masennus...

Back to yleinen keskustelu O

Mä olen tänään tosi pahassa masennuksessa. Ei jaksaisi edes nähdä itseään peilistä.

MÄen edes aio kirjoittaa tänne mitään kun en ole ollut pitkään aikaa yhtään masentunut...
Se on mun mielestä psyykkinen juttu, jos ihminen haluaa ja tietää että voi olla masentunut niin sitten hän on... Se on kiinni päästä..

Siis onhan kai ihan lääketieteellisesti kerrottu mikä on masennus mutta mitä sitä ennen oli? Ei ainakaan masennusta. *hääh*

Pahaa masennusta mä en ikinä vielä oo kokenu, ja toivon, että pystyn välttymään siltä lopunkin elämäni ajan, koska mulle riittää ihan nää väliaikaset vitutuskaudet, joita jokaisella varmastikin (?) joskus on.

Etenkin kun mä kuulun näihin itsesäälissäkieriskelijöihin, jotka vaan märehtii sitä masennustaan & vitutustaan, eikä edes yritä parantaa oloa lähtemällä ulos tai kavereita tapaamaan tai tjn...

Mutta sitten kun taas on parempi olo, osaa nauttia siitä. Ehkäpä masennuksessakin siis jotain hyvää on? Tuntuu vaan välillä siltä, että nykyään jengi valittaa ihan turhasta ja tekee itelleen ongelmia, jos niitä ei muuten oo.

Mullakin on vähän sellainen juttu, että jos masentaa niin sitten vain kierin itsesäälin kuralammikossa enkä edes yritä parantaa tilannetta..joskus joku kaveri on maininnutkin asiasta että nautinko mä jotenkin masennuksesta. En kyllä koe asian olevan ihan niinkään.. hmm.

unity(f) yritä jaksaa ja olla kova..tiedät ettet koskaan ole yksin*sydän**sydän*sua rakastetaan aina*sydän**sydän*

masentaa tollaiset pommiiskut sairasta

[muokattu 13.10.2002 02:11]

Syksy ja syyssateet masentaa, ihmiset masentuu ---> jossain tapahtuu/joku kuolee

Varsin valitettavaa.

tonppa:[q]Hmmm..kuinkahan monen masennus näistäkin on ihan itse aiheututtua*uuh*, eli kannattais miettii sitä edellistä vkl:a ja mitä tulikaan tehtyy/otetttuu ?![/q]

TOTTA! Ei masennusta olemassa on!! (jos ei siitä mietiä) *ökkö*

Vaan mitäpä voit asialle tehdä kun kaikki ympärilläsi pakottaa sinut ajattelemaan vain ja ainoastaan sitä asiaa joka sinut masentaa?

Avernian:[q]Syder:Vaan mitäpä voit asialle tehdä kun kaikki ympärilläsi pakottaa sinut ajattelemaan vain ja ainoastaan sitä asiaa joka sinut masentaa?

Vaihda maisemia[/q]

Kun sekään ei ole mahdollista? Entä sitten?

Hum, ok :D

Olliboy:[q]mua masentaa jos ajattelen liikaa.ei siis ajatella. *igor*[/q]

Nii, ei ajatella.

Teks:[q]Olliboy:mua masentaa jos ajattelen liikaa.ei siis ajatella.

Nii, ei ajatella. *justjoo*[/q]

No ei sitä voi aina iha nollat taulussakaa juoksennella.

hss. elä kerro.

Avernian:[q]

Mä olen kyllä elävä todiste siitä että nollat taulussa voi tehä mitä vaan, vaikka kirjottaa Klubituxen foorumeillekin. *vink*[/q]

Ton kyllä voi uskoo

Olliboy:[q]mua masentaa jos ajattelen liikaa.ei siis ajatella. *igor*[/q]
jeeeps... ...ainakin kun mä ajatellen.. pää kipee...

Parasta masennuslääkettää näyttää todellakin olevan se kun sulkee päänsä ja antaa aivojen kerrankin olla ihan hiljaa. Vapauttava tunne! *sydän*

tää joku tilitys topic?

klubitus -> hämmennys

masennus...mua masentaa,ehkä se on oikee sana tälle ololle...päälllisin puolin/ulkopuolisten silmin kaikki on ok,mut ei ikävä kyl oo,myönsin sen vast itelleni ja se joutu jotai kirvelee pikkasen.haluisin olla kova persoona mut oon liian heikko kohtaamaan liian monta ikävää asiaa samoina päivinä.ja muutenkin lisää haasteit elämään et joku tuntuis joltain.

O