SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- ...
- 138
- Seuraava »
Mitä helvettiä? Nyt on Mordori sekaisin! Ts. ei tää voi olla mahdollista! Tai no, vasta kurkistellaan tänne. Vielä ei ole tullut kertaakaan turpaa tai huutoa.
Yksi sitoutumiskammoinen kaistapää siirtynyt tänne.
Vuos *sydän*
Mä en haluais särkeä teidän sydämiä mutta... http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200811068549806_lz.shtml :D
Nainen mun makuun.
Pelottava silmät avaava keskustelu disneystä ja niiden antamista suhdemalleista fbssä*nauru*
""Jago, disni opettaa, että tarina loppuu kun saat sen toisen ja että tarina ei oo oikeestaan tarina, ellei sen aikana oo joutunut tappelemaan hirveesti kaikkien mahdollisten esteiden läpi
sapeli, eiku sit ku se tarinan eka osa loppuu ni tulee monta aivan surkeaa jatko-osaa sille tarinalle :D
Jago, Ai joo totta.... hhmmm.... mut eiks se useissa suhteissa mee vähä sillee.. hhmm.. antaako disni sittenkin todenmukaisen kuvan suhteista*NOOOOOOOOOO!!!!!*""
Pakkohan sitä välillä.
[q]vinsku, 16.10.2007 14:58:
1v 8kk ja kohta vaihtuu 9 kuukauteen *plur*[/q]
Vaihdat tuoreempaan suhteeseen? Villiä.
[q]Darianna^:
Elvirith *sydän* onnea sulle
\'eihän se ikä oo ku numeroita *humu* ite seurustelin puolivuotta 9vuotta vanhemman kanssa.. tosin erottiin viikkositten eli tulinpa tällekin luukulle vilkuttamaan.. (mutta tarkoitus ei ole olla kauaa poissa *pahis*)
[/q]
Kiituksia. Luotan siihen että palaat pian näille nurkille.
[q]Sade*:
Hoh, ikähän on vaan numeroita! Eikä 7 vuotta mun mielestä ole vielä edes paha. Joku yli 15vuotta ikäeroo vois olla jo aika O_o Mut mitä vanhemmaksi ite tulee niin se ikä menettää merkityksensä.
[/q]
Hassua sinänsä ettei kukaan kritisoi sitä että minä 19 vuotiaana seurustelen kohta 26-vuotiaan kanssa, kukaan ei vaan jaksa uskoa että niinkin ?vanha? valitsisi näin nuoren (ja kuulemma kokemattoman, kiitos vain) itselleen. Tai ei kukaan tietenkään suoraan noin sano, mutta se on yleinen asenne porukalla tällä hetkellä.
kaksi vuotta ja hyvin menee :)
Tänään katselin naistani sivusta tätä biisiä kuunnellessa ja mä mietin, et missä ikinä sen yhdessä kuulemmekaan, niin se vie meidät yhteiselle matkalle paratiisiin.
Kai täs vois ny virallistaa suhteen ku kerta yhdessäki asutaan!
Tavattiin tos kulmilla jokupari kuukautta sit ja olin vaan et uuhnam mikä ilmestys, just kaikkee sitä mistä olin aina unelmoinutkin, mut luulin ettei mul ois koskaan mahkui siihen. No, sit kävi vähä juzkii ja sit on täs pari viikkoo ollu säätöö, ollaan tapailtu aina ku mul on ollu hetkeekää vapaa-aikaa ja täytyy sanoo et oon kyl nähny ihan hirveesti uniiki siit. On se vaan niin täydellinen!!!1 Ja nyt sit loppujenlopuks kaikki planeetat ja fengshuit ja jumalat ja meikän suku auttoi asiaa, tänää allekirjoitettiin paperit, toin beiben kotiin eikä me erota enää koskaan <3<3<2<2<4<5<9<4<3
Et voin niinku kertoo, et kyl tosirakkautta kantsii odottaa vaik testaileeki siin välis muitaki mahdollisuuksii. Mullaki oli jo kyl himas yks iha ok kappale ja välil lainailin kaverinki omaa, mut on se vaan ihana fiilis ku on löytäny lopultaki sen oman rakkaan jota on odottanu koko elämän ja sit ku se on nyt tos vieres ja voin koko perjantai-illan vaan hipelöidä sitä ja tuntea sen voiman ja lämmön ja siis oikeesti tyypit hei, meikä on nyt nii rakastunu etten oo ollu ikinä! :')
Ja koska suhdehan ei oo vakava ennenku on yhteiskuva galleriassa, ni laitan sellasen kyl joku päivä. Mut tos alla ny on tollai yksityiskuva et näätte minkä söpöläisen mä oon omakseni saanut *plur**kuolaa*
http://www.machine-a-coudre.fr/catal/images/classic_2023.jpg
ps. yks hymiö unohtu! *sydän*
Meillä on vasta vaivaiset 1,5 kk takana, mutta paljon ihanaa edessä. Iski heti halu änkeä syliin kun ensimmäistä kertaa näin tuon mun kultani. Hih, ja sopivasti mä sen kainaloon menenkin kun olen 35 cm lyhyempi.
Muutamat on hymyilly vaan vittumaista hymyä tai aukonu päätään meidän 7 vuoden ikäeron takia, mutta omapahan on menetyksensä jos vaan lukuihin luottaa. Se on henkilökohtainen voivoi.
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa.
[q]Kiara, 10.5.2006 10:59:
Jee minäki kuulun jonnekin..*plur* Kesäkuussa 6 vuotta yhdessä*sydän*
[/q]
Eiks ois aika jo vaihtaa
[q]yertle, 18.12.2009 14:57:
Hauskaa, kun kolmen vuoden tiiviin yhteiselonkin jälkeen on vähän mälsää tänään mennä kotiin kun tietää että ukkeli on Hollannissa koko pitkän viikonlopun.
[/q]
Aaaaww, noinhan sen kuuluukin mennä
[q]kinderi, 18.12.2009 15:46:
---
yertle, 18.12.2009 14:57:
Hauskaa, kun kolmen vuoden tiiviin yhteiselonkin jälkeen on vähän mälsää tänään mennä kotiin kun tietää että ukkeli on Hollannissa koko pitkän viikonlopun.
---
Aaaaww, noinhan sen kuuluukin mennä
[/q]
Mutta onhan se vähän hölmöä, kun kuitenkin erossa oloa tulee vaan 2 kokonaista päivää :D
[q]Sinza, 25.6.2006 17:00:
Juhannuksena tulti vuosi täyteen mun ja kultin ensitapaamisesta *sydän*.
[/q]
olihan se ilta :DD josta löyty kuvatodistusaineistoo!
mutta onnea teille molemmille :)
Olis kyl kiva jos tännekki vois joskus kirjotella
Oon ollu avovaimo jo 3kk! \o/
Tänään tuli tasan puoli vuotta siitä kun alettiin seurustelemaan. Tänään sit kihloihin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- ...
- 138
- Seuraava »