SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- ...
- 138
- Seuraava »
[q]saig0ni:
so not here anymore
[/q]
Mut hei muista mitä näit sillon
3 kuukautta *in*sydän** maanantaina -> Joensuu kutsuu jälleen!!
http://www.glassrattler.com/ubb/graemlins/inlove.gif
All my life
It´s changing every day
In every possible way
And all my dreams
Never quite as it seems
Never quite as it seems
I know I´ve felt like this before
And now I´m feeling it even more
Because it came from you
I know I´ve felt like this before
And now I´m feeling it even more
´Cause you´re a dream to me
Dream to me
Dream to me
Dream to me...
(dario g - dream to me)
Tunnin päästä on kuukausi kulunut siitä kun tavattiin ekan kerran Outoa miten voi näin nopeasti tulla jostain näin riippuvaiseksi... Ja tuntuu siltä kuin tunteet syvenis vaan entisestään. Vähän pelottavaa kun tietää että mikään ei tule enää olemaan samanlaista kuin aiemmin, mutta toisaalta on niin turvallinen olo olla tällä seikkailulla juuri sen ihmisen kanssa... *sydän*
[q]HRDance:
---
sapeli:
Outoa miten voi näin nopeasti tulla jostain näin riippuvaiseksi... Ja tuntuu siltä kuin tunteet syvenis vaan entisestään. Vähän pelottavaa kun tietää että mikään ei tule enää olemaan samanlaista kuin aiemmin, mutta toisaalta on niin turvallinen olo olla tällä seikkailulla juuri sen ihmisen kanssa... *sydän*
---
Sinäpä se osaat laittaa sanat oikein. Kaks kuukautta tullut täyteen ja eteenpäin menee hyvää vauhtia.
Kaikki vaan tuntuu niin hyvältä *sydän*
[/q]
Aivan niin... *sydän*
[q]Coon:
ja minähän en sitoumuksia kaipaa, hah! *plur**hihu*
[/q]
Jollekin tutulle jossain vaiheessa sanoin siitä että kenenkään ei pitäisi antaa kahlita itseään, mutta ne kahleet jotka on itse lukinnut on ne kaikkein vahvimmat...
Tai ehkä me ollaan vaan magneettinapoja
kohta tulee puoli vuotta täyteen *sydän*
ja minähän en sitoumuksia kaipaa, hah! *plur**hihu*
[q]akir0:
kai se yks musta tykkää ku se tuli heti aamusta pussailee ja halimaan mua <3
[/q]
No, kyl mä taidan susta tykätä *sydän* ...ja aika paljonki
Ai niin, kai se pitäisi tämäkin hoitaa...
/quit seukkausluukku Vituiks meni
[q]Cassu:
kohta tulee puoli vuotta täyteen *sydän*
[/q]
Onneks olkoon
Meilläki tuli 15 kk täytee ja vieläki se jaksaa mua
[q]HRDance:
---
Sinäpä se osaat laittaa sanat oikein. Kaks kuukautta tullut täyteen ja eteenpäin menee hyvää vauhtia.
Kaikki vaan tuntuu niin hyvältä *sydän*
[/q]
Minäkin tykästän sinua pupuseni *sydän*
Laitetaanpa vähän perspektiiviä asioihin: kohtapuoliin 7,5 vuotta yhdessä eikä vieläkään kihloissa ja yhdessäkin on asuttu vasta reilu vuosi
Kukin tyylillään.
[q]Hansu:
Laitetaanpa vähän perspektiiviä asioihin: kohtapuoliin 7,5 vuotta yhdessä eikä vieläkään kihloissa ja yhdessäkin on asuttu vasta reilu vuosi
Kukin tyylillään.
[/q]
Ootko aatellu niin et sun miehelläs ei oo ollu munaa kosii? No ei... se on vähän et miten haluu. Joskus joku on sanonut et jos menee ajoissa kihloihin, on hätänen, mut jos odottaa vuosia ni se on ainoastaan keino pelastaa uppoamassa oleva suhde
[q]lohikarme:Ootko aatellu niin et sun miehelläs ei oo ollu munaa kosii? No ei... se on vähän et miten haluu. [/q]
Juuri näin, miten kukakin haluaa. Kyseessä ei todellakaan ole "uskaltamattomuus" (ja miksi ylipäänsä aina miehen pitäisi kosia?), vaan kummankin puolelta tyytyväisyys ja onnellisuus asioiden nykytilaan. En jaksa uskoa että avioliitto muuttaisi jo näin pitkään jatkunutta suhdetta mitenkään ratkaisevasti, paljon suurempi askel mielestämme oli tuo yhteenmuuttaminen, koska se ihan konkreettisesti mullisti arkielämän.
[q]lohikarme:Joskus joku on sanonut et jos menee ajoissa kihloihin, on hätänen, mut jos odottaa vuosia ni se on ainoastaan keino pelastaa uppoamassa oleva suhde *iloinen*[/q]
Se joku ei ole ilmeisestikään ollut kovin viisas noin sanoessaan. Kuten aiemmassa postauksessani totesin, kukin tyylillään. Joillekin sopii nopea eteneminen ekatreffeiltä alttarille, toiset saattaa elää koko ikänsä yhdessä menemättä kihloihin / naimisiin ja silti totaalisen onnellisina ja edelleen toisiinsa rakastuneina.
pari kuukautta oltu yhes, ja vielki menee aivan loistavast, mut katotaan kuinka kauan.. toivottavast kestää ja kauan!!!
Tykkään susta Petri kulta puppeli!!! *sydän*
Mun mussu....
[q]iinuli:
---
aerasi:
Tämän hetkinen tilanne suhteessani ei ole mitenkään kehuttava. Mieheni ei luota minuuun 100% koska minulla on ollut sekisuhteita. blaah. pelkkää paskaa. ei tälläistä jaksa kauaa.
---
sä oot vasta kuustoista. Mä tiedän paremmin ku kukaan et tää on viimenen asia mitä haluut kuulla, mut ei ton ikäsenä kannata väkisin pitää kiinni "suhteesta" joka menee päin persettä. Lemppaa se jätkä.
[/q]
Joo, ja ei se oo sun arvoinen jos ei tajuu et _jokaisella meistä_ on menneisyys..*eiei* Ja sä kerkeet viel myöhemminki vakiintuu beibs..*pus*
[q]Ana:
---
lohikarme:
---
Hansu:
Kukin tyylillään.
---
Ootko aatellu niin et sun miehelläs ei oo ollu munaa kosii? No ei... se on vähän et miten haluu. Joskus joku on sanonut et jos menee ajoissa kihloihin, on hätänen, mut jos odottaa vuosia ni se on ainoastaan keino pelastaa uppoamassa oleva suhde
---
Miks joku kosis jotakuta jonka kanssa suhde on uppoomassa? Ja miks kosiminen on joku munakkuuden osotus? Ihme läppää jätkällä :D
[/q]
Ana et nyt oikein ymmärtäny pointtii.... Mut ei se mitään...ei jatketa tästä täällä
No mäki menin vuoden sisällä kihloihin ja muutin yhteen enkä oo TODELLAKAAN pettynyt.. ainut asia mikä on huonona puolena on se että kun sitä aikaa ei oo vielkää riittäny käydä bileissä mistä osa kavereista on sitten joko suuttunut tai etääntynyt paljon mut mä en vaan sille mahda mitään kun tulee yhteisiä suunnitelmia joka tuutista, mut kyl mä viel tanppaan enneku kuolen
[q]Late:
1V *sydän**pihkassa*
[/q]
*sydän* rakastan sinua kulta maaailman eniten *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130