nukkuminen ja vaatetus
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »
[q]Caro², 8.8.2005 21:19:
(ps. nukun yleensä mahallaan)..
[/q]
Samoin !
[q]toma, 8.8.2005 19:51:
Alasti. Tosin jos on uniseuraa niin voin tehdä poikkeuksen. :)
[/q]
en tajunnu,eiks just uniseuran kanssa pidä nukkua alasti?!
Voi keppostella keskellä yötä jne....
[q]peikkotyttö, 8.8.2005 21:40:
[/q]
Se riippuu niin uniseurasta. Mikäli ollaan vaan ystäviä niin sitten pidetään vaatteet päällä. Mutta jos on joku muu niin sitten voi olla alasti.
Itse nukun boxereissa melkein aina. Kun ei tuota uniseuraa ole niin kauheasti sellaista jonka kanssa voisi nukkua ilman vaatteita.
[q]peikkotyttö, 8.8.2005 21:40:
[/q]
Juu, tarkoitin tällä seuraa joka on tullut nimenomaan ja vain nukkumaan :) Muuten kyllä!
[q]toma, 8.8.2005 21:53:
---
peikkotyttö, 8.8.2005 21:40:
---
Juu, tarkoitin tällä seuraa joka on tullut nimenomaan ja vain nukkumaan :) Muuten kyllä!
[/q]
ai,kato emmä tiiä tollasesta seurasta mitään...ei mul oo kavereita jotka nukkuis mun kaa*nyyh*
[q]peikkotyttö, 8.8.2005 21:56:
ai,kato emmä tiiä tollasesta seurasta mitään...ei mul oo kavereita jotka nukkuis mun kaa*nyyh*
[/q]
Niin no joskus sitä muutenkin, vaikka voisikin olla jotain pientä kivaa vipinää, ei syystä tai toisesta jompi kumpi, tai molemmat, halua juuri sillä hetkellä mitään häsmäkkää, on parempi pitää pöksyt jalassa, ettei vahingossa pääse innostumaan. :)
[q]clupipeipe, 8.8.2005 15:06:
Sukissa.
[/q]
Perverssi...
Itse nukun munasillaan. *sydän*
[q]toma, 8.8.2005 22:01:
---
peikkotyttö, 8.8.2005 21:56:
---
Niin no joskus sitä muutenkin, vaikka voisikin olla jotain pientä kivaa vipinää, ei syystä tai toisesta jompi kumpi, tai molemmat, halua juuri sillä hetkellä mitään häsmäkkää, on parempi pitää pöksyt jalassa, ettei vahingossa pääse innostumaan. :)
[/q]
Meillä ei onneksi enää innostuta...vahingossakaan*lmao*
se on yleensä toppi ja pikkarit, peitto on niin paksu että niin on hyvä
Bokserit, alasti nukkuminen ei jotenkin tunnu luonnolliselta.. tiedä sitten Ja peitto pitää olla aina siten, että mahdollisimman vähän ihoa koskettaa toista osaa ruumiista --> viileämpi nukkua kun ei heti rupea hikoilemaan.
- Garo
Stringit tai alasti ja huoneenlämpötilan on oltava vuodenajasta riippumatta sellanen et voi liikkuu alasti
Alasti ja lähes kesät talvet kahden peiton alla, ellei sit ole jotain elävää patteria seurana.
Joskus kohteliaisuus syistä boxerit jalassa.
Niin ja kuulun kans peitto jalkojen (etenkin polvien) väliin-kerhoon.
öö. no en osaa ihan alasti nukkua,
että ainakin piccarit jalassa..
kesällä nyt tykänny myös tosipaljon pitää bikinien yläosaa yllä.
talvisin ihanat pitkät kalsongit ja joku jalkkispaidoistani.
ps. toi peitto jalkojen / polvien väliin kerho kuulostaa myös mun paikaltani!
mieluiten alasti...*hih* Mut joskus joutuu nukkuu boxereis tai pyjamahousuis. Ainaki ku nukkuu jossai jossa ei voi olla "oma itsensä". Mut kyl mä aina muuten, varsinki nättien tyttöjen viekus...*hihu*
nakupuku päällä jo monta vuotta, aivan parasta
Vaatteitta paras ja mukavin. Anna-Leena Härkönen totesi jossain kolumnissaan jotenkin tähän malliin: "Tytöt nukkukaa ilman alushousuja, tavaran on hyvä antaa tuulettua välillä."
en kyl muista millo oisin nukkunu viimeks muuta ku boxerit vaa jalas...t-paita tai vastaavaa tuntuu vaa jotenki epäluonolliselta.*ding*
[q]keisha, 9.8.2005 00:59:
Vaatteitta paras ja mukavin. Anna-Leena Härkönen totesi jossain kolumnissaan jotenkin tähän malliin: "Tytöt nukkukaa ilman alushousuja, tavaran on hyvä antaa tuulettua välillä."
[/q]
Joo ei helvetti mä en tarkalleen muista mistä tää on Quotettu.. Mut jos en väärin muista niin tää oli jossain ylioppilasainekirjassa myös :D Saatto äikäntunnilla aikanaan olla kivaa :D
Alasti nukkuminen on sitä parasta nukkumista! :*plur*
Yleensä boksuis tai alasti. Peitto on kyl sit mitä ihmeellisimmis solmuis aamusin mut yleensä kuitenki jalkojen välis Uniseurat on sanoneet peittorohmuks ja lämpöpatteriks
nukutko alasti vai isin bokserit ja systerin stringit jalassa? vai jotain muuta pervoa??
itellä alastomuus on vallitsevaa tai sitte OMAT bokserit =D
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »