SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

Tää on kyl kans niin... -mesta

[q]Avernian, 10.4.2007 21:26:
Ehkä sillä on huono itsetunto. Tarvii lytätä toisia, että voisi tuntea olevansa jotain.
[/q]

Who knows.

[q]ALIEN, 19.8.2005 02:19:
kiitti mulle riitti. Sori kun tulee pari vkoa myöhässä viesti mut joo.. o/
[/q]

So you're landing on planet earth?

mä haluun kans tänne kokonaan. :p

[q]Jazmine, 4.2.2007 20:56:
Tästä en tahdo luopua.
Enkä siitä ihmisestä varsinkaan *sydän*
[/q]

ei kannata hehkuttaa tai napsahtaa näpeille.

[q]vinsku, 14.2.2007 16:20:
Mut se miks kestän tätä niin on se, että mikään ei oo kuumempaa kun vartijapukuinen mies joka kaataa sut sängylle ja näyttää vähän voimakeinoja! :D
[/q]

Ei sentään iske rautoihin ja anna nyrkist :D

[q]Norb, 8.3.2007 17:00:
Mä *toktok* oon niin ajattelematon kun otan häppää. Eilen en sit vastannu kullalle puhelimeen enkä laittanu viestiä (se on intissä)
[/q]

HAHA, tais tytölle olla patukkaa tarjolla.

[q]Norb, 8.3.2007 17:06:
Ei todellakaan.
[/q]

kelaa nyt, siel sun poikas ninjarunkkailee intis ja ajattelee suo ja lähettelee tekstareit ja sä vaa feidaat..

[q]Norb, 8.3.2007 17:37:
Mä oon huono tyttöystävä
[/q]

jos tost jutust syntyy riita, nii sanot sille "jos olisit menny sivariin nii tätäkään ongelmaa ei olis ollu"

^ :D

[q]onni3mk, 11.9.2006 10:48:
Miks tää luukku on täynnä pluristelua ja muuta positiivista ja sinkkuluukku melkein täynnä vaan murjottamista ja negatiivisia juttuja?

Ois kiva jotenkin, et molemmissa olis luukuissa ois molempia. Ite ainakin voin sanoa, ettei tää seurustelu oo mitään ruusuilla tanssimista. Aika kaukana siitä. Ehkä mä seukkaan väärän tyypin kans, mut kattelaan nyt vielä hetki.

Toki niitä pluristeluja on kans, mut siis...

Tajuskohan kukaan mun pointtia
[/q]

täs sulle ainakin yks antiplur:

[q]Freja, 22.1.2006 10:51:
On hetkiä, kun kaikki vituttaa. Niinkuin nyt.

En lähde pois, mutta vituttaa silti.
[/q]

[q]ezzy, 3.10.2009 12:25:
Katsos kun jos niitä tulee jostain mystisestä syystä, ne abortoidaan.
[/q]

On muuten jännä, tää koko "meille ei tule ikinä lapsia"-juttu. Ok, jotkut ovat pyörtäneet puheensa, mutta on hemmetin ärsyttävää jos joku on tehnyt päätöksen, ettei hänelle ikinä jälkikasvua tule, niin joku tulee sitä sitten arvostelemaan tyyliin "voi kuule, kyllä säkin vielä sitten joskus". Ei, en mä sitten vielä joskus! Miksei voida arvostaa sitä, että toinen on päättänyt syystä tai toisesta olla lisääntymättä tähän maailmaan?
Itsehän toivon kyllä joskus lapsia saavani, mutta kyllä musta on ihan oikein että jotkut päättävät ettei niitä tule. Mun lähipiirissä on yks pariskunta, joille ne "lapset" tai "perhe" on mies, nainen ja kissoja. Ja joskus ehkä koirakin. Mutta heille ei ikinä tule lapsia. Oon keskustellu heidän kanssaan useasti, ja sen turhautumisen oikein näkee kun he tuskailevat taas jonkun puolitutun (tai vaikka tuntemattoman jossain foorumilla) sanoneen että "voi katotaan vaikka niin pyörrät puheesi vielä kun tuota ikää karttuu!" .. Voi jeesus, miksi??

Antakaa nyt ihmisten tehdä päätöksensä itse. Ei nekään, jotka ovat päättäneet että niitä lapsia ei tule, tule arvostelemaan niitä jotka niitä lapsia haluavat että "voi vitun tyhmä miks menit hankkimaan lapsia" tai "voi kuule, kyllä sunkin mieli vielä muuttuu ettet niitä lapsia haluakaan, kunhan ikää tulee lisää". Nngh.

[q]Jutu, 9.4.2007 21:45:
Miehet haluaa naisiltaan sen horjumattoman ihailun niin sen takia niiden pitää päteä. Vaikka siihen ei olisi mitään syytäkään. Tapa joka on jäänyt luolamiesajalta
[/q]

Mä oon yrittäny monta kertaa sanoa et se ei oo muutakuin ÄRSYTTÄVÄÄ kuin että hän pätee mulle, kun riittäis et se olis vaan oma ittensä

Tolla ei saa horjumatonta ihailua, vaan ehkä hieman horjuvan inhon.

Hemmetin luolamiehet ei tajua

[q]domi, 16.12.2009 22:44:
*sydän*

penikset.
[/q]

Aaaaawwwww

[q]ezzy, 7.10.2008 19:15:
NAISEN KORVIKE

Kyllästynyt naisiin? Jospa tilaisit postimyynnistä korvikkeen.
Sopiva malli jokaiselle!
[/q]

Vois kai laittaa tänki duunis jakeluun, ni lepyttäis ne miesviestistä suivaantuneet.

[q]innae, 30.4.2006 16:11:
Tämä oleilu on syt siis ohitse, asiat vain menevät välillä toisin kuin suunnittelee ja toivoo.
Mitään en vaihtaisi näistä vuosista pois.
[/q]
Teitsi pääsee villin sinkkuluukun jäseneks

[q]Nitta, 2.10.2008 11:24:
Sain tällaisen s-postissa ja ajattelin että jaan tämän kaikkien iloksi tänne :) Tästä voi sitten käydä polemiikkia mikäli kyseiset seikat omassa miehessä/naisessa/anopissa harmistuttaa
[/q]

Voi repslol. Copypastesin tän meidän tiimille. Pari miestä oikeesti suuttui tosta :D Siis niiku, oikeesti. En kestä :D

Vähemmän pyöreitä mutta silti: perjantaina tuli 23kk täyteen.

Ja sopivasti tuli sunnuntai-aamuyönä sateessa kävellessä juteltua taas kaikenlaista tärkeää ja todettiin että yhä yksi meidän suurimpia vahvuuksia on se, että vaikka ongelmat ehkä koetaankin henkilökohtaisesti ja defenssimekanismit pystyssä, niin kun ongelman juuret on kaivettu esiin niin sitten niitä aletaan selvittelemään yhdessä - ollaan samalla puolella ongelmaa, niin sanotusti.

*sydän*

Näin syntymäpäiväni kunniaksi ja juuri minun ja rakkaani 4v päivän kynnyksellä joudun valitettavasti siirtymään tästä luukusta täysin oman tahdon vastaisesti pois. Elämä ei ole aina kovin reilua...
Jääkää hyvästi, mua täällä tuskin tullaan näkemään, ainakaan hyvin pitkään aikaan!

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O