Defence - Feat. DARUDE @ Senssi 14.10.

Back to tapahtumat O

[q]Nectarine, 16.9.2005 17:34:
---
DjBeliar, 16.9.2005 10:09:

Vaiko tyttöjen tequila? Jaa-a! Uskallankohan päästää omaa emäntääni kanssasi kemutteleen? -> *känni*

Itse joudun nämäkin taas missaamaan, ku päivämäärä vaihtui...

---

mitä, etkö sä luota muhun?
[/q]

Mä en luottais

Jees, Senssillä ei olla vähään aikaan päästykään kemuileen.
Mielästäni tervetullutta vaihtelua Tampereen bileille, et Senssikin taas avaa oviaan kemuille, kun onhan se kooltaan ja äänentoistoltaan yks Treen parhainpia paikkoja*joo*

[q]Circle, 27.9.2005 10:36:
Jees, Senssillä ei olla vähään aikaan päästykään kemuileen.
Mielästäni tervetullutta vaihtelua Tampereen bileille, et Senssikin taas avaa oviaan kemuille, kun onhan se kooltaan ja äänentoistoltaan yks Treen parhainpia paikkoja*joo*
[/q]
Joo, onhan se mukavaa vaihtelua.
:)

Huippu homma et Senssillä!! Siel onkin tullut oltua aina aikas selvinpäin*känni*
Mistä tulikin mieleen, et onkohan mitään häppäri meininkiä!?!

Millaistakohan settiä Darude soittaa, ku ei ole uusia singlejä ilmestynyt vähän aikaan. Odotukset on ainakin kovat, koska onhan mies kiertänyt tätä planeettaa jo aika paljon. Toivottavasti jotain uudenpaa matskua olisi tiedossa.

Pitänee tulla entisen kotikunnan kasvattia katsomaan ja kuuntelemaan.

[q]vincent vega, 29.9.2005 21:18:
Huippu homma et Senssillä!! Siel onkin tullut oltua aina aikas selvinpäin*känni*
[/q]

Niinpä Vincentti...

Halpa viina ja halvat naiset kiinnostaa aina sua!!!

Toi Darude epäilyttää mua, mut Luotetaan Circleen
ja mestoilla juomassa Vincenttiä pöydän alle.

Senssi kyl pirun hyvä paikka vetää *känni*. ja ehkä vähän jumpata siinä sivussa...

Joka kerta kun olen ollu samassa bileissä keikalla Daruden kanssa, olen tykänny hänen setistään.

Mutta ihmisiä on moneen junaan

[q]Parker, 2.10.2005 07:43:
Joka kerta kun olen ollu samassa bileissä keikalla Daruden kanssa, olen tykänny hänen setistään.

[/q]
Tohon voi kyllä yhtyä.
Eikä se et Darudelta ei oo tullu uutta musiikkia ulos vähään aikaan tarkota sitä että se DJ-keikoilla soittais vanhaa tavaraa.

[q]Miksan, 2.10.2005 10:03:
---
Parker, 2.10.2005 07:43:

---

Tohon voi kyllä yhtyä.
Eikä se et Darudelta ei oo tullu uutta musiikkia ulos vähään aikaan tarkota sitä että se DJ-keikoilla soittais vanhaa tavaraa.
[/q]
Niin ja mikäli kuulee jonkun tuntemattoman biisin, se voi olla juuri uutta Darudea eikös vaan? :)

Tänne kyl mahdollisesti suuntaan...

Kyl Darudella aikas kunnioitustaherättävä keikkahistoria on tällekkin syksylle*joo*

http://www.darude.com/

darude...senssi...lol

Tenttiviikon jälkeen edustaan!

[q]vincent vega, 29.9.2005 21:18:
[/q]

Eiköhän jonkinlaiset häppärit saada neuvoiteltua!
Tutkitaan asiaa, ja ilmoitellaan myöhemmin*vink*

[q]Defence, 8.10.2005 14:40:
---
vincent vega, 29.9.2005 21:18:

---

Eiköhän jonkinlaiset häppärit saada neuvoiteltua!
Tutkitaan asiaa, ja ilmoitellaan myöhemmin*vink*
[/q]

Oikee meininki! Täytyypä pamahtaa paikalle hyvissä ajoin...*pahis*

Jahas, tänne sit *känni*

Mites sit vääntäytyä Hulluille Päiville lauantai-aamuna?*nukkuu*

Olis vähän semmoinen kutina että napakkaa kiksuu, tech-trancee ja psykee löytyis levylaukusta perjantaina

[q]mkuisma, 10.10.2005 22:53:
Olis vähän semmoinen kutina että napakkaa kiksuu, tech-trancee ja psykee löytyis levylaukusta perjantaina[/q]

*sydän*

Olis vähän semmoinen kutina että napakkaa kiksuu, tech-trancee ja psykee löytyis levylaukusta perjantaina
[/q]

helemee :) koska saa alkaa aloitteleen? joko nyt?

[/q]
No jos se on yhtään sinne suuntaan ku mitä perjantaina soittelit ni huippu ilta tiedossa!*hymy*

O