000, 19.8.2005 18:55:
Seriously, millon viimeks joku on nähny sun fledas?
[/q]
Viimeks nähty julkisesti vissiin heinäkuun Unityssä. Enkä mä ny nukkuessa lätsää pidä, enkä aina nuku yksin. =p
[q]mekaanikko, 19.8.2005 17:44:
[/q]
Mä olin 17-vuotias ku marssin ekaa kertaa parturii, myös kotikonstein hoitanu mun piiskurii.
eli joku 5 kertaa yhteensä käyny parturis mun elämän aikana :D
Mulla on aina piilolinssit päässä jos rillejä ei näy ja olen saanut aikanaan ehdollista...*dissaa*
[q]Fyraett, 19.8.2005 19:20:
---
mekaanikko, 19.8.2005 17:44:
---
Mä olin 17-vuotias ku marssin ekaa kertaa parturii, myös kotikonstein hoitanu mun piiskurii.
eli joku 5 kertaa yhteensä käyny parturis mun elämän aikana :D
[/q]
Minä pistän paremmaksi. En ole ikinä käynyt parturissa. Äiti, mummi ja itse olen aina leikannu.
mul on jo yks ura takana
olin eläkkeellä jo 25 vuotiaana ekasta ammatistan
*hyppymällihymiö*
edit: ai ni, oon ollu 4 ekaa koulu vuotta steinerkoulussa
ah sitä eurytmiaa, niin ihanaa...
Olen saanut pesäpallomailasta ja kaapelinpätkästä Kouvolan yöelässä joskus hurjassa nuoruudessa, kouvola *sydän*
En ole lyönyt ketään tosissani satuttamistarkoituksessa, enkä ole kyllä ikinä juossut karkuunkaan ketään. Tää ei silti tarkoita sitä että ottaisin turpaani kiltisti jos joku tulee lyömään... Onneksi ei moneen vuoteen ole edes tullut tilannetta itselle tai kavereille, mistä ei selviäsi puhumalla.
Hehe, pakko tähänkin on jotain tunnustaa ;)
Olen varastanut lapsena leikkiessäni pyykkinarulta Papin työvaatteet leikkejä varten. Hieman nauratti kun se pappi tuli hakemaan niitä kaverini kotoa ja sen kaverin äiti siinä ovella että jaaettäämitäonpölliny? Eikyllämeidänkullanmuru......... ja me hiippaillaan kaveriporukassa siellä taka alalla enemmän ja vähemmän papinvaatteissa.
Olen kussut Myöhempienaikojenpyhienjeesuksenkristuksenkirkon (joka on Mormoonikirkko Marjaniemessä) postiluukkuun aamukuudelta kun posti on juuri saapunut. Mormoonien käännytysyritykset olivat tehneet tehtävänsä...
Lissää ku muistan noita...
[q]Steven Hoaks, 19.8.2005 19:37:
Minä pistän paremmaksi. En ole ikinä käynyt parturissa. Äiti, mummi ja itse olen aina leikannu.
[/q]
:) prkl, ihan hyvä.
[q]Itis, 19.8.2005 20:00:
-clip-
[/q]
Tuosta voidaan hieman päätellä ettet ainakaan taivaaseen ole heti menossa
Kaverilta sain idean uuteen topikkiin johon kaikkien olis tarkoitus kirjoittaa itsestään jotain mitä muut eivät todennäköisesti tiedä, tai mikä on muuten vain aika uskomatonta... Vähän niinkuin jos olisit Kuutamolla-ohjelmassa ja sinun pitäisi keksiä elämästäsi jotain mahdollisimman outoa
Minä aloitan - itsekkäästi
Seattlen reissusta kaikki jo tietääkin (siis siitä että muutin viikon mietintäajan jälkeen Seattleen rakkauden perässä *pihkassa*), mutta semmoinen mistä ei olla paljoa puhuttu on se, että minun ei tarvinnut olla yhdeksännellä luokalla päivääkään koulussa... Kävin vain kokeissa, ja kun ei joutunut kestämään sitä kaikkea hälinää niin numerot nousi.
Nyt, Sinun vuorosi!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 39
- Seuraava »