SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]Mary GoLightly:
---
PuuhaOsku:
---
Mary GoLightly:
---
Lesz:
Kahdeksan kuukautta, kolme viikkoa ja kaksi päivää!

Marialle *sydän*!

---
Right back at you, handsome.

---

Noi voi Ihq plur

---
...minähän olen tunnetusti ehkä maailman eniten ihq plur....
[/q]

Second to that!

...mä voisin kokeilla varovaisesti ehkä mahdollisesti tätä luukkua...

...että näin, nyt ollaan virallisesti täällä ja mun noin 3 vuoden sinkkumittari resetoitu takaisin nollaan.

[q]Avangion, 4.5.2005 16:34:
*poistuu*
Heippa kaikki, vaikken ikinä ollutkaan aktiivinen!

TeMpPu
[/q]

..*hali*..

[q]Maihku, 17.5.2005 11:17:
Tänään 8 kk*hymy**plur*
[/q]
onnittelut

Täällä ollaan:) Toivottavasti loppuelämä*joo**hih*

[q]bubbelgum, 20.7.2005 01:51:
Ohops. Totta tosiaan niin sitähän tulee tossa 23. päivä jo 1½ vuotta täyteen. Kyllä se aika menee nopeesti.
Hmm... Veisköhän se yks mut nyt lopultakin niille ekoille treffeille? *täh*
[/q]

Vie itse?

Onpa toisaalta kummallista olla täällä nyt. Pari vuotta sinkkuilleena se surullisen kuuluisa 'oma aika' on nyt puolittunut ja harrastuksiaan täytyy miettiä tarkemmin. Tämä oli kuitenkin tiedossa ja toivottuakin, vaatinee vaan alussa jonkin aikaa totuttautumista.

...pieni kaksio tuntuu nyt viikonlopun jälkeen puolet pienemmältä, mutta sitäkin lämpimämmältä.

[q]Jone, 18.11.2005 00:39:
---
rose, 16.11.2005 15:45:

---

Kakskymppinen ei ole "ikisinkku" ja kuukausi ei ole "suhde."

My two cents worth.
[/q]

Kyllä kuukausi voi olla suhde. Kuukaudessa voi tapahtua vaikka mitä. Toi nyt tulee tommosen vanhan ukkomiehen suusta taas.

[q]Super-Kerttu, 23.11.2005 15:35:
Mun mielestäkin toi vessapaperijuttu on ihan ihmejuttu..*ding* Mä en ole ikinä jaksanut miettii, miten päin sen rullan siihen telineeseen tökkäsen.. Mutta nyt tuon yhden kanssa asuessa, olen saanut tarkat ohjeet siitä, miten päin se rulla siihen telineeseen kuuluu!

Toki minäkin olen meille joitakin sääntöjä sanellut.*tirsk* Meillä ainakin yhteispeli on sujunut loistavasti.. Vaikka tietty yhteentörmäyksiä sattuukin..Mun mielestä seukkaus on ainakin kaikkein parasta! *sydän*
[/q]olen kuullut samaisesta asiasta myös...*blush*(vessapaperi)

[q]kindertin, 30.9.2009 20:41:
Useempikin kaveri (omaa kokemusta on toki myös :/ ) on huomannut miehensä lähetelleen viestejä muille naisille, esim. galleriassa/facebookissa, ja sitä en ihan ymmärrä..
[/q]
kyseessä on perisuomalainen kansantauti, jota kutsutaan nimellä "junttimaisuus"

aidan toiselta puolelta löytyy luonnollisesti vastakkaisen sukupuolen edustajat, jotka ottavat itsestään selvästi tahallisesti yliammuttuja herutuskuvia mallia erotiikkaalan lehdet, ja sitten he valittavat kun kaikki käyvät heruttamassa ja huorittelemassa. go figure :D

[q]Vampyrella, 10.5.2006 00:51:
Helou, täältä tulee sekopää
[/q]

Tervetuloa

[q]

Hihih, siitos, sinäkin siis tänne päädyit... Arvasin.
[/q]

Niinhän tässä taisi käydä *pihkassa**sydän*

[q]Tiikerriii, 13.9.2006 10:28:
Mä en ymmärrä miksi joka asiasta pitäisi huomauttaa? vaikka rakentavan keskustelun varjollakin... jos ei oikeesti ole mitään huomauttamisen aihetta jostakin tärkeästä niin parempi olla hiljaa.
Itse vain haluan toiselle hyvää ja vain hyvän mielen,miksi pahoittaa toisen mieli pienestä mitättömästä asiasta? ja _mun_ mielestä mitättömistä asioista huomauttaminen on juuri sitä.
ja vaan omia ajatuksia ja kysymyksiä joista ei tarvitse kenenkään kimpaantua*hihu*
[/q]Älähän nyt pikkunen viitsi.. .Muista vähän aikaa taakseppäin ja mieti miten joku muu sen huomauttamisen ilmasee

[q]keijukainen, 29.6.2008 22:17:
täältä löytyy yksi todella onnellinen tyttö *sydän*
[/q]
onnea sulle ja ristolle kihlauksen johdosta*hali*

[q]Sand3, 11.11.2006 21:36:
sydän rikki revittynä ja kyyneleet silmissä poistun täältä...ei vittu
[/q]

Koitas pärjäillä :( Tosi surullista...

[q]Piiuzki, 18.11.2006 13:14:
Ollaan oltu murun kanssa 2vuotta ja 3kk ja vielä jatkuu ja jatkuu ikuisesti *sydän*
mainitsemisen arvoista on sekin että kihloihin mentiin 15.10.06
*plur**sydän**plur*
[/q]

onneksi olkoon! =)

...and then we broke up.
Jos suhde ei enää toimi ja kaksi ihmistä elää aivan eri elämiä jotka eivät sulaudu yhteen niin kyllä sitä pitää pistää pillit pussiin. Harmillista aina mutta parempi näin molemmille ja tullaan toimimaan paljon paremmin ystävyyspohjalta koska näin kukaan ei loukkaannu enempää esim. väärinymmärryksistä tjm. Kuitenkin oli mahtavat pari vuotta enkä vaihtais siitä mitään, en ylä- enkä alamäkiä!
Over and Out

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O